راهنمای مرد تنبل برای کتاب های دینی

به گزارش امتداد نیوز، سید محمود حسینی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم که چهارشنبه شب با حضور آیت الله العظمی سبحانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی قدس برگزار شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه ۱۰۷ ناشر از کشورهای لبنان، عراق و سوریه در نمایشگاه بینالمللی کتاب دین شرکت کردند و همچنین کتابهای ناشران کشورهای دیگری مانند مصر، تونس و عربستان در این نمایشگاه عرضه میشود. خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به برکت نظام اسلامی انتشار و چاپ کتب دینی در کشور توسعه پیدا کرد به گونه ای که پس از پیروزی انقلاب تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دین چاپ شده است. خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به برگزاری نمایشگاه کتاب دین در استان قم اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۵ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز در مصلی قدس برگزار می شود که ۷۰ ناشر خارجی در کنار ناشران داخلی برای حضور در این نمایشگاه اعلام به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید موسی حسینی کاشانی چهارشنبه شب (11 بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم به برگزاری آزمون سراسری قرآن کریم اشاره کرد و گفت: استان قم توانست در این دوره از مسابقات در کشور رتبه هفتم را به دست آورد. Th᠎is content has  been cre ated wi th GSA Content᠎ G en erator DEMO !

کتاب های دینی

پنجمین نمایشگاه کتاب حوزه دین از ٢٥ بهمن تا ٥ اسفند ماه با حضور ناشران داخلی و خارجی در محل مصلای قدس قم برگزار میشود. این مراسم با حضور آیتالله سبحانی، آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور، صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم، سقائیان نژاد شهردار قم، مدیران استانی و اقشار مختلف مردم همراه بود و از پنجشنبه 26 بهمن لغایت 5 اسفند ماه به مدت ده روز آغاز به کار خواهد کرد. قم-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب را به عنوان قدیمی ترین و پر اثرترین رسانه دانست گفت: پس از انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 200 هزار عنوان کتاب در حوزه دین در کشور به چاپ رسیده است. هنوز چهارسال از روز واقعه كربلا نگذشته بود كه عمر يزيد به سرآمد وعدالت الهي در كوفه آشكار شد خداوند متعال بر قاتلان حسين مختار بن ابي عبيد ثقفي را چيره گرداند كه داعيه خونخواهي حسين رضي الله عنه را داشت. در همکلاسی مجموعه نمونه سوالات فارسی، انشا ونگارش و املا را در سه مجموعه جداگانه برای دانلود قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه دانلود هر کدام از مجموعه نمونه سوالات فوق هدایت خواهید شد.

کتاب های فلسفه و عرفان

به گفتار شیخ کوثری محقق کتاب ملطی، مناقشه در اصطلاح نیست، هرگاه مقصود از امامیه، اعتقاد به امام منصوب باشد، کلیه فرق شیعه، امامی بوده و همه را میتوان امامیه نامید، مگر فرقههای غالی که اصولاً اسلام آنها زیر سؤال است، واگر مقصود اصطلاح رایج در میان شیعه و غیره باشد، حق این است که امامیه قسمی از شیعه و مرادف با اثنا عشریه و اعتقاد به دوازده امام است، و لذا شیخ مفید میگوید: امامیه امامت را پس از امام علی و حسنین در اولاد حسین بن علی متمرکز میسازند و امامت را تا امام رضا و سپس تا امام مهدی ادامه میدهند. مگر نه این است که حکمت متعالیه، حاصل تعقل و موشکافی های فرزانگانی است که عمر گران بهای خویش را به کندوکاو در درک حقیقت هستی و واقعیت مبدا و معاد سپری کرده اند؟ کتاب تجربههای نزدیک به مرگ شگفتانگیز به قلم علی مهدوی ، مجموعهای از اتفاقات و تجربههای نزدیک به مرگ است که خواندن آن، بینشی نوین از جهان هستی و مفهوم خلقت را برای شما نمایان میکند. دومین دوره آن را میتوان از ظهور ابن عربی به عنوان موسس عرفان نظری تا قرن دهم با ظهور ملاصدرای شیرازی دانست. تجربهٔ او این بینش را برایش به ارمغان میآورد، و او به نوبهٔ خود آن را سفارش میکند که بی راهنما، به کویِ عشق نباید قدم نهاد.

درآمد شش شکل درآمد از کتاب های دینی

لازم به ذکر است که «وهن دین» و یا «وهن مذهب» یک قاعدهی فقهی نیست تا تحت عنوان قواعد فقهیه از آن بحث شود. یک اسطوره کهن باید جای تاریخی خودش را پیدا کند. وی گفت: هیچ رسانه ای جای کتاب را پر نمی کند چرا که کتاب منبع زایش رسانه های دیگر و مادر مولد رسانه های پس از خود است. جهت گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه، دیدگاه های 807 نفر از مراجعان به کتابخانه ها و کتابفروشی ها جمع آوری شده است.یافته ها: یافته ها نشان داد که اولویت اول انتخاب 55.5 درصد از پاسخگویان کتاب هایی با موضوع عقیدتی و دینی اختصاص بوده است48.7 درصد از جامعه پژوهش بیش از نصف مطالعات خود را در حوزه کتاب های دینی و عقیدتی ابراز کردند. همچنین با توجه به مهاجرت بسیاری از طرفداران این مذهب به اروپا، آمریکا، کانادا و چند کشور آفریقایی از جمله تانزانیا میتوان طرفداران جماعت احمدیه را در حدود ۷ الی ۱۰ میلیون نفر تخمین زد. درک بسیاری از مسائل در زندگی دشوار است. در مناطقی چون خاورمیانه، شمال آفریقا، منطقه آسیا-اقیانوسیه، ترکیه، یمن، سوریه، عربستان سعودی، آمریکا و کانادا هم شیعه زندگی میکند.

یادگیری شدن بهتر با مذهب در 10 دقیقه

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موارد بیشتر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید