سه روشی که می‌توانید با استفاده از نمای سنگ خلاقیت خود را افزایش دهید.

مته اصل، مته چینی، 2الماسه، 4الماسه که در بخش پیچ و رولپلاک سنگ در نما توسط نیروی متخصص کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. •معمولاً رج اوّل چینه به عرض 50 و ارتفاع آن نیز حدود 50 سانتی متر است که با ریسمانکشی از دو سر کار اجرای چینه گذاری دنبال می شود. جلوگیری از نفوذ رطوبت، سرما و سر و صدا از جمله وظایف دیوارهای خارجی است. ● در مواردی که دیوار با کاغذ دیواری قدیمی پوشیده شده ٬ توصیه می شود قبل از اجرای کاغذ دیواری جدید ٬ کاغذ قدیمی از روی دیوار کنده شود تا در نهایت پوشش از ظاهری یکنواخت و صاف برخوردار شود برای این منظور ابتدا سطح کاغذ دیواری قدیمی را توسط اسپری تفنگی یا اسفنج خیس نموده اجازه دهید آب در آن نفوذ نماید ٬ سپس توسط کارتک کاغذ را از روی دیوار جدا نمایید . چسب های بر پایه متیل سلولز سازگاری خوبی با سطوح سیمانی و گچی دارند لذا به راحتی بر روی سطوح قرار گرفته و مقاومت مناسبی در برابر نفوذ رطوبت از خود نشان می دهند .

شرکت های نمای خشک

نمای سرامیک خشک جزو جدیدترین و پیشرفته ترین سرامیک هایی است که با نام فول بادی شناخته شده است که میزان جذب رطوبت آن بسیار کم است و در برابر یخ بندان مواد شیمیایی مقاومت بالایی نیز دارد. ● نمای نهایی اجرای کاغذ دیواری و تنوع طرح های آن در برابر رنگ آمیزی دیوارها دارای جلوه ای متمایز و منحصر بفرد خواهد بود . دراین میان سنگ تراورتن با توجه به تنوع زیاد در رنگ ها و طرح های زیبای طبیعی خود توانسته جایگاه ویژه­ای در بین سایر انواع سنگ­ها به خود اختصاص دهد. شرکت مهندسی و ساختمانی زیبا، برای اولینیار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و در این سالها با مسئولیتپذیری و وفای به تعهدات داده شده به مشتریان توانسته رضایتمندی زیادی از مشتریان خود بهدست آورد. •دیوار خارجی : دیوارهای خارجی یا دیوارهای نما، مانند دیوار مشرف به حیاط یا کوچه و خیابان بایستی خصوصیات ویژه ای را دارا باشند. •دیوارهای باربر : دیوارهای باربر، بارهای وارده به خود، مانند سقفها و کفها را افزون بر وزن خود، تحمل و منتقل می کنند. در این مرحله توجه به سبک دکوراسیون داخلی و چیدمان اثاثیه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . ​This data has be​en do᠎ne wi᠎th the he᠎lp of G᠎SA Con᠎te nt Ge nerato​r DE MO.

اجرای نمای سنگی از نمونه طراحیهای بیرونی ساختمان است که با استفاده از سنگهای مختلف انجام میشود. •در ساختمانهای خشتی، وجود ازاره سنگی همراه با ملات ماسه و آهک یا ملات باتارد یا ملات ماسه و سیمان تا ارتفاعی حدود 80 تا 120 سانتیمتر عایق رطوبتی قابل قبولی خواهد بود. با ورود روش های تهیه کاغذ در کشورهای اروپایی و گسترش آن در سایر کشورها و همچنین افزایش تقاضای کاغذ دیواری در کنار ظهور تکنیک های جدید تولید کاغذ ٬ به سرعت بسیاری از شرکتها در این عرصه وارد شدند که شاهد محصولات بسیار متنوع آنها بصورت ساده و نقش برجسته و قابل شستشو در بازار می باشیم ( از کشورهای پیشرو در صنعت چاپ و تولید کاغذ دیواری می توان به انگلستان اشاره نمود.) علاوه بر این به جهت نمای بسیار زیبا و امکان ایجاد هارمونی بین کاغذ دیواری و محیط ٬ امروزه بکار گیری این محصولات توسط طراحان دکوراسیون داخلی به امری عادی و معمول تبدیل شده است. در صورتی که جنس مورد نظر استاندارد است به راحتی با اندازه گیری ابعاد اتاق و با استفاده از جداول و در غیر این صورت با اندازه گیری تک تک دیوارها و محاسبه ابعاد مورد نیاز تعداد رول های کاغذ مشخص می شوند.

طرح نمای خشک

•خاک رس مرغوب اصطلاحاً آخوره شده و آب گرفته می شود و به مدت 1 تا 2 روز در حال خود رها شده تا کاملاً دانه های خاک باد کرده و خیس بخورد. •پس از پی سازی اصولی با شفته آهک همراه با مخلوط خرده سنگ یا جوش آجر، ازاره سنگی تا ارتفاعی که خطر ترشح آب وجود دارد، با رعایت پیوند و با ملات ماسه وآهک اجرا می شود. زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. ظاهری بلوری شبیه به گرانیت دارد و از این رو معمولا با گرانیت اشتباه گرفته می شود. استفاده از مصالحی نظیر سرامیک به جای رنگ، یا آجر به جای بتن و سیمان تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری محیط استخر و البته هزینه ساخت استخر خانگی دارند. 4 – در نهایت با مراجعه به آلبوم های مناسب کاغذ دیواری و استفاده از مشاوره رایگان طراحان شرکت کیمیا دکور میتوانید با انتخاب چندین کد از هر آلبوم کاغذ دیواری دلخواه خود را انتخاب نمایید. 1 – به دلیل تنوع بالا و کیفیت متفاوت ٬ کاغذ دیواری در رنج قیمتی بسیار وسیعی ارائه می گردد لذا توصیه می شود در اولین قدم با در نظر گرفتن میزان هزینه تخصیص یافته ٬ آلبوم ها انتخاب شوند .

نمای خشک مدرن

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای سرامیک خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید