خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را به روشی ساده انجام دهید

آدینه بوک مرجع خوبی برای پیدا کردن کتب تخصصی و دانشگاهی است که شاید در دیگر سایتها کمتر پیدا شوند و همچنین برخی از کتابهای قدیمیتر که به اصطلاح خود کتاببازها «چاپ قدیم» هستند در این وبسایت بیشتر یافت میشود. در اینستاگرام نیز با تولید محتوای تخصصی در راستای معرفی کتاب توانسته است والدین را با نکاتی آشنا کند که پیش از این در کمتر جایی گفته شده است. نشر هوپا که فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرده، توانسته در طول 6 سال برای خود مخاطبان وفادار زیادی دست و پا کند. که از بسته بندیش راضی بودم ولی حدود ده روز طول کشید تا کتابام به دستم رسید (علیرغم مسافت کم). کتاب ها حدودا ۵ روزه دستم رسید (شنبه شب سفارش دادم و پنچشنبه صبح به دستم رسید) با اینکه مبلغی بابت پست سفارشی پرداخت کرده بودم. البته در این حالت با توجه به اینکه در سایت یک انتشارات صرفا کتاب های همان انتشارات وجود دارد، شما ممکن است با خرید از چند سایت، چندین بار مجبور به پرداخت هزینه پست شوید. همچنین با توجه به قیمت ارز در ایران ، خرید کتاب لاتین با توجه به هزینه بسار بالای ارز برای دانشجویان و محققان ایرانی به صرفه نمی باشد.

10 دقیقه وقت بگذارید تا با کتاب آغاز را شروع کنید

فعالیت مناسب در شبکههای اجتماعی، تولید محتوای خوب در این شبکهها، آرشیو نسبتا کامل کتابها و ارسال یک روزه کتابها با قیمتی تقریبا مناسب و البته ثابت و همچنین تخفیفهای همیشگی که این وبسایت برای کاربران خود میگذارد، باعث شده که سیبوک گزینه مناسبی برای خرید کتاب فیزیکی تلقی شود. علاقمندان به مطالعه کتاب و خرید کتاب، هنگامی که میخواهند کتابی را بصورت حضوری خریداری نمایند، کاملا نمی توانند تمامی هم ردیف های آن را مشاهده نمایند و توضیحات آن را بخوانند ولی زمانی که شما در سایت سعی در خرید کتاب دارید می توانید با استفاده از دسته بندی ها، فیلترهای موجود در سایت و همچنین توضیحات تکمیلی هر محصول به راحتی کتابی را که می خواهید انتخاب نمایید، در این قسمت به بعضی از دسته بندی های سایت اشاره خواهیم نمود. لازم بذکر است بعلت گستردگی کتب شهدا و حساسیت در ثبت خاطرات شهدا در اوایل کار از کتب کمتری بهره می بریم که ان شاءالله به دعای مادر شهدا ، زهرای بتول سلام الله علیها بر توانمان اضافه و کتب بیشتری را بارگزاری خواهیم نمود . به عنوان مثال آمازون میتواند بر اساس کتابهایی که قبلا از سایت خریداری کردهاید، کتابهای جدیدتری را به شما معرفی کند که ممکن است باب میلتان باشد و به راحتی بعد از بررسی نظرات خریداران قبلی، شما هم مشتاق خرید شوید. This conte᠎nt has  been w ri tt en by ketabtala C​ontent Gen erat or᠎ Demoversi on!

پررنگی در آموزش مفاهیم به کوذک و رشد او داشته باشد.

نوع دیگری از تقسیم، جداسازی بر اساس مهارت است که باید بر اساس نیاز، از آن استفاده کرد. ممنونیم که با خواندن کتاب، فرهنگ کتابخوانی را بین مردم ترویج میدین. قهر کودک با کتابخوانی میتواند بسیار آسیب زا باشد زیرا باید کتاب نقش پررنگی در آموزش مفاهیم به کوذک و رشد او داشته باشد. این موارد از نکات مهمی است که باید هنگام خرید آنلاین باید به آن توجه نمود. در صورتی که فقط نیاز به خرید کتاب از آمازون Amazon دارید، میتوان بجای خرید کتاب فیزیکی نسخه الکترونیکی ( کیندل Kindle) تهیه کرد و مستقیم برای حساب کاربری شخص مورد نظر ارسال نمود بدون نیاز به هر گونه گیفت کارت و سپس بعد از نصب اپلیکیشن کیندل (اندروید / iOs / ویندوز ) به قمسمت کتابخانه رفته و کتاب مورد نظر را خواهید دید. شما سپس میتوانید کتاب را با قیمتی که خود وبسایت مشخص میکند به علاوه دستمزد کسی که کتاب را برایتان پیدا کرده خریداری کنید و آن را تحویل بگیرید. سپس نام کتاب مورد نظرتان را از قسمت سرچ، جستجو نمایید. کتاب شهید مورد نظر مشاهده درصورت علاقه مندی درخواست خرید را انجام و بعد از پرداخت وجه به شکل اینترنتی و ثبت آدرس دقیق پستی ، کتاب را تحویل بگیرند.

3 راه‌ها شما ممکن است کتاب بدون Wanting Like An Newbie را دوباره اختراع کند.

نمایشگاه کتاب تهران فرصت خوبی برای خرید کتابهای چاپی و بهره مندی از تخفیفهای موجود در نمایشگاه است. شما می توانید هنگامی که به استراحت می پردازید به راحتی با چند کلیک کتاب خود را بصورت اینترنتی خرید کنید، در ضمن خرید کتاب با تخفیفهای باورنکردنی و ارسال فوری به سراسر کشور از دیگر مزایای خرید اینترنتی کتاب از سایت کتاب لند هست که پیشنهاد میکنیم این تجربه خرید کتاب آنلاین را از دست ندهید. اغلب کتاب هایی که میخوام در شهرمون پیدا میشه و فقط یه بار به صورت اینترنتی از سایت کتابسرای اشجع دوتا از کتابهای نورمن وینسنت پیل را خریدم. حتی یه بار بخاطر اینکه از قلکم پول درآوردم و پولش را برای خرید کتاب دادم، مادرم بدجور دعوام کرد. بی شک دسترسی به آخرین نسخههای کتابها فیزیکی و حتی کتابهای الکترونیکی PDF و نسخه الکترونیکی Kindle نیاز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اینکه کاربران ایرانی دسترسی به روشهای پرداخت بینالمللی ندارند، لذا خرید کتاب بصورت فیزیکی و بعضیا بصورت الکترونیکی امکانپذیر نیست. من ترجیح میدم فقط حضوری خرید کنم چون هزینهی ارسالش بنظرم به صرفه نیست و به ریسکش نمیارزه حتی اگر تخفیف داشته باشه! علاوه بر این سعی میکنیم در مناسبت های مختلف، تخفیف های فوقالعاده قرار بدیم و قرعهکشیهایی همراه با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی برای شما کتابلندی های عزیز، در نظر بگیریم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کتاب با تخفیف لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید