شایعه، دروغ و نمای سنگ

نوع سرامیکی که برای اجرا در نما بصورت خشک مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک پرسلانی است. کارخانه آجر نما شهرزاد ایران زمین برای پاسخگویی به طیف وسیعی از سلایق در نسل های مختلف، همراه با تکنولوژی روز دنیا پیش رفت. شرکت آلکن این امکان را فراهم آورده است که انواع رنگ های مورد تقاضای کارفرمایان را در اسرع وقت با توجه به سفارش، در رنگ و سایز مورد نظر، تولید و عرضه نماید. برای رزین کاری سنگ نما ساختمان های مرتفع بسیاری از شرکت های با تجربه در این زمینه از طناب های خاصی استفاده می کنند. براي تعيين مشاوره بدون هيچ تعهدي در مورد تمام نيازهاي سيستم کرتين وال مدرن، مي توانيد امروز با تيم آرمن شرکت مجري کرتين وال در تماس باشيد. همچنین طراحی نما برای پروژه های تفریحی و توریستی دارای اصول دیگری است که یک طراح نما می بایست با تمام آنها آشنا باشد. سرامیک نامی دوست برای من وشما است که می دانیم دره معامله ها دارای تحول جو بسیار است و به منظور همین خويشاوندي می توان از دم ها درب زمینه های مختلفی طراح و مجری نمای خشک شكوفه نمود. در غیر این صورت طراحی پلان را به گونهای انجام دهید که برای بیشتر افراد مناسب باشد و نیازهای معمول انسانها را پاسخ دهد.

مصالح نمای خشک

در اين سيستم جهت اجراي زيرسازي فلزي بر اساس طرح اجرايي آماده شده با توجه به نياز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرايي تهيه شده ، ابعاد پروفيل هاي فلزي در كمربندي ها و همچنين در سازه استراكچري فلزي زير محاسبه ميشود. با توجه به نماهایی که در اکثر ساختمان های محله کار شده است و وضعیت بومی محل برداشت هایی را انجام می دهند. تمامی شیشه هایی که در ساختمان به کار میروند باید از ترکیب موادی ساخته شوند که ثبات ویژگیهای شیشه در طول زمان را تضمین نمایند. سنگ هایی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد معمولا انواع مختلفی دارند. که هر کدام مزاياي خاص خود را دارند. از مزاياي کامپوزيت نما مي توان به وزن سبک، تنوع رنگ بالا، قابليت شستشو، مقاومت حرارتي، رطوبتي و صوتي اشاره نمود. از جمله مزاياي آن اجراي سريع و سبكي آن مخصوصاً در اجراي نماي ساختمان هاي بلند مرتبه است. این نوع نما امروزه به دلایل مختلفی از جمله سبکی و زیبایی در ساختمانهای زیادی از جمله ساختمانهای بلند در دنیا به کار میرود. این نما سرشار از ابهت و شکوه است و امروزه برای بسیاری از ساختمان ها به کار برده می شود. مواد اوليه(ساختمان سازي) به مقصد کار رفته سر نمای سنگی سنت گرايي نیز، خوبي ناسازگاري نمای سنگی رومی، معمولا بیش از یک نوع مصالح است.

دیوارهای سبز معمولا به دو شکل نمای سبز و دیوار زنده اجرا میشوند. تنها عناصر فلزي اجرا شده در اين سيستم، پروفيل هاي فلزي كمربندي ها ميباشد كه با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر يا تيرهاي فلزي ساختمان و براكت هاي آهني كه اتصال بين پروفيل هاي عمودي آلومينيومي و كمربندي هاي فلزي ميباشند و توسط لاستيك هاي دي اكتيريكال از يكديگر جدا ميگردند، اجرا ميگردد. با توجه به سبك بودن وزن اجرايي نماي كامپوزيت و همچنين قابليت شكل پذيري اين متريال و مقاومت بالا و قابليت تامين نظر طراح بدون محدوديت رنگ و سايز، امروزه اين نما در كنار كليه متريال هاي تركيبي در نماي ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرد. ترموود نوعي چوب نما است که از وزن سبک اما مقاومت بالا برخوردار مي باشد. آجر نسوز از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی نسبت به سایر آجرها برخوردار می باشد. نمای شسته در برابر گرد و غبار سریعا آن را جذب و کدر میشود نمای آجر فرسایش بالا دارد در حالیکه نمای مینرال عایق بسیار قوی در برابر رطوبت،حرارت،،صوت و سرما را دارد حتی به جای ایزوگام قابل استفاده است. اولین نقطه ای که مخاطب آن را می بیند نمای ساختمان شماست و طراحی نما بنا به همین دلایل است که هم تخصصی و هم هنری محسوب می شود.

نمای یک ساختمان جزو آخرین مواردی است که در طراحی به آن پرداخته می شود؛ با این حال می توان ادعا کرد که اولین تاثیر بصری یک ساختمان توسط نما اعمال می شود. چنانچه رطوبتی که به همراه خود نمکهای محلول دارد از سطح سنگ تبخیر شود مقداری نمک در سطح آن به صورت شوره و لایهای هم در خلل و فرج سنگ باقی میگذارد. منعطف و سبکی را داراست.فایبرسمنت برد با الیاف گیاهی است که هم اکنون با مزایای قابل توجه همچون : مقاومت فایبرسمنت در رطوبت. فایبر سمنت برد یا همان پانل سیمانی الیافدار نه تنها از جنس گیاهی بوده بلکه مانند سمنت برد که سنگین و شیمیایی و ترد و شکننده میباشد فاقد آزبست است و جنس لطیف. همچنین مواد نسوز اساسی ، از جمله منیزیا ، دولوما و اسپینل ، اغلب با کربن و گرافیت ترکیب می شوند و در محیط های بسیار اساسی استفاده می شوند. قیمت های اخبار شده در بنياني متر مربع شمارش شده است. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود. نمای مینرال هم در اجرا و هم در بازسازی بسیار مقرون به صرفه تر است و جزء ارزان ترین نماهای دنیا شناخته شده است.  Th᠎is da ta has ​be en gener ated  with the  help of GSA C​on​te​nt ᠎Ge nerator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید