درس بزرگترین اجرای نما من

این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. به این دلیل که هیچ گونه بار مرده ای از ساختمان را تحمل نمی کند و تنها نیرویی که بر آن وارد می شود وزن خود نما و نیروی بادی است که با احتساب شرایط آب و هوایی و ارتفاع ساختمان بر نما وارد می شود. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. میتوان برای اجرای نمای آجری استفاده کرد که هر کدام مزایای خودشان را به همراه دارند. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است. برای نصب نمای خشک ساختمان از تجهیزات مختلفی استفاده میکنند. مهندسان و طراحان ساختمانی که اجرا و نصب نمای سرامیک خشک را بر عهده دارند به خوبی با نحوه قرار دادن این نما روی ساختمان آشنا هستند. This da​ta has been  do᠎ne wi th GSA Content G​enerat or D emov er᠎si on.

ازدواج و نما خشک بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند

اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. ترموستات تقلبی ( Counterfeit Thermostat ) پدیده ای است که در آن افراد سودجو با استفاده از مبادی غیر رسمی اقدام به واردات ( قاچاق ) آن می کنند و بدون پرداخت حداقل ۴۰ درصد حقوق و عوارض گمرکی و با قیمت خرید بسیار ناچیز از کشورهای آسیای شرقی کالای غیر اصل و تقلبی را با قیمت نزدیک یا کمی زیر قیمت ترموستات های اصلی می فروشند و سود بالای کسب می کنند.

آیا این سرامیک پرسلانی Factor در واقع این سخت

برای مشاوره رایگان با کارشناس مرتبط و استعلام قیمت در خصوص محاسبه ظرفیت انواع چیلر با همکاران ما در شرکت ناب زیست تماس بگیرید. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. این دستهبندی شامل: سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ دار) و سرامیک پرسلان خشک نما به حالت تو پر (فول بادی ) می باشد. وابسته به نوع کاربری آن درصد فیلتراسیون و تعداد مراحل فیلتراسیون متغیر می باشد . با این روش مدت زمان نصب تا 50 درصد کاهش پیدا می کند. در فصل های گرم سال، جریان هوا در پشت نمای ساختمان جریان داد و این عمل جریان هوا را به سمت بالا هدایت می کند. سیال داخل پوسته حرارت موجود در سیال کویل گرفته و کم کم از حالت مایع به گازی تغییر فاز می دهد. گرمای اطراف کویل را جذب کرده و به در جه حرارت پایین تر کاهش دهد. در کویل به عنوان جذاب حرارت که هم می تواند آبی که توسط پمپ و یا هوایی که توسط فن جریان دارد باشد. در برخی موارد دستگاه ملزم به افزایش شدید رطوبت نسبی هوا می باشد که در این صورت به آنها ایرواشر نیز گفته می شود .

این امر به افزایش طول عمر مفید دستگاهها و عدم آسیب به دیگر تجهیزات و عملکرد مناسب و بهینه ترموستات می انجامد. در این روش چنانچه از متریال گرانقیمت استفاده شود، هزینههای اجرای آن افزایش خواهد یافت. بر خلاف کمپرسور پیستونی، که در هر سیکل سه حالت مکش و تراکم و تخلیه یکی پس از دیگری رخ میدهد، در کمپرسور گریز از مرکز، تمام این فرآیندها به طور همزمان و مداوم رخ میدهد. این مسئله پتانسیل استفاده از سیستم پمپاژ دور متغیر را به خوبی نمایش میدهد. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. در چیلر آب خنک اسکرو ،کمپرسور در بالای چیلر قرار دارد و در چیلر هوا خنک اسکرو کمپرسور در زیر چیلر قرار دارد . دمای آب برگشت برج خنک کن بایستی ۵ درجه سانتیگراد با رفت اختلاف داشته باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از روش اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید