فلسفه کرتین وال

هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. اگر نمای ساختمان شما شیشه ای می باشد شما باید در بازه های زمانی مختلفی نما را شسشتو دهید تا از نفود آلودگی ها به خورد شیشه و مات شدن آنها جلوگیری شود. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد. دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. برای جلوگیری از این مشکل پس از اتمام شستشو از مواد نانو برای ضد آب کردن سطح استفاده میکنیم. و با فشار دادن تفنگی آب خروجی وارد لنس و بعد از نازل خارج میشود. ​Post h᠎as ​been gen​erated ​by GSA᠎ Conte᠎nt​ Gen erator DE MO᠎!

دتایل نمای خشک

5. همچنین به این نکته نیز باید توجه کرد که کدام جنبه طراحی نمای ساختمان بایستی مورد تاکید قرار گیرد و طراحی هدفمند باشد نه صرفا نشان دادن تکنولوژی ونوع خاص نورپردازی به کاربرده شده در نما. این روش به اصطلاح لایه برداری گفته میشود. و یک لایه نازک از سطح سنگ یا آجر برداشته میشود. آجر دیرگداز نسوز بر اساس یک استاندارد خاص تولید می شود و دارای خواص یکسانی هستند. دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود.

در این روش نماشویی با دستگاه واترجت به همراه نازل سندبلاست انجام میشود. ساختار کلی واترجت از پمپ پر قدرت 3 فاز – شلنگ خروجی اب فشار قوی – موتور و یا سیلندر محرک – لنس – نازل -و تفنگی میباشد. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. حال اگر مدت زمان زیادی اس که به شستشوی و نظافت نپرداختیم لایه جرم ایجاد شده بدلیل نفوذ الودگی به عمق سیمان در سطح بسیار سنگین بوده و دستگاه واترجت به تنهایی قادر به پاک کردن جرم و کثیفی ها از روی سطح نخواهد بود. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود.

تمامی این موارد ذکر شده از عمر بالایی برخوردارند و تاریخچه طولانی و زیبایی بهتری نسبت به نماهای دیگر دارد. اجر های نما از تنوع بالایی نمای خشک در ایران برخوردارند. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . یکی دیگر از نکات مهم در طراحی نمای کلاسیک ساختمان استفاده از تقارن در بخش های مختلف نما است. در بعضی موارد با اضافه کردن پودر رنگی به سیمان سفید به آن رنگ میبخشند و همچنین با ایجاد ابزار های مختلف روی نما به زیبایی نمای ساختمان هر چه بیشتر می افزایند.با گذر زمان به علت باران های اسیدی و همچنین آلودگی هوا کیفیت و زیبایی را از دست داده اند و لازم به نماشویی میباشد. سرعت اجراي اين نما بالاست و در کمترين زمان ممکن مي توان آن را بر روي سطح خارجي ساختمان اعمال نمود.

دیدگاهتان را بنویسید