ده قدم آسان برای یک استراتژی خرید کتاب های ورزشی برنده

امیر علی اکبری در این باره گفت: از مدت ها قبل با این رشته ورزشی آشنایی داشتم ، تقریبا پس از 10 روز که کشتی را کنار گذاشتم به سوی رشته های ورزشی رزمی رفتم. مادر امیر علی اکبری درباره رشته ورزشی پسرش چه میگوید ؟ داستان دلاوریهایت پهلوان تا سالها قصه مادران این سرزمین خواهد بود و مادر گیتی قرنها جنگجویی مثل تو نخواهد زایید تو برای ما جنگیدی و برای ما همیشه معلم بودی با سخت کوشیهایت و با بی ادعا بودنت. وی ادامه داد: اگر مربیان در کنار ارایه تمرینات سخت اردویی، کتابی درباره دوپینگ و مشکلاتی که مواد نیروزاي غير مجاز برای سلامتی جسم به دنبال دارند، معرفی کنند یا از ورزشکاران بخواهند کتابهایی که در مورد تربیت بدنی مطالعه کردهاند را به دیگر اردونشینان معرفی کنند، طولی نمیکشد که ملیپوشان با مفاهیم و کلیات چنین مواردی آشنا میشوند، اما متاسفانه مربیان نیز در این مورد بیاطلاعند. از فواید رشته تربیت بدنی این است که مربیان این رشته معتقد هستند بسیار کار شاد و مفرحی دارند و اصلا احساس خستگی نمی کنند. خوشبختانه مردم در خیابان لطف زیادی به من دارند و با احترام با من برخورد میکنند اما اگر مشکلی هم پیش بیاید به هیچ وجه اهل درگیری و این حرفها نیستم.

ورزشی And Love – چگونه آنها یکسان هستند

از حضور در کشتی پشیمان نیستم و همیشه یک کشتیگیر خواهم کلیک کنید بود. امیر علی اکبری: در حال حاضر قصدی برای ازدواج کردن ندارم به دلیل اینکه در یک جا ثابت نیستم و از سوی دیگر تمامی تمرکزم را گذاشته ام تا در mma موفقیت های بیشتری کسب کنم. اگر به ورزش علاقه دارید و دوست دارید به صورت تخصصی آن را در دانشگاه تحصیل کنید، بهتر است برای اطلاع از مسیر پذیرش در رشته علوم ورزشی، از یک مشاور تحصیلی کمک بخواهید. نزدیک بودن کشتی ما سبب شد که مدیران کشتی فرنگی برای انتخابی ما را در برابر هم قرار دادند تا یک نفر از ما به مسابقات برود منتها این رقابت سبب شد هر دو ما از مواد نیرو زا استفاده کنیم و در آخر هم باعث شد که تست دوپینگ مان مثبت در بیاید و زمانی که از من و قربانی تست گرفتند جواب آزمایش هر دو ما مثبت بود و محروم شدیم. من سال 2010 در کشتی فرنگی طلای جهان گرفتم، 3 سال بعد در سال 2013 به من بابت طلای جهان 20 میلیون تومان پاداش دادند. البته این را هم بگویم که مادرم در حال حاضر هم مبارزات من را نمی بیند و به شدت نگران من است. Content w​as cre᠎ated  wi᠎th ketabtala C on tent G᠎enerat​or Dem ov er​sion.

خلاصه کتاب ورزشی

مطالب در این رابطه بسیار کم می باشد و حتی در فضای مجازی هم به ندرت در این زمینه می توانید مطالبی پیدا کنید و مطالب پیدا شده نیز عمدتا از منبع و اعتبار لازم و کافی برخوردار نیستند. قهرمان گذشته کشتی جهان ادامه داد: زیر نظر پهلوان غلامرضا رضایی تمرین می کردم و به دلیل گفتن او رشته کشتی فرنگی را انتخاب کردم، و راه ادامه پیدا کرد تا این که توانستم در مسابقات کشتی قهرمان آسیا و قهرمانی جهان در رده سنی بزرگسالان شدم، منتها وضع مالی ام در آن زمان تغییری هم نکرده بود حتی برای رفتن به سالن تمرین کشتی با موتور می رفتم و می آمدم. امیر علی اکبری در ادامه گفت: اگر همین حالا هم بیایند و به من بگویند که به ورزش کشتی برگرد و دوباره کشتی بگیر، هرگز به ورزش کشتی برنمیگردم، من به این معتقد هستم که هر انسان رساله ای دارد و رسالهٔ من هم در رشته MMA است. امیر علی اکبری از برادران و خانواده اش گفت که در کنار هم به سختی کار می کردند و پس از مدتی متوجه این شد که نسبت به همسن هایش قدرتمند تر است بنابراین برادرش تصمیم گرفت امیر علی اکبری را در زمینه ورزش حمایت کرد و رشته کشتی را ادامه دهد.

کتاب های ورزشی بدنسازی

امیر علی اکبری : اگر شرایطم فراهم شود و بگویند که بیا و کشتی بگیر، این کار را نمی کنم و دیگر قصد ندارم که در ورزش کشتی فعالیت کنم. امیر علی اکبری در اولین مسابقه خارجی خود در وزن 84 کیلوگرم قهرمان مسابقات جام جلفکیان ارمنستان شد. امیر علی اکبری با اشاره به قهرمان شدن خود در رده سنی بزرگسالان و رقابت نزدیک با کشتی گیر بابک قربانی گفت:بعد از مدتی قهرمان بزرگسالان کشتی آسیا و قهرمان جهان کشتی فرنگی شدم، ولی باز هم وضع مالی ام مناسب نبود و هنوز تغییری نکرده بود. سالهاست با تمام وجود و از صمیم قلب به این باور رسیده ام که “امیر” فقط یک نام و “علی اکبری” صرفا یک نام خانوادگی بشمار نمی رود و “امیر علی اکبری” به یک “تعریف” ورای نام و نام خانوادگی مبدل شده؛ تعریفی از جنس حماسه، دلاوری، فرزند درد و زجر بودن، کمر خم نکردن و مخلص کلام، مظهر جنگجو بودن. به هر حال یک جورایی میلیارد شدهام. » شما به سمت آن تصویری که در ذھن خودساختهاید به پیش خواھید رفت. پی نوشت: تقدیم به “امیر علی” دوست داشتنی که فردا عازم ژاپنه تا در زندگی جدید قهرمانیش، گامی دیگر رو در راستای هر چه نزدیک تر شدن به سمت قله برداره.

دیدگاهتان را بنویسید