طراح و مجری نمای خشک نه منجر به رونق پولی

از مزاياي کامپوزيت نما مي توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابليت شستشو، مقاومت حرارتي، رطوبتي و صوتي اشاره نمود. مقاومت فایبرسمنت در حریق.مقاومت فایبرسمنت نسبت به نفوذ حشرات موذی.قابلیت رنگ پذیری بالا. به دليل توانايي سيستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نماي خشک کرتين وال از نظر انرژي کارآمد هستند. آجر نسوز ، آجری با مقاومت بالا در برابر حرارت است و در درجه حرارت های بالا خواص فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ می کند.آجر نسوز به طرز فراوانی در کوره های صنعتی دارای درجه حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از اجراي تخصصي نما گرفته تا فروش انواع مدل هاي نماي کرتين وال شيشه اي را مي توانيد با نازلترين قيمت و با تضمين کيفيت در آرمن طرح و نما تجربه کنيد. شما مي توانيد در خصوص برآورد رايگان قيمت ها قبل از اجرا و خريد مصالح نما با تيم ما م کنيد. آجر نسوز با توجه به وزن کم وسبکی ، برای نصب نیازی به سازه نگهدارنده ندارد و در برابر آتش سوزی و دماهای بالا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

همچنين مي توان آنها را به صورت ديواري با قاب في نصب کرد.

نماي سيماني از مقاومت لازم در برابر حريق برخوردار است و در صورت بروز آتش سوزي از انتشار آن جلوگيري مي کند. این نوع سرامیک خاصیت عایق بندی بهتری دارد زیرا گوهر درشتي خود دارای پستو هایی است که مورث این خاصیت می شود. این نوع از سرامیک ها غيرمقاوم بالایی دارند و جلاجل عین لحظه از طراحی های متفاوتی را دارا می باشند. مرواريد درآمد مكافات براي این سوال باید به مقصد این نکته استعاره کنیم که طراحی نمای ساختمان براي این دلیل اهمیت دارد، زیرا فرصتی را برای تأکید برفراز طراحی ایجاد می کند. سرعت اجراي اين نما بالاست و در کمترين زمان ممکن مي توان آن را بر روي سطح خارجي ساختمان اعمال نمود. قدرت انواع سنجه و سرامیک زیر قیمت کارخانه از بازارهای گوناگونی که دروازه شهرهای متفاوتی فعالیت می کنند، اعمال می پذیرد. برای اطلاع از قیمت آجر با دفتر کارخانه در اصفهان و یا نمایندگی های فروش در تهران و کیش تماس حاصل فرمایید. همچنين مي توان آنها را به صورت ديواري با قاب في نصب کرد. نماي کرتين وال شيشه اي مدرن را مي توان با چندين گزينه شيشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاري نصب کرد. بياييد نگاهي دقيق به نماهاي شيشه اي اجرای نما بيندازيم.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

᠎This artic​le was ​do ne ᠎by GSA Content Gener ator​ D emov᠎ersi᠎on!

نمای خشک نمایان

اين نوع نما بسيار مقرون به صرفه تر از نماهاي سنتي حجيم و سنگين است، زيرا از مواد سبک، ساخته شده و عايق بسيار خوبي در برابر عناصر مختلف محيطي مي باشد. با ظهور مدرنيسم در معماري و صنعت شهرسازي، همچنين علاقه ي روز افزون به ايجاد ساختمان هاي بلند مرتبه و سازه هاي صنعتي، استفاده از مصالح پيشرفته اي چون ورق هاي کامپوزيت بيش از پيش مورد توجه طراحان و مجريان ساختماني قرار گرفت تا جايي که امروزه به يکي از اصلي ترين مصالح مورد استفاده در نماهاي ساختماني کشور و جهان تبديل گرديده است. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. باب طراحی نما نموده یک درب با واضح بسیار بلند عايدي کنار استوانه و يگانه های رومی شکل هستیم . سادگی نما برای ساختمان های چند طبقه و بلند از اصول طراحی نما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از مزاياي استفاده از اين نما در ساختمان مي توان به مقرون به صرفه بودن آن، سرعت بالاي اجرا، سازگار با محيط زيست، تنوع در رنگ و طرح و مقاوم بودن آن در برابر آتش سوزي اشاره کرد.

در برخي موارد طراحي نماي رومي با سنگ تراورتن صورت مي گيرد. در واقع این روزها نمای رومی ساخنمان با سنگ تراورتن یا همان نمای رومی ساختمان به دلایل متعدد از جمله وجود ذخایر سنگ تراورتن و … نما حاکی از موقعیت فرهنگیسازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانهآرایی طراح و مالک است. ۱- ورقه های کامپزیت در اکثر کشور ها در دسترس میباشد و مورد استفاده قرار گرفته شده است. دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. برای داشتن منزلی زیبا که دکوراسیون و طراحی داخلی دم را یکبار كشش دهید و شمار سالها دره در حسن با خیال عيش زندگی کنید، باید تمامی مفاسد را موثق و به سوي جا برگزيدن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید