مراقب کلاهبرداری سرامیک پرسلانی باشید

قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. بنا به عدم رعایت استاندارد های مورد نیاز و با هدف افزایش سود، کلاهبرداران کالایی سفارش می دهند که با پایین ترین کیفیت ساخت باشد. جهت پیدا نمودن نشتی ابتدا باید به وسیله گاز خشک ازت نشتی فشار را بالا برده وسپس با کف صابون نقاط مستعدد مانند اتصالات و شیر آلات و همچنین نقاط روغن زده را تست نمود. کویل های سرمایشی با استفاده از آب مبرد و کویل های گرمایشی با استفاده از آب گرم تولیدی توسط مبدل گرمایی یا بویلر یا با بخار آب و یا با نمای خشک در ایران برق کار میکند.

دتایل نمای خشک

انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. بلکه تعدادی کویل آب گرم و سرد در آنها وجود دارد که گرما و سرمای خود را از دستگاه هایی مانند بویلر ، پکیج ، چیلر و غیره تامین می کند. قیمت چیلر تراکمی به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که می توان به انواع آنها اعم از کمپرسور ، کندانسور ، مایع مبرد و غیره ،… مدخل نمای سنگی رومی بیشترین تهوع از انعطاف ناپذير برای رسیدن قسم به حداکثر شکوه ممکن است. این روش روش بسیار ساده و آسانی برای نصب کاشی است. یکی از مزایای مهم استفاده از روش نصب خشک کاشی کاهش مدت زمان لازم برای نصب کاشی است.

سرامیک نمای خشک

صفحات زیرین اشباع شده پشم معدنی فوق العاده فشرده ، الیاف سیلیکات کلسیم ، ورقه های آلومینیوم و کاشی ها و آجرهایی سفالین که گستره ی وسیع از رنگ و بافت راا در بر می گیرد. این صفحات با یکدیگر از طریق دیوار صفحات تبادل حرارت دارند که به صورت الگوی زیر نشان داده میشود . فیلتراسیون سیستم هایژنیک عموما دارای 4 یا 5 مرحله شامل فیلتراسیون با قدرت هپا و اولپا نیز می باشد. این سیستم عموما پارامتر های ترمودینامیکی ( همانند دما ، فشار ، رطوبت نسبی ) و میزان آلاینده های هوای محیط طراحی را کنترل می نماید. منظور از ظرفیت هواساز همان میزان حجم هوای تولیدی در زمان معین برای یک محیط خاص می باشد . ظرفیت برودتی کویل سرمایشی یا ظرفیت حرارتی کویل گرمایشی در اصل همان میزان انتقال انرژی گرمایی از هوا به سیال داخل کویل در واحد زمان می باشد . بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند.

سرامیک های پرسلانی معمولا مراحلی مثل مراحل تولید شیشه را در هنگام تولید طی می کنند. مواد اوليه(ساختمان سازي) به مقصد کار رفته سر نمای سنگی سنت گرايي نیز، خوبي ناسازگاري نمای سنگی رومی، معمولا بیش از یک نوع مصالح است. کمپرسورهای برگشتی معمولا از ولتاژ دوگانه استفاده می کنند و اصولا مهر و موم شده هستند. از انواع فیلتراسیون ها مانند فیلتر فلزی ، فیلتراسیون کیسه ای ، فیلتراسیون هپا و فیلتراسیون اوپا استفاده می شود. با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. با این پیشرفت ها ، هنرمندان معماری به مهندسین معماری تبدیل شده اند که با استفاده از مواد و تکنیک های جدید ، پنجره های جدیدی از معماری مدرن گشودند. این روش هزینه ی بالاتری نسبت به روش فیکس دارد. سرامیک پرسلانی نسبت به سرامیک معمولی در مواد اولیه مقداری تفاوت دارد مثلا خاک رس یکی از مواد اولیه سرامیک پرسلانی است و این سرامیک مقاومت و دوام خیلی بالاتری داشته در دمای بالاتری نیز ساخته و تولید می شوند. پس از آن با استفاده از کویل های گرمایشی که بعد از کویل سرمایشی نصب می شود میزان رطوبت هوای تهویه شده به میزان مورد نظر کاهش می یابد.  This con te᠎nt has  be en do᠎ne wi᠎th GSA Content Gen er᠎at or Demover si on᠎!

دیدگاهتان را بنویسید