شش دلیل محکم برای اجتناب از نمای سنگ

این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق میگردد. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نمای ساختمان در شهر خود دسترسی دارید. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. خیر ، اما در صورت نیاز متناسب با نمای ساختمان شما طراحی میشه. شرکت نقراب یکی از معتبرترین تامین کننده و فروشنده انواع مواد آب بندی و شیمیایی ساختمان و افزودنی های بتن از قبیل : انواع روان کننده ها و فوق روان کننده های بتن، چسب کاشی، آب بند، پودر آبندی بتن، پلیمر بتن، سیمان آب بند، چسب افزودنی ملات، چسب سیمان کاری، آب بندی ملات، روکش آب بند بتن، چسب کاشی آب بند، کریستال شونده پایه سیمانی، ضد خوردگی بتن، ضد ترک بتن، چسب کاشی ضد آب، واتر استاپ، چسب کاشی نما، لاتکس بتن، سخت کننده بتن، آب بندی ترک بتن، اتصال بتن، ضد نم بتن، عایق نما نانو، روغن قالب و پلاستر سیمانی می باشد. This content w as c reated ᠎by GSA᠎ C ontent​ G enerat or᠎ Dem​over᠎si​on.

دیگر هرگز نمای سنگ خود را از دست ندهید

از این رو مصالحی که برای انواع نمای ساختمان به کار می روند بایستی نیازهای مذکور را رفع نمایند. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی ، کاشیکاری و گچبری. قابل استفاده بر روی تمامی سطوح در نمای داخلی و خارجی است. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. در واقع سنگ یکی از کاربردی ترین مصالح برای تزیین و ساخت نمای داخلی و خارجی یک سازه محسوب می شود که از گذشته تا به امروز بسیار زیاد مورد استفاده طراحان و سازنندگان واقع گشته است . این نیاز میتواند شامل سنگ باشد که از معدن استخراج میشود و یا آجر که در کوره پخت میشود. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیینات جانبی ، نماسازی آجری یا سنگی ، کاشی کاری و گچبریهای داخلی.

در قسمت اول این مقاله به معرفی انواع نمای ساختمان از جمله نمای شیشه ای، نمای سنگی، نمای آجری، نمای کامپوزیت و نمای سرامیک، پرداخته و به توضیح مختصری پیرامون هر یک می پردازیم. در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. از مزیات نمای کرتین وال شیشه ای لامل می توان به عدم مشاهده هرگونه پیچ یا پرچ، عدم محدودیت انتخاب رنگ و امکان نصب بازشو مخفی و بازشو لولایی به داخل بازشو یا دوجهته اشاره نمود. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. در واقع سنگ یکی از اصلی ترین مصالح برای طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی یک سازه محسوب می شود که از گذشته تا به امروز بطور فزاینده مورد استفاده طراحان و سازندگان قرار گرفته است . طراحی و ساخت نمای سازه به سبک مدرن ؛ اگر طراح نیستید و می خواهید نمای سازه خود را معمارانه طراحی کنید و یا حتی از مناسب ترین و به روزترین طرح ها استفاده کنید، باید قواعدی که یک طراح یا معمار طی طراحی و ساخت نمای سازه در نظر ققرار می دهد را به کار ببرید.

قیمت اجرای نمای خشک

توانسته است رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی جلب نماید. این مسئله در بسیاری از مواقع به نظرو سلیقه بیننده یا ناظر وابسته است اما با این حال اصول مخصوص خود را دارد. انواع نمای ساختمان، که با توجه به نوع مصالح مورد استفاده می تواند از بتنی تا شیشه ای متفاوت باشد، با توجه به شرایط اقلیمی و مهم تر از آن علاقه افراد و هزینه ای که می توانند بابت نما بپردازند، طراحی و به کار گرفته می شوند. یکی از مصالحی که در بین انواع نمای ساختمان، استفاده از آن در ایران بسیار مرسوم است، سنگ می باشد. مصرف سنگ در نمای سنگی در هر متر مربع 80 تا 100کیلوگرم است و 40 برابر وزن ساختمان شما را سنگین تر میکند، مصرف آجر در نمای آجری برای هر مترمربع 20 تا 40 کیلوگرم است ،در حالیکه مصرف مینرال در نمای مینرال 3تا 4کیلو گرم است. نظر شما در خصوص این نما چیست ؟ از آنجا که نمیتوان مادهای یافت که همه خواص مورد نظر را دارا باشد، باید به دنبال شرکتهای نمای خشک در تهران چارهای دیگر بود. بلکه باید اجرا و ساخت نیز به صورت اصولی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید