مراقب کلاهبرداری نما خشک باشید

آیا اجرای نما خشک توسط کارووین انجام می شود؟ با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. همانطور که گفتیم، هزینه نصب با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. به طور مثال در یک نمونه پروژه هتل جهت تولید آب گرم مصرفی از ۱۸ مبدل حرارتی در ۶ گروه ۳ تایی (در هر گروه ۱ عدد رزرو) استفاده شده است. از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. در فصل های گرم سال، جریان هوا در پشت نمای ساختمان جریان داد و این عمل جریان هوا را به سمت بالا هدایت می کند.

مجری نمای سرامیک خشک

این فاصله میتواند به عنوان عایق حرارت و صدا عمل کند. بار مرده روی ساختمان به وسیله این ویژگی کاهش پیدا خواهد کرد. نوعی از این فیلترها به صورت یک رول می باشد که مدام بین دو قرقره در حرکت است و هنگام جمع شدن روی هم قرقره دوباره به روغن آغشته می گردد و هم ذرات جمع شده روی سطح توسط یک تیغه از روی سطح فیلتر جدا میگردد راندمان این فیلترها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد می باشد و در گروه G4 – F6 قرار میگیرد. یک دستگاه مکانیکی است که با کاهش حجم گازها، فشار آنها را افزایش میدهد. اما بهطور کلی میتوان آنها را به چند دسته تقسیمبندی کرد. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. برای استفاده از آن بدون اینکه نرده ها را به زمین وصل کنند با متصل شدن فیکس پوینت به دیواره این کار را انجام می دهند.

هزینه اجرای نمای خشک

بارهای باد و گرانش دیواره پرده ، به طور معمول در خط کف ، به سازه ساختمان منتقل می شوند. در این مقاله به معرفی کامل نما خشک ساختمان پرداختیم و انواع آن را نام بردیم. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. کمپرسور دستگاه : با توجه به مزایا و معایب هر یک از انواع کمپرسور و کشور تولید کننده اعم از چینی و یا اروپا و آمریکایی بودن کمپرسور قیمت چیلر هوا خنک تغییر می یابد. 1. پوسته و لوله : اواپراتور پوسته لوله همانند کندانسور یک نوع مبدل حرارتی می باشد که از تعداد زیادی لوله موازی که داخل یک پوسته جا سازی شده اند تشکیل شده است. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود.

ترموستات تقلبی ( Counterfeit Thermostat ) پدیده ای است که در آن افراد سودجو با استفاده از مبادی غیر رسمی اقدام به واردات ( قاچاق ) آن می کنند و بدون پرداخت حداقل ۴۰ درصد حقوق و عوارض گمرکی و با قیمت خرید بسیار ناچیز از کشورهای آسیای شرقی کالای غیر اصل و تقلبی را با قیمت نزدیک یا کمی زیر قیمت ترموستات های اصلی می فروشند و سود بالای کسب می کنند. آبی که در داخل برج خنک کننده خنک میشود به داخل پوسته انتقال داده میشود و سیال گازی داخل کویل ها پس از انتقال حرارت صورت گرفته بین آب و گاز از حالت گازی به مایع تغییر فاز می دهد که به آن اصطلاحا کندانس یا تقطیر می گویند. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. از سنگ در روش اجرای سنتی هم استفاده میشود، اما در روش نمای خشک، از اتصالات فلزی برای نگه داشتن و فیکس کردن سنگها استفاده میکنند که ایمنی و زیبایی را ارتقا میبخشد. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. A​rtic le has been gener​ated by GSA C᠎on​te nt Generator  Dem​ov er sion!

ده راه‌های مضحک ساده برای بهبود سرامیک نمای خشک شما

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید