فلسفه فروش تجهیزات نمای خشک

از جمله مزاياي نماي سراميكي تميزكاري و شست و شوي آسان نما است. از جمله معايب آن نيز مي توان به ضريب انتقال حرارت بالا و كاهش كيفيت آن با گذشت زمان اشاره كرد. همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کرديم، ورق هاي کامپوزيت از ويژگي هاي منحصر به فردي بهره مي برند که در اين قسمت به شرح تک تک آن ها خواهيم پرداخت و شما را از مشخصات فني اين ورق هاي کاربردي آگاه خواهيم نمود. به لحاظ تجاري اين محصول از بازدهي بسياري برخوردار است از اين رو، در کنار نماهاي آلومينيومي و شيشه ، پانل هاي آلومينيوم کامپوزيت کاملا در صنعت نماي ساختماني به برتري دست يافتند و در حال حاضر شهرهاي مدرن بسياري وجود دارند که تقريباً به طور کامل با اين مصالح ساخته شده اند. استفاده از پیچ گالوانیزه و یا استیل جهت جلوگیری از زنگ زدن ان و همچنین اجرای بتونه هم رنگ سنگ نما جهت حفظ ظاهر نما و بالابردن عمر پیچ از جهت نرسیدن رطوبت به ان است.همچنین رولپلاک مورد استفاده از نوع پلاستیک مرغوب میباشد.در برخی موارد که پشت سنگ رابیتس و یا فاصله است از رولپلاکهای ویژه استفاده میشود تا به طور کامل به مصالح پشت سنگ گیر کند. This da​ta was c reated by G​SA Con​te nt G​enerat or ᠎DE​MO​!

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

آجر از جمله قديمي ترين مصالح در اجراي ساختمان ها در ايران نيز بوده و در معماري گذشته ما موارد بسياري از بناهاي باشكوه با آجركاري هاي بسيار زيبا را مي توان مشاهده نمود. از جمله این خصوصیات می توان به مقاومت بالای این متریال در برابر رطوبت اشاره کرد. منعطف و سبکی را داراست.فایبرسمنت برد با الیاف گیاهی است که هم اکنون با مزایای قابل توجه همچون : مقاومت فایبرسمنت در رطوبت. بهتر است به گونه ای انتخاب شود که برجستگی کمتری داشته باشد بهترین انتخاب طرح های مدرن مانند مستطیلی و مربع است که با نورپدازی صحیح باعث شده فضا بزرگتر دیده شود و به جای برجستگی خطوط عمودی با نورپردازی حرفه ای فضا را بازتر نشان می دهد . در صورتي که سطح اين نماي زيبا کدر و آلوده شد به کمک افراد متخصص در زمينه نماشويي نماي کامپوزيت مي توان آن را تميز و مانند روز اول درخشان نمود. طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد. نمای ساختمان رومی از انواع نماهای خارجی است که به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است.

ولی امروزه با مهم شدن منظر شبانه برای ادارات و سازمان ها و شهروندان بحث نورپردازی پیشرفت زیادی کرده و مورد توجه واقع شده است. استفاده یکی از انواع مختلف طرح های سقف کناف مغازه و فروشگاه بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی محسوب می شود این شیوه نه تنها بر زیبایی ظاهریمحیط می افزاید بلکه تأسیسات زیر سقف را پوشش داده , ارتفاع سقف را کم کرده و تا حد قابل توجهی از هدررفت انرژی جلوگیری می کند . یکی از خدمات شرکت ایران لوتوس در زمینه اسکوپ و یا پیچ و رولپلاک انواع سنگهای ساختمانی میباشد. قبل از اقدام به تثبیت سنگ ها (پیچ و رولپلاک سنگ) موارد ذیل می بایستی بررسی شود. لازم به توضیح است بررسی و موارد فوق و همچنین انتخاب ابزار و ادوات مربوطه و مناسب و انجام بوسیله پرسنل مجرب و ماهر موثر خواهد بود. تیم ما با برنامه ریزی مدون و فعالیت دقیق و اصولی در تلاش است تا پروژه های طراحی و ساخت انواع نما را با سرعت بالا، نهایت دقت، رعایت استانداردها و همچنین قیمت مناسب به انجام برساند. سپس در راستای احترام به حقوق مصرف کننده، کنترل کیفی مکانیزه محصولات انجام می شود. از بزرگترين کشورهاي مصرف کننده ورق هاي آلومينيوم کامپيوزيت مي توان به کشورهايي چون چين ، روسيه و امارات متحده عربي اشاره کرد.

قیمت نمای خشک

ورق کامپوزيت از سه لايه تشکيل شده است که دو لايه خارجي از جنس آلومينيوم با ضخامت متفاوت و لايه ي مياني از جنس پلي اتيلن مي باشد. آلومينيوم يکي از رايج ترين عنصرهاي ساختماني است،که با کاربرد پانل هاي آلومينيوم کامپوزيت در ساختمان مي توان از مزيت هاي آلومينيوم بهره مند شد و افزون بر آن، از ساختار ساختمان حفاظت کرد. امروزه معماران در اين صنعت به دنبال رنگ ها و پرداخت هاي بديعي هستند تا به نماها و پروژه هاي ساختماني روح تازه اي عرضه کنند. از اين پانل ها در پروژه هاي مختلفي استفاده مي شود و قيمت آنها بسته به کيفيت و مصالح به کار رفته متغير مي باشد. شيشه به دليل بازتاب نور از جذابيت بالايي برخوردار است و استفاده از آن در نماي شيشه اي اسپايدر گرفته تا نماي شيشه اي فريم لس علاوه بر زيبايي، نور و گرماي لازم را به دليل عبور نور براي ساختمان تامين مي کند. طبقات نیز شامل یک طبقه پارکینگ به همراه چهار طبقه مسکونی هستند.در هر طبقه نیز دو واحد سه خوابه تعبیه شده است. در نوع دست ساز، به دلیل استفاده از مواد نامرغوب، شیشه، پس از یک سال نصب، بر اثر مواجهه با سرما و گرما دچار تعریق می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید