فوق العاده ساده ساده روش‌ها طرفداران از برای تبلیغ نمای سنگ استفاده کنید

افراد بسیاری به دنبال خرید سنگ نما ارزانقیمت هستند تا بتوانند هزینههای ساختوساز ساختمان را مدیریت کنند. از دیوارهای سنگی برای حصارکشی و ساخت دیوار در کنار جاده ها برای پیشگیری از ریزش و رانش کوه و همچنین در ساختمان های سنگی و بسیاری دیگر در شکل های گوناگون استفاده می شود. با ورود روش های تهیه کاغذ در کشورهای اروپایی و گسترش آن در سایر کشورها و همچنین افزایش تقاضای کاغذ دیواری در کنار ظهور تکنیک های جدید تولید کاغذ ٬ به سرعت بسیاری از شرکتها در این عرصه وارد شدند که شاهد محصولات بسیار متنوع آنها بصورت ساده و نقش برجسته و قابل شستشو در بازار می باشیم ( از کشورهای پیشرو در صنعت چاپ و تولید کاغذ دیواری می توان به انگلستان اشاره نمود.) علاوه بر این به جهت نمای بسیار زیبا و امکان ایجاد هارمونی بین کاغذ دیواری و محیط ٬ امروزه بکار گیری این محصولات توسط طراحان دکوراسیون داخلی به امری عادی و معمول تبدیل شده است. تنها لازمه به کارگیری چنین تکنیکی، مسطح بودن بستر چاپ است. به عنوان نمونه ترجیح بر این است که سازه های تفریحی به صورت سایه روشن به رنگ های زرد، سبز و آبی آسمانی رنگ آمیزی شوند تا بافت فانتزی و تفریحی آن ها حفظ شود.

نمای خشک در ساختمان

•برای زیبا سازی نماو نمود هر چه بیشتر ابتدا با هِرّه بندی به شکل کلاف کشی برجسته به اندازه 2 سانتیمتر در راستای عمود بر مرکز دیوار و در چهار طرف اجرا می شود. حداقل عرض و ارتفاع آنها به ترتیب ۲۰ و ۱۵ سانتیمتر است. چسب های بر پایه متیل سلولز سازگاری خوبی با سطوح سیمانی و گچی دارند لذا به راحتی بر روی سطوح قرار گرفته و مقاومت مناسبی در برابر نفوذ رطوبت از خود نشان می دهند . علاوه بر این ها ، بر اساس نوع شکل ظاهری ، نحوه تراش سنگ نما و پرداخت سطح نهایی نیز ، نام های مختلفی دارند. انواع این تجهیزات شامل جاروبرقی تجاری، آب و خاک و سطلی هستند که از نظر قدرت مکش با یکدیگر تفاوت­هایی دارند. •دیوار عبارتست از یک ساختار ممتد، یکپارچه، محکم و استوار که از جنس آجر، سنگ، بتن، چوب یا فلز و غیره باشد، که ضخامت آن در مقایسه با طول و ارتفاع، نازک می باشد. •پس از ازاره سنگ، رج چینی توسط آجر و همراه با پر کردن بندهای آن با ملات گچ (گچ فاقد آهک) اجرا شده، سپس ایزوگام که می تواند عایق خوبی برای بناهای خشتی باشد، در سطح رج آجرکاری یاد شده بکار می رود.

دیوار عبارتست از یک ساختار ممتد، یکپارچه، محکم و استوار که از جنس آجر، سنگ، بتن، چوب یا فلز و غیره باشد، که ضخامت آن در مقایسه با طول و ارتفاع، نازک می باشد. هر چه سنگ نماهای ساختمان از نظر نمای ظاهری و جنس در ردهبالاتری جای گیرند؛ از قیمت بیشتری در مقایسه با انواع دیگر برخوردار هستند. ازاینرو، انتخاب و خرید بهترین سنگ نمای ساختمان حائز اهمیت است. •در دیوارهای سنگی قواره، عرض دیوار باربر حدود 50 تا 55 سانتیمتر و دیوار غیر باربر حدود 45 سانتیمتر بوده و سنگ کاری با رعایت اصطلاحاً قفل و بست کامل می نحوه اجرای نمای خشک ساختمان باشد. •ضخامت ملات در تمامی بندهای افقی و عمودی و جوانب قطعات سنگ حدود 4 سانتیمتر می باشد. •در ساختمانهای خشتی، وجود ازاره سنگی همراه با ملات ماسه و آهک یا ملات باتارد یا ملات ماسه و سیمان تا ارتفاعی حدود 80 تا 120 سانتیمتر عایق رطوبتی قابل قبولی خواهد بود. •پس از پی سازی اصولی با شفته آهک همراه با مخلوط خرده سنگ یا جوش آجر، ازاره سنگی تا ارتفاعی که خطر ترشح آب وجود دارد، با رعایت پیوند و با ملات ماسه وآهک اجرا می شود. در این میان علاوه بر نصب اصولی انتخاب سنگ مناسب برای نمای ساختمان در جلوگیری از ریزش و عدم تداوم طولانی مدت آن تاثیر بسزایی دارد.

شیشه کرتین وال هم تولید داخل دارد و هم برند های خارجی. ● سازگاری کامل انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی با محیط زیست . در پروژه های دارای متراژ بالا ٬ با استفاده از طراحی سه بعدی محل و اجرای مجازی کاغذ دیواری های انتخاب شده ٬ می توانید بهترین گزینه را جهت اجرا سفارش دهید . کاغذ دیواری : به جهت اختراع کاغذ توسط چینی ها و استفاده از آن بمنظور پوشش دیوار منازل در حدود 200 سال قبل از میلاد توسط آنها ٬ پیدایش کاغذ دیواری را به این کشور نسبت می دهند. در صورتی که جنس مورد نظر استاندارد است به راحتی با اندازه گیری ابعاد اتاق و با استفاده از جداول و در غیر این صورت با اندازه گیری تک تک دیوارها و محاسبه ابعاد مورد نیاز تعداد رول های کاغذ مشخص می شوند. نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است. •تراش سنگ برای این سنگ کاری به شکل بلوکه کامل بوده، نمای سنگ دارای برجستگی هایی می باشد که اصطلاحاً ”بارسنگ“ گفته می شود. This has been c᠎reated with t he  help  of GSA Con tent Gene rato r DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید