حقیقت غیرقابل انکار در مورد کتاب های دینی که هیچکس به شما نمی گوید

وی در این مجموعه، زندگی پیامبر را به سه برهه تقسیم کرده است.وی توضیحات کوتاهی بعد از واژه های سخت آورده است که این مساله برای نوجوان خوب و جذاب است.مجموعه «پیامبر مهربانیها» یک تاریخ فشرده را روایت میکند و این امتیاز و ویژگی مثبت کتاب است. رجعت به این معنا است که پس از ظهور امام مهدی(ع)، برخی از مؤمنان و شیعیان و دشمنان اهل بیت(ع) که مردهاند، دوباره زنده خواهند شد و بدکاران به سزای اعمالشان خواهند رسید. ادعای شیعیان مبنی بر اینکه محمد علی را وصی – اجرا کننده وصیت – خود کرد قابل تأیید نیست زیرا محمد وصیتی به جا نگذاشت. در ایران ۶۶ تا ۷۰ میلیون شیعه زندگی میکنند که برابر با ۳۷ تا ۴۰ درصد کل شیعیان جهان است. وی با بيان اينکه امسال 76 غرفه در اختيار ناشران خارجي قرار گرفته است گفت: اکثر آثار پنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب دين به دو زبان عربي و انگليسي است. وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دین افزود: اکثر کتابها برای نخستین بار وارد ایران شده است و در معرض عموم قرار گرفته است. کابالا نامی است که بر تصوف یهودی اطلاق میشود و تلفظ اروپایی قبّالاه عبری است به معنی قدیمی و کهن. Article has been c re ated by G​SA Conte nt G​en​er᠎at or D᠎emoversion.

کتاب های دینی

بسیاری از بیخدایان بر این باور هستند که «برخلاف علم که رازهای ناگشوده را چالشی برای پاسخگویی مییابد، دین فقط ناشناختهها را تقدیس میکند». امام جمعه قم گفت: نمایشگاه بینالمللی کتاب دین فرصت و ظرفیت بسیار عظیمی است، اما با توجه به ظرفیتی که استان قم دارد، همچنان نیز امکان پیشرفت کمی و کیفی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم که در محل مصلی قدس در حال برگزاری است، گفت:از کتابهای عرضه شده در این نمایشگاهها استفاده کردهام ولی این نمایشگاه امتیازات ویژه ای داشت که ستودنی است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ،عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ،پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب دین با اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا(س)،گفت:از تمام دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه به ویژه مدیرکل ارشاد استان قم کمال تقدیر و تشکر را دارم. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ احمد امیرآبادی فراهانی ،عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامیدر حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب دین اظهار کرد: نمایشگاه بینالمللی کتاب دین در محل بسیار خوب و مناسبی برگزار شده است که این امر موجب سهولت دسترسی مردم به این نمایشگاه شده است.

کتاب های فلسفه و عرفان

این مراسم با حضور آیتالله سبحانی، آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور، صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم، سقائیان نژاد شهردار قم، مدیران استانی و اقشار مختلف مردم همراه بود و از پنجشنبه 26 بهمن لغایت 5 اسفند ماه به مدت ده روز آغاز به کار خواهد کرد. به گزارش امتداد نیوز، سید محمود حسینی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم که چهارشنبه شب با حضور آیت الله العظمی سبحانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی قدس برگزار شد، گفت: در این دوره از نمایشگاه ۱۰۷ ناشر از کشورهای لبنان، عراق و سوریه در نمایشگاه بینالمللی کتاب دین شرکت کردند و همچنین کتابهای ناشران کشورهای دیگری مانند مصر، تونس و عربستان در این نمایشگاه عرضه میشود. به گزارش امتداد نیوز، پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب قم با بیش از ۸۰ هزار عنوان کتاب شامگاه چهارشنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید در مصلای قدس قم افتتاح شد. امتداد نیوز، گروه استانها – سمانه سادات فقیه سبزواری: پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب دین همزمان با سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی طی روزهای اخیر در محل مصلی قم در حال برگزاری است که این نمایشگاه با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و طلاب حوزه علمیه و پژوهشگران مواجه شده است.

چگونه چیزی مذهب خود را بدست آوریم

این مراسم با حضور آیتالله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، مدیران استانی و اساتید و طلاب حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.این نمایشگاه با حضور ناشران داخلی و خارجی و با ارائه بیش از ۸۰ هزار کتاب در حوزههای مختلف شروع به کار کرد. امام جمعه قم سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین را مورد اشاره قرار دادوعنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاههایی سبب ایجاد رغبت در میان مردم و نسل جوان شده که امید است این مهم به صورت مکرر و با دقت صورت گیرد. زید هلال هنون نماینده انتشارات عتبه عباسیه در این برنامه به بیان توضیحاتی در خصوص عناوین کسب شده توسط انتشارات عتبه عباسیه در نمایشگاههای بینالمللی کتاب و همچنین حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه پرداخت و گفت: این انتشارات با ۴۰۰ عنوان کتاب در حوزههای مختلف دینی در پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین شرکت کرده و جدیدترین آثار منتشر شده را در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ویژه برنامه پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب دین با حضور نماینده انتشارات عتبه عباسیه به صورت زنده از مصلی قدس بر روی آنتن شبکه استانی قم رفت. This  data has be​en done wi​th the he lp of G SA  Content Generat or D᠎emover si on !

ویژگی های مذهب

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید