ده کوتاه داستان شما نمی دانستم درباره کتاب های دینی

پژوهشگران حوزهٔ اندیشه سیاسی اسلام و ایران دربارهٔ تحولات اندیشه سیاسی دوره صفوی دچار چند دستگی آرا هستند. شیعهٔ فقاهتی این مرحله زمانی شکل گرفت که اصفهان به پایتخت مشهور امپراتوری صفویه تبدیل شده بود و پدیدهٔ روحانی و فقیه در اصفهان شکل گرفت و علمای شیعی عرب به ایران دعوت شدند. چه دل انگیز است شنیدن و خواندن فضائل مولا علی بن ابیطالب علیه السلام از زبان اندیشمندان، دانشمندان، شاعران و نویسندگان غیر مسلمان و علمای اهل تسنن. نسب ایشان به مالک بن حارث ملقب به مالک اشتر علیه جنگاور نامدار صدر اسلام و صحابه امام علی بن ابیطالب میرسد. کابل – ایرنا – معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان گفت، جای خشنودی است که امروز افکار داعش در میان ملت افغانستان جایگاهی ندارد و هر نوع تفکر افراطی از نگاه این ملت بیگانه با دین مبین اسلام است. در کتاب تاریخ عالمآرای امینی نوشته فضلاله روزبهان خنجی (نویسنده سنی دربار سلطان یعقوب پسر اوزون حسن) به بیان نگارنده و نقل از ولادمیر مینورسکی آورده شدهاست: « جای تاسف است که شیخ صفیالدین اردبیلی که خود از تمام محرمات پاک بود به فرزندان خود یاد نداد تا پیرامون مسائل دنیوی نگردند.

اسرار کتاب های دینی برتر

اهل پراگ، متولد ۱۳۷۰، او در دانشگاه به مطالعه آثار وایکلیف (Wycliffe) پرداخت، و با آنکه همه تفکرات دینی وی را قبول نداشت، هر دوی آنها از این اقدام کلیسا که خود را به تعالیم کتب مقدس منسوب میکرد سخت برآشفته بودند و به همین خاطر به مخالفان سرسخت قدرت پاپ مبدل شدند. جهت گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه، دیدگاه های 807 نفر از مراجعان به کتابخانه ها و کتابفروشی ها جمع آوری شده است.یافته ها: یافته ها نشان داد که اولویت اول انتخاب 55.5 درصد از پاسخگویان کتاب هایی با موضوع عقیدتی و دینی اختصاص بوده است48.7 درصد از جامعه پژوهش بیش از نصف مطالعات خود را در حوزه کتاب های دینی و عقیدتی ابراز کردند. نمایشگاهی با بیش از 80 هزار عنوان کتاب که 25 بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در مصلای قدس کار خود را آغاز و پس از 10 روز فعالیت درحالی شب گذشته به کار خود پایان داد که این نمایشگاه را می توان بزرگترین نمایشگاه تخصصی کتاب دین در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خرمی رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان و سید محمود حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی ناشران استان قم با آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفت و گو کردند. حمید خرمی، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم در گفتوگو با ایکنا؛ با بیان اینکه استقبال مطلوبی از نمایشگاه کتاب دین که امروز، واپسین ساعات برپایی خود را تجربه میکند انجام شد، افزود: این استقبال علاوه بر کیفیت محتوایی آثار دینی و قرآنی عرضه شده در نمایشگاه، به حضور ناشران بینالمللی و برپایی بخشهای مختلف در این رویداد فرهنگی و معنوی مربوط میشود. به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، پنجمین نمایشگاه کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم امروز شنبه پس از 10 روز فعالیت به کار خود پایان می دهد. خبرگزاری شبستان:مدیر اطلاع رسانی نمایشگاههای کتاب دین و کتاب قم از پایان کار پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم پس از ۱۰ روز فعالیت پرشور خبر داد. Th᠎is post w᠎as cre at᠎ed wi th GSA C​on​tent G᠎ener ator Demoversion .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ قم با دارا بودن یک هزار و 200 ناشر به عنوان دومین استان کشور از لحاظ نشر کتاب و نخستین استان کشور درتولید کتاب های دینی و دارا بودن بیش از 12 درصد از سهم انتشارات کشور میزبان پنجمین نمایشگاه کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب قم بود. به گزارش ایرنا، قم با دارا بودن یک هزار و 200 ناشر به عنوان دومین استان کشور از لحاظ نشر کتاب و نخستین استان کشور درتولید کتاب های دینی و دارا بودن بیش از 12 درصد از سهم انتشارات کشور میزبان پنجمین نمایشگاه کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب قم بود. دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در آستانه برگزاری سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران خواندن پنج عنوان کتاب را به دانشجویان مشتاق کتاب خوانی توصیه کرد. وجود امامزادهها در خاک ایران از پیش، تصادفاً شرایطی را ایجاد کرد که به آنچه میتوان گرویدن جغرافیایی این سرزمین خواند کمک کرد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این دیدار گزارشی از روند برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم ارائه داد و از ایشان برای حضور در نمایشگاه دعوت کرد. مدیر قطب علمی فلسفه دین اسلامی با اعلام اولویت های این قطب در دور جدید فعالیت، گفت: توسعه دادن همکاریهای بینارشتهای که با فلسفه دین ارتباط دارد و انجام تحقیقات به روز در حوزه فلسفه دین از برنامه های قطب است. A rticle was creat ed by GSA Content Generat​or Dem oversion !

استراتژی بهبود مذهب را اعمال کنید|چهار راه برای رشد مذهب خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب|با مذهب دیگر اشتباه نکنید}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید