مریض و بی حوصله انجام اجرای نما روش قبلی؟ این را {بخوانید|بیاموزید

در طراحی نما کلاسیک ، نورپردازی می بایست با هدف و دلیل باشد و هر قسمت از المان های نما متناسب با نوع آن نورپردازی شود و به علت مسائل مالی و هزینه ها از انجام صحیح آن صرفنظر نشود. زیرا سنگ ها قدرت چسبندگی بسیار کمی دارند و متاسفانه معمولا سنگ کاران بیش از این که به کیفیت و ایمنی کار توجه کنند به سرعت انجام کار اهمیت می دهند. سنگ های ورقه ای با داشتن ظاهر بسیار طبیعی، مقاومت بالا، کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای اجرای کف با سنگ لاشه انواع نمای ساختمانی و ویلا، می باشند. فاصله سوراخهای ایجاد شده از هم باید محاسبه شده باشد زیرا تعداد زیاد ان مناسب نیست و تعداد کم هم کافی نیست.لذا تعداد سوراخهای ایجاد شده بستگی به ابعاد سنگ و نوع سنگ میباشد.سوراخ کاری باید با دریل مناسب انجام شود تا موجب صدمه زدن به سنگ نشود تا کیفیت کار بالا رود.در بیشتر سنگهای نما که از نوع تراورتن و یا مرمریت هستند امکان خزینه کردن وجود دارد تا با اجرای بتونه روی پیچ به صورت برجسته دیده نشود و هم سطح سنگ شود اما در برخی از موارد امکان خزینه صلاح نیست که این مورد توسط کارشناس شرکت تشخیص داده میشودبتونه ای که روی پیچ ها اجرا میشود همرنگ سنگ درست میشود و باید مقاوم و اب گریز باشد تا طی بارندگی از بین نرود.

سیستم های مدرن نما

Data w as g​enerated ᠎with the  he᠎lp of GSA Conte​nt Generator DEMO !

اين ورق ها به وسيله ي ابزار مناسب به راحتي و در زواياي مختلف خم مي شوند و به اشکال مختلفي در مي آيند. استفاده از نماهای سنگی و آجری کاملاً وقت بر و هزینه بر است .سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و ازلحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مناسب می باشد. آجر دیرگداز نسوز بر اساس یک استاندارد خاص تولید می شود و دارای کرتین وال خواص یکسانی هستند. مواد نسوز خنثی، مانند نسوزهای کرومیا و آلومینا، به دلیل دمای ذوب بالا، قیمت متوسط و توانایی استفاده در محیط های اسیدی و اساسی، توسط صنایع فلزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، در حال حاضر اکثر تولید کنندگان آجر نسوز را از این مواد استفاده میکنند. سنگ های مختلفی برای اجرای نمای ویلا و بدنه ی آن، مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ ها به دلیل داشتن شکل و ظاهر تراش نخورده و همچنین داشتن اندازه های متنوع، برای اجرای کف ساختمان و معابر مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

دتایل نمای خشک

ورق هاي كامپوزيت نيز با از استفاده نبشي هاي آلومينيومي كه از قبل در كارگاه مونتاژ داخل باكس ورق ها نصب گرديده اند. در اين سيستم ورق هاي كامپوزيت آلومينيومي مونتاژ شده ، توسط نبشي هاي آلومينيومي كه از قبل در كارگاه مونتاژ و به ورق ها متصل گرديده اند، بر روي استراكچر فلزي نصب و اجرا ميگردند. با توجه به سوي این که سرامیک ها جلاجل مکان های مختلفی دل بهم خوردگي می شود هر کدام از حسن ها با ویژگی های ظاهری خاصی برای فروش تامين می شود. در اجرای کف معابر عمومی همچون بازار های شهر، پارک ها و فضاهای سبز، به طور عمده از سنگ لاشه استفاده می شود؛ زیرا این سنگ ها دارای مقاومت بالا و اندازه های مناسب، هستند. هر کدام از این سنگ ها دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و برای موارد مختلفی، مورد استفاده قرار داده می شوند. در سال های گذشته بیشتر صنایع و کوره های صنعتی از آجرهای نسوز شکل دار استفاده می کردند تا اینکه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی آجرهای نسوز بی شکل جایگاه خوبی در صنایع پیدا کرد. ​This was c᠎reated ᠎by G SA C on te nt G᠎en᠎er ator Dem oversi on!

نحوه نصب نمای خشک

آجر نسوز از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی نسبت به سایر آجرها برخوردار می باشد. طبقه بندی آجر نسوز بر اساس ماده اصلی تشکیل دهند آجر صورت می گیرد. همزمان با مرحله توليد ورق ها در كارخانه cnc ، عمليات اجرايي زير سازي فلزي بر اساس سيستم هاي نصب ورق كامپوزيت كه از قبل طراحي شده نيز در محل پروژه آغاز ميگردد. پس از تهيه و تاييد طرح سه بعدي نماي ساختمان وضعيت موجود ساختمان توسط تيم نقشه برداري برداشت و از بيلت نماي ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسيم و پياده سازي ميگردد.در آتليه طراحي و معماري(AGK) نقشه هاي فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجراي زير سازي و نصب ورق بر روي ساختمان2- برش و شيار ورق در كارخانه cnc شركت (AGK) 3- طراحي و اجرا و نقشه هاي ورق جهت برش در كارخانهcnc آماده و ارائه ميگردد. 5 قیمت كافي تمام ناشدني شده این بر پيوستگي نستوه سوگند به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد . هر طرحی که مد نظر شما باشد با بهترین قیمت در کلیه نقاط تهران توسط تیم کناف کار تهران دکو آرت ایران اجرا میگردد .

دیدگاهتان را بنویسید