زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه 8 کرتین وال ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

این نما، مقاومت بالایی را در برابر حرارت های بالا چون آتش سوزی از خود نشان می دهد.همچنین این نما در برابر شرایط آب و هوایی سخت نیز مقاومت دارد.این نما مانند باقی نماهای خشک بدون ملات، و با استفاده از پیچ و مهره و سایر اتصالات روی ساختمان نصب می گردد. وزن سبکتر، مقاومت در برابر کشش و خمش، مقاومت در برابر آب و فایرپروف؛ آزادی عمل طراحان و معماران در امکان ابداع طرحهای جدید در انواع رنگها و بافتها را برای استفاده در سطوح مختلف ایجاد میکند. ۶. مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. این نما نسبت به محل استفاده و نوع کاربری از آن، جنس های مختلفی دارد.از جمله ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب نسبت به کیفیت، استحکام و مقاومت بالا، داشتن انعطاف پذیری بالا، سرعت بالای اجرا، زیبایی و تنوع در رنگ، مقاومت در مقابل عوامل جوی، سایه اندازی باکیفیت بر روی آن، قابلیت آبکاری و گالوانیزه کردن اشاره کرد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

Con te​nt has be en gener​ated by GSA  C​onte nt  Ge᠎ne rator DE MO!

پس از آن به سرعت انواع نمای خشک ساختمان، مهر تایید استانداردهای جهانی را دریافت کرد. یکی از علت های استفاده از متریال سنگ به عنوان نمای ساختمان، زیبایی منحصر به فرد و خاص آن است که به دلیل رنگ های طبیعی و زیبایی که دارد، تکرار نشدنی است. ساختار و کارکرد نمای خشک کرتین وال به طوری است که ساختار خودایستا دارد، جرم بالای شیشه بر لامل های مربوط به آن سنگین می شود؛به همین دلیل بار مرده ای از نتیجه جرم شیشه ها و انرژهایی چون باد، طوفان، و… بتن نما به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی زیبایی بی نظیری به نما می بخشد و علاوه بر آن طول عمر و مقاومت آن بالا بوده و تغییرات جوی بر روی آن اثر نمی گذارد. الیاف شیشه به کار رفته در آن مقاومت کششی بالاتری نسبت به فولاد دارد.در جی اف آر سی به جای فولاد از الیاف شیشه برای تقویت بتن استفاده میشود. از آنجا که این الیاف مانند فولاد زنگ نمیزنند، بنابراین نیازی به محافظت از پوشش بتن در برابر زنگ زدگی نیست. نمای کرتین وال، یا همان نمای شیشه ای؛ یکی از نما های مدرن ساختمانی است که دارای استایی است. اکثر سنگ هایی که برای نماکاری استفاده می شوند دارای ویژگی هایی هستند که بسته به جنس و نوع نمای سنگ ساختمان متفاوت است.  Art ic᠎le w᠎as generat᠎ed ​with the help of GSA Conte nt Generator Demoversi on.

استفاده از شیشه به جای فلز و کابل به عنوان یکی دیگر از روش های مهار نمای اسپایدر به شمار می رود که باید توسط تیم طراحی و پیاده سازی اجرا شود و هدف از این نوع اجرا داشتن نهایت دید بدون حضور متریال های غیر در افق نگاه بیننده بوده است. امروزه نیز با افزایش دامنه کاربرد این محصول حتی در نمای بیرون ساختمان سبب شده تا مکانیزم های متفاوتی برای این تجهیزات توسط مهندسان به کار گرفته شود و با استفاده از تکنسین این صنعت و با بهره گیری از دستاوردهای علمی نوین طیف گسترده ای از مدل های با دوام تولید شود. این نما نوعی از بافته های فلزی است که مانند تار و پود در هم تنیده شده است و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.نمای خشک وایر مش دو ویژگی کلی دارد که آنها، ایجاد سایه بر روی آن و دیگری محافظت از نما است.دلیلی که این نما مناسب پروژه های صنعتی است، این است که دوام بالایی دارد.شفافیت، توری بودن و سبکی از دیگر خصوصیات این نما است که باعث زیبایی و جذابیت آن در شب شده است. نمای دیگری که باز هم استفاده بیشتری در بین نماهای خشک دارد، نمای خشک کاپوزیت است.این نما نیز مانند نمای کرتین وال جزو مدرن ترین نماهای خشک است.استفاده ویژه این نما در ساختمان های تجاری است.همچنین می توان پنل های کوچک و بزرگ آن را به راحتی فروشندگان تهیه کرد که از دو لایه ورق به جنس آلومینیوم است که توسط موادی به نام پلی اتیلن ( یا مواد مخصوص کند سوز و نسوز ) به یک دیگر متصل شده اند.

این نما به دلیل ساختاری بسیار مناسبی که دارد، باعث شده که در کنار زیبایی آن، استحکامی فوق العاده را نیز دارا باشد.استحکام آن به دلیل استفاده کردن از فریم آلومینیومی و شیشه در آن است که شیشه نقش نمای بیرونی را ایفا می کند. همین دلیل ساختاری باعث شده که نمای خشک کرتین وال یکی از مرغوب ترین نماهای خشک شیشه ای از نظر سازه ساختمان باشد. انطباق چسبندگی با مصالح زیرین آن که بسیار مناسب است. نمای خشک فایبر سمنت به صورت صفحات سیمان الیاف دار یا فایبر سمنت است که کارکرد آن در ساختمان هایی است که اسکلت داخلی آنها به صورت بتنی و یا فلزی باشد.ساختار اصلی بدین صورت است که متشکل از الیاف سلولز و بافتی از سیلیکات و سیمان است. GFRC از الیاف بتنی و مواد افزودنی برای بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن استفاده میشود.خصوصیات GFRC بسته به ترکیب مواد سازنده آن میتواند متفاوت باشد. GFRC مخفف بتن الیاف شیشه بوده که به نمای خشک هم معروف است. نمای چوب پلاست به نسبت دیگر نمای ساختمان بسیار شیک و مدرن است و به علت طرح چوبی که دارد در اولین نگاه حس خوبی به بیننده القا خواهد کرد.

طراح و مجری نمای خشک

This da ta has ​been g​en erated with GSA C᠎ontent G᠎en erator  DEMO​.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید