تواریخ نمای سنگ

سقوط سنگ نما و ريزش سنگ ساختمان ها دقدقه هاي امروز مالکين و ساکنين ميباشد و وقتي سنگ از جاي خود خارج ميشود باعث رساندن آسيب به افراد و يا وسايل نقليه ميشود. تفاوت این نوع سنگ ها در نحوه ایجاد و منشا آن ها است که می تواند تفاوت های ساختاری بسیار زیادی ایجاد کند. با اینکه امروزه مرمرییت ها به دلیل جلاپذیری خوب و تنوع زیادشان در رنگ و طرح و قیمت،طرفدار زیادی در سنگ کاریهای داخل دارند،نمی توان از زیبایی و تنوع سنگ های تراورتن و آنتیک گذشت،که جلوه های بسیار زیبایی را از ترکیب آنها می توان در لابی ها،پاگردها،اطراف درب آسانسورها،دیوارهای راه پله،دیوارهای پارکینگ و خلق کرد. تمتع از آجر نما تو حالی که مذهب های جدید زیادی برای جایگزینی هردمبيل ارائه شده است هنوز هماره ادامه دارد، با تولید نمونه های جدید آجر نما و همچنین طرح های جدید، بکارگیری از این المان گوهر طراحی نمای ساختمان نه منحصراً کم نشده بلکه افزایش مدام یافته است. یک طراحی نورپردازی نمای ساختمان موفق مثل نورپردازی در طراحی داخلی مواردی را مانند چگونگی عمق دید ،جذابیت های ساختمانی و زیبایی شناسی آن ، مسائل اقتصادی و مصرف انرژی را شامل میشود. This was generated by GSA Content Gener᠎ator Dem oversion᠎.

6 اسرار: نحوه استفاده از کرتین وال برای ایجاد یک موفق کسب و کار(محصول)

بهره بردن از نیروی کار حرفه ای و با تجربه در زمینه های طراحی نمای ساختمان ، اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای اچ پی ال، اجرای نمای کرتین وال، اجرای نمای فریم لس، اجرای نمای استرچ متال، اجرای نمای لوور، اجرای نمای سنگ خشک، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای آجر، اجرای نمای بتن اکسپوز، اجرای نمای بتن جی اف آر سی ، بازسازی نمای ساختمان ، تولید اجرا و نصب در و پنجره UPVC ، تولید اجرا و نصب در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، تعویض در و پنجره های قدیمی ، نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب قفل برقی و … دکوراسیون داخلی ارتباط میان معماری و طراحی داخلی است طراحی داخلی عهده کار هماهنگ سازی اجزا و عناصر ساختمان با توجه به نیازهای انسان بر اساس سلیقه ها و فرهنگ کاربران در فضاهای داخلی است. 2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. This ​po​st has  be en c​re​ated ᠎with GSA Co᠎nt᠎en​t ​Ge​ne ra tor DE​MO .

شرکت طراح و مجری نما

نمای ساختمان:برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.شرایط متغیر جوی،تابش نور خورشید،یخبندان،گرد و غبار،باران های اسیدی،آلودگی هوا و از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند. نمای داخلی ساختمان:مرمریت،تراورتن،گرانیت،چینی،لایم استون و تقریباً تمام سنگها را می توان برای دیوارهای داخلی ساختمان بکار برد و این به این خاطر است که سنگ در معرض تغییرات جوی قرار ندارد. در سال هاي اخير پس از مطرح شدن دوباره اهميت فضاهاي عمومي و ارزش زندگي شهري نماي ساختمان و مصالح مورد استفاده در آن اهميت دوباره اي يافته است. یکی از علل تغییر رنگ در سنگها که کمتر مورد توجه قرار می گیرد،وجود کانیهای ناپایدار است که به سهولت به کانی دیگری تبدیل می شوند،این کانیها اغلب از نوع سولفورهای آهن بوده،در مجاورت رطوبت اکسیده شده و به هیدروکسید تبدیل می شوند که نتیجه آن لکه دار شدن سنگ است.

5. ترکیبات کانی شناسی آن باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند.وجود ناخالصی به صورت مجتمع در یک نقطه و یا یک امتداد،نقطه ضعف بوده و میتواند باعث تخریب سنگ شود. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نمای چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزای نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. نوع دوم ، لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی بوده که این پروفیل های آلومینیومی با توجه به ساختار خاص قالب آن قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا می باشند. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. برای نمای ساختمان چه نوع سنگ را انتخاب کنیم؟ کیفیت و تنوع انواع آجر نما در کارخانه شهرزاد ایران زمین سبب شده تا نیاز معماران، انبوه سازان و شرکتهای ساختمان سازی بزرگ استان در سال های متوالی، تامین گردد.  Th is c​onte​nt has been c reated by GSA Content Gener᠎ator​ Demov er​sion!

طرح نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید