ده قدم آسان برای یک استراتژی اجرای نما برنده

اجرای نما به صورت خشک از مزایای بی­شماری برخورداراست. پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر ۹ تا ۱۰ متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا ۲ متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تاثیر بگذارد. در ساخت این کندانسورها از مناسب ترین مواد اولیه استفاده شده است و تکنولوژی ساخت آنها با نمونه های مشابه اروپایی برابری می نماید. زمین لرزه، نشست زمین، جا به جایی ساختمان، عدم استفاده از چسب و ملات مناسب، انبساط و انقباض حرارتی و برودتی از سری مواردی بوده که منجر به ریزش و جداشدن سنگ نمای ساختمان میشوند. میزان انقباض و انبساط ملات پشت سنگ و سرامیک با گذشت زمان نه چندان طولانی می­ تواند موجبات جداشدن سنگ ها و حتی اسکوپ های سیمی در پشت آنها را فراهم کند.

اتصالات نمای خشک

• سطح صیقلی و زیبای بتن اکسپوز باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شود. به طور کلی رنگ هایی که قابلیت بکارگیری در فضای باز را دارند عبارتند از رنگ آلکیدی، آکریلیک، سیلیکون، رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک – سیلیکون، ترکیبات سیلیکات، پلی سیلیکون، رنگ پایه سیمان که غالباً برای سه گروه سطوح بتنی، چوبی و یا فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای افرادی که اطلاعات زیادی در مورد نمای ساختمان ندارند، نمای سیمانی نوعی نمای کارگاهی و بدون هیچگونه زیبایی محسوب شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه چیلر تراکمی آب خنک مراجعه نمایید. یکی از برترین برندهای تولید کننده کندانسور در ایران کمپانی نیک می باشد که از کندانسورهای هوایی و آبی آن در ساخت چیلرها استفاده می شود. چیلر تراکمی هوا خنک مجهز به کندانسور هوایی می باشد و با استفاده از هوای محیط دمای خود را کاهش می دهد. کمپانی های متعددی در سراسر دنیا کمپرسور چیلر تولید می نمایند و هر کدام کیفیت ساخت متفاوتی دارند که باید هنگام خرید این محصول به برند کمپرسور آن توجه نمایید.

سرامیک پرسلانی

فول فریم لس نوع دیگری از نمای فریم لس است که در بخش بیرونی این نما، شما شاهد شفافیت بیشتری خواهید بود. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. همچنین چنانچه در ابتدای طراحی ساختمان اجرای نما به صورت خشک پیش بینی شود و بررسی­های لازم جهت کاهش وزن اسکلت و فونداسیون صورت پذیرد، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی­ کند بلکه در قیمت نهایی تاثیر کاهنده و مهمی باقی خواهد گذاشت. ریسمان کشی شاسی، از حساسترین مراحل اجرای نمای رومی است که باعث میشود نما به شکلی استوار و مستحکم در جای خود قرار گیرند. گستره ی نما به وسعت دنیاست و می توان گفت در همه جای دنیا علاقمندان خاص خود را دارد. این دستگاه بخش اصلی سیستم تهویه مطبوع می باشد و عملکرد صحیح این دستگاه تاثیر بسزایی روی کل سیستم تهویه مطبوع دارد. این تجهیزات برای کنترل عملکرد و محافظت کمپرسور و سایر تجهیزات چیلر بر روی این دستگاه نصب می شوند و هرچه این تجهیزات دقت و کیفیت بالاتری داشته باشند ضریب اطمینان چیلر افزایش می یابد.

بایرامیکس برای اولین بار توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. فیلتر تصفیه استخر در پمپها برای پاک کردن آب از ناخالصیها مورد استفاده قرار میگیرد. تهیه سنگ از محلی که در آن زندگی میکنید موجب میشود که ساختمانتان همشکل طبیعت شود که میتوان گفت این مسئله عواقب حملونقل سنگ از محیطِ دور با مسافت زیاد را جبران میکند (که شامل آلودگی هوا و استفاده از سوخت فسیلی و … است). روزانه هزاران اتفاق ناگوار ناشی از ریزش سنگ از نما درپایین ارتفاعات به شکل مرگ عابر پیاده و شکسته شدن شیشه منازل و ماشین های در حال تردد به گوش ما میرسد. مارال فرجاد در یک قدمی مرگ ! همانطور که در بالا توضیح دادیم چیلرهای تراکمی بر اساس نوع کندانسور که دارند به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه بررسی هر کدام از این چیلرها می پردازیم. نصب نما به روش خشک در مقایسه با روش­های دوغابی و مصالح ماسونری کاهش حدود 80 الی 100 کیلو گرمی وزن نما در هر مترمربع را در پی دارد. چیلرهای تراکمی خود در دو مدل آب خنک و هوا خنک تولید می شوند و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. This ​po​st was done  by G SA C on​tent G᠎ener ator ​DE᠎MO​!

پنج نمونه‌هایی از نما سرامیک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید