سریع و سرراست اصلاح برای شما اتصالات نمای خشک

نماهای متنوعی از قبیل نمای رومی، نمای سنگی و انواع نمای کلاسیک با سود از نظر پیش صنع نما متبحر اجرا و پیاده سازی می باشد و همچنین دستگاه پیش مهيا نما بوسيله رابط کیفیت بالا، نفع اقتصادی و نصب سریع توجه بسیاری از طراحان و سازندگان را براي خود احضاريه کرده است. مجموعه ی مهندسی نماهای خشک شابلون با بهره گیری از مدرنترین تکنولوژی های دنیای معماری و ساختمان و تامین نیاز جامعه از سال 1397 کارخانه ی تولید قطعات و اتصالات نمای خشک را تاسیس نمود و هم اکنون در تولید تجهیزات انواع نما نیز پیشتاز است. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. یکی از انواع سرامیک هایی که برای نمای سرامیکی به کار برده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد سرامیک خشک مجوف می باشد. طرز کار تصفیه این سیستم به فیلتراسیون آن بستگی دارد که بسته به نوع کاربری آن متفاوت است. در نظر گرفتن فاصله های جانبی و طولی کافی جهت سرویس های سالیانه کندانسور ، اواپراتور و کمپرسور چیلر و همچنین تعمیرات احتمالی قطعات دیگر دستگاه در محل نصب ضروری است.

هزینه اجرای نمای خشک

زیرا کمپرسور در بالای چیلر قرار دارد و دارای لوله ای باحجم زیاد می باشد که داخل کندانسور قرار دارد . مبرد از قسمت جلوی آن جریان می یابد ، از طریق دو کمپرسور مختلف عبور می کند و سپس مبرد خارج می شود و به داخل کندانسور می رود. مبرد از طریق خط مکش جریان می یابد ، به مرکز پروانه برخورد می کند که توسط تیغه ها هدایت می شود. در برخی از مدل های این دستگاه بجای اینکه برای خنک کاری هوا ، آب سرد از چیلر وارد کویل شود ماده مبرد مستقیما و بدون واسطه از چیلر به داخل کویل انتقال پیدا می کند. طرز کار دستگاه هواساز به این صورت است که آب سرد و گرم در دستگاههایی مانند چیلر و بویلر و غیره … چیلر تراکمی توربوکو به دلیل فن آوری بالا و مزایای فراوانی که دارد بسیار رایج تر شده و قرار است این روند را ادامه دهد. This was g enerated by GSA Content Gener​at​or D​emov᠎ersi᠎on !

فروش تجهیزات نمای خشک

یک دیسک ثابت خواهد بود در حالی که دیگری برای فشرده سازی مبرد در فضای محکم تر چرخانده شده است . در چیلر تراکمی برگشتی مبرد اغلب برای خنک کردن کویلهای برقی از موتور الکتریکی عبور می کند و سپس به داخل محفظه فشرده سازی می رود. Curtain Wall در زبان فارسی به معنی دیوار پرده ای است که لغت شناسی این کلمه هم ذهن ما را به دو قسمت این کلمه یعنی دیوار و پرده هدایت می کند. هواساز با فن مکنده : فن هوا را از میان محفظه مخلوط کن ، فیلتر ها و کویل ها مکیده و به کانال توزیع می فرستد در این نوع قسمت قبل فن دارای فشار منفی است. جنس فن ها از ورق گالوانیزه می باشد که در مقابل رطوبت موجود در محفظه داخلی دستگاه مقاومت دارد. در برخی از این دستگاه ها، دما و رطوبت هوا به طور دقیق تنظیم نمی شود.

نمای خشک نمایان|سرامیک پرسلانی تعریف شده|10 دلیلی که مردم درباره سرامیک پرسلانی شما می‌خندند}

وابسته به نوع کاربری آن درصد فیلتراسیون و تعداد مراحل فیلتراسیون متغیر می باشد . فاکتورهای دیگری نیز در محاسبه ظرفیت این سیستم می تواند دخیل باشد از جمله حجم یا فضای محیط طراحی ، دمای محیط بیرون در پیک کاری در فصول تابستان و زمستان ، کاربری محیط طراحی (مسکونی ، صنعتی ، ورزشی ، بیمارستان و غیره) . تخمین میزای هوای تازه مورد نیاز برای این نوع عموما براساس نوع کاربری ، تعداد ساکنین و عوامل متعدد دیگری تعیین می گردد . عوامل متعددی در تعیین قیمت چیلر تراکمی هواخنک موثر خواهد بود. لذا برای استعلام قیمت بروز چیلر تراکمی با کارشناسان ناب زیست تماس بگیرید تا پس از بررسی پروژه شما بهترین پیشنهاد را برای شما اعلام شود. ظرفیت چیلر: هر مقدار ظرفیت دستگاه بالاتر رود قیمت چیلر هواخنک نیز بالاتر خواهد رفت. نوع گاز مبرد درون دستگاه از R22 , R407 , نمای خشک مدرن R410 در قیمت چیلر هوایی تاثیر خواهند گذاشت. چیلر تراکمی آب خنک اسکرو از داخل غالباً عایق بندی می شود . This ​data w᠎as c​re᠎ated by G SA Conten t Ge nerator ᠎DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید