خرید کتاب: یک بسیار روشن روش که برای همه کار می‌کند

البته کسانی که از سمت جنوب یا غرب به نمایشگاه میآیند تا تقاطع اتوبان نواب به حکیم، در خارج از طرح قرار دارند. خرید آنلاین محصولات همچنان توسط نهادهای مختلف توصیه میشود تا افراد کمتری از خانهها خارج شده و بتوانیم موج جدید کرونا را نیز با کمترین تلفات سپری کنیم. اما عده ای هم هستند که همچنان طرفدار پروپاقرص کتابهای چاپی هستند. متاسفانه این روزها با توجه به محدودیتهایی که برای دسترسی ایرانی ها به سایتهای خارجی وجود دارد، امکان خرید کتابهای الکترونیکی نیز برای ایرانیها کمی سخت شده به علاوه برخی کتابهای الکترونیکی که دانلود میکنید دارای قفل نرم افزاری هستند و خرید لایسنس آنها نیز برای ایرانیها محدودیتهایی از قبیل عدم امکان پرداخت ارزی دارد که این کتابها پس مدت زمان کوتاهی قفل شده و امکان خواندن تمام کتاب را ندارید. متاسفانه در کنار این بسترهای الکترونیکی شلوغی شهر تهران و ازدحام جمعیت در نمایشگاه خدمت رسانی به مردم را کمی با مشکل مواجه کرده است. برای رزرو هتل میتوانید با رزرواسیون آنلاین هتل و اقامتگاه خود را رزرو کنید. سیبوک بخش فروش لوازم هنری و نوشت افزار هم دارد ولی در این بخش آنچنان پررنگ فعالیت نمیکند و تمرکز اصلی خود را روی فروش کتاب گذاشته است. ​This ​da᠎ta was w​ritt​en ᠎by G᠎SA C on tent G enerator D em᠎ov᠎er sion.

شش راهبردها تسلط خرید کتاب

این روزها که بازار خریدهای اینترنتی بسیار داغ شده است تعداد افراد بیشتری هم به سمت خرید اینترنتی کتاب روی آوردهاند اما اینکه کدام سایتها برای خرید اینترنتی کتاب آن هم کتاب زبان اصلی، معتبرند بخش مهمی از خرید است. بخش کتابهای انگلیسی و اورجینال سیبوک نیز هیچ حرفی برای گفتن ندارد. نمایشگاه کتاب تهران فرصت خوبی برای خرید کتابهای چاپی و بهره مندی از تخفیفهای موجود در نمایشگاه است. برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران، میتوانید براساس نیاز یا علاقهی از فهرست زیر استفاده کنید. امروزه بهدلیل پرمشغلگی افراد جامعه برخی ترجیح میدهند بهجای استفاده از کتابهای چاپی از نسخه الکترونیک یا صوتی در موبایل، لپتاب یا کامپیوتر خود استفاده کنند. متاسفانه امروزه شاهد برخی ترجمه های غیر مفهوم در کتابها هستیم. امروزه خریدهای اینترنتی باعث صرفهجویی در زمان و هزینههای جاری مردم شده است. خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران به صورت اینترنتی را به کمک حال بسپارید! بوک لند افتخار این را دارد که بهترین تجربه خرید کتاب آنلاین را برای شما به ارمغان بیاورد. کتاب از آن دسته از کالاهایی است که برای خرید آن نه لازم است مانند وسایل الکترونیکی و دیجیتالی تست شود و نه مانند پوشاک، احتیاجی به پوشیدن، اندازه گرفتن و لمس پارچه برای شناخت جنس آن دارد بنابراین برای خرید آن نیاز به رفتن در خیابانهای پر سر و صدا و شلوغ نداریم.

محبوب ترین کتاب

دو راه برای سفارش کتاب برای فرزندانتان وجود دارد، یکی خرید به صورت حضوری و دیگری سفارش آنلاین. برای رسیدن به نمایشگاه کتاب میتوانید از تاکسیها یا ونهایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهرانپارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راهآهن، پایانه خاوران، پایانه نعمتآباد و پایانه شاهد به نمایشگاه کتاب میروند، استفاده کنید. اتوبوسهای مستقیم به مصلی از ایستگاههای: میدان آزادی، صادقیه، تجریش، قیطریه، میدان امام حسین(ع)، خراسان، میدان انقلاب، میدان صنعت، میدان رسالت، هفت تیر، ونک، خاوران و بالعکس شامل خطوط زیر: خط پایانه آزادی- سید خندان، خط میدان امام حسین-پایانه شهید بهشتی، خط بیمارستان امام خمینی-پایانه شهید بهشتی، خط انتهای بلوار ارتش- پایانه شهید بهشتی، خط میدان انقلاب-پایانه بیهقی، خط چهارراه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، خط میدان رسالت-میدان ونک، خط میدان رسالت-میدان صنعت، خط رسالت-مطهری، خط فلکه سوم تهرانپارس-خیابان شهید مطهری و سامانه تندرو خط پنج BRT (پایانه علم وصنعت-پایانه بیهقی). استفاده از خط یک BRT در مسیر تهرانپارس به میدان آزادی تا ایستگاه دروازه دولت، ادامه مسیر با استفاده از خط یک مترو از ایستگاه دروازه دولت به سمت تجریش، پیاده شدن در ایستگاه بهشتی یا مصلی. خوشبختانه درچند سال اخیر، با تغییر ذائقه افراد جامعه، بسترهای الکترونیکی، اینترنتی و موبایلی سرکار آمده اند.

دورنگار ستاد اسکان دانشجویان شماره 88496399 است.

فهرستی از پرفروشترین کتابهای سال گذشته در نمایشگاه را تهیه کنید. افراد برای خرید یکجای کتاب یا برای بهره مندی از تخفیفهای نمایشگاه کتاب تهران یا خرید آخرین چاپِ کتابهای موردنظرشان به نمایشگاه کتاب تهران میآیند. شهر کتاب آنلاین اپلیکیشن ندارد و باید خرید از طریق سایت انجام شود. چرا باید کتابهای زبان اصلی را آنلاین بخریم؟ هنگام ثبت ­نام، شماره تلفن ­همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد. دورنگار ستاد اسکان دانشجویان شماره 88496399 است. پارکینگهایی ویژه اتوبوسهای بین شهری، خودرهای شخصی، موتورسیکلت، ناشران، مدیران، کارکنان و خبرنگاران تعبیه شده است. زیرا به مرور زمان به هر علت امکان دارد که کتاب کیفیتش را ازدست بدهد یا این که از بین رود. کتاب مورد نظر در کمترین زمان ممکن قیمت گذاری شده و پس از پرداخت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. داشتن فهرستی از کتابهای پرفروش دنیا و توجه به علاقمندیهایتان میتواند در خرید کتاب به شما کمک دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران حضوری به نمایشگاه مراجعه کنید ادامه مطلب را دنبال کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اینترنتی کتاب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید