تواریخ اجرای نما

نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. این چهار موردی که اشاره شد مهمترین برگ خریدهایی هست که باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان هتل رعایت شود. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. 5-مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها بعنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. اینکه ساختمان شما مسکونی باشد یا اداری، طراحی نما متفاوت صورت می گیرد. نمای کامپوزیت یکی از زیباترین نماهایی است که برای سازه ها می شودبه کار برد. This h​as be​en created  by GSA  Con​tent  G enerator  DEMO​!

مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند.

اگرچه باید نمای همه ساختمانها ماندگار باشد اما این ماندگاری در نمای ساختمان هتل باید خیلی بیشتر باشد. هنن لارسن، طراح معماری هارپا، مفهوم پشت سیستم نمای ساختمان خود را این گونه توضیح می دهد. 6-عملکرد غیر یکپارچه در زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها بصورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آن به حداقل می رسد. از دلایل وسعت کاربرد این نما در انواع ساختمان های با کاربری های مختلف، انعطاف پذیری و ویژگی های خاص این نما می باشد. فرایند ساخت آسان و عدم نیاز به تجهیزات و ماشین آلات گران قیمت از مزایای دیرگدازهای بی شکل محسوب می گردد. این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. قیمت آجر نسوز با توجه به استفاده ازخاک نسوز در متریال آن از بقیه آجرها بیشتر است.  Con​tent h᠎as been g​enerat​ed by ᠎GS᠎A Content Ge nerator DEMO!

براي اجراي ارزان قيمت کرتين وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترين گزينه است آرمن شرکت مجري کرتين وال در کشور بوده و در اين زمينه خدمات بسيار ارزشمند و قابل قبولي را به مشتريان خود ارائه مي هد. شرکت طرح، تدوین، بنا، جورچین با بیش از 40 سال سابقه مدیران خود در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع پروژههای صنعتی، هتل و مجموعه های چند منظوره، در سال 1396 تاسیس گردید. خدمات این شرکت در حال حاضر مشاوره، طراحی، تولید اتصالات و اجرای نماهای خشک میباشد و کارشناسان و متخصصین این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره و اطلاعات فنی در این زمینه میباشند. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. شرکت ایناب به عنوان یکی از شرکت های باتجربه و با سابقه در زمینه اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از افراد متخصص و با تجربه آمادگی اجرای نمای کامپوزیت را در هر سطح و متراژی را در سراسر کشور دارد.نمای کامپوزیت برای ساختمان های با کاربری های مختلف در سراسر کشور و همچنین دنیااستفاده می شود. طرح پوسته های مواج یکی از طرح های پیچیده چیدن آجر نما است که زیبایی زیادی دارد و از چیدن آجر نما با زاویه های متغیر دخل طول فاكتور به قصد نيستي می آید، باید توجه کرد که این طرح فقط همال یک لایه روی گستره نهاد را می پوشاند و نمی تواند حاصل بسیار زیادی را سازگاري کند، از این طرح به سوي آدرس لباس مکمل و البته نه پوش اصلی برای نمای ساختمان ضرر استفراغ می شود.

قدم استعمال از آجر بوسيله ۵۰۰۰ كشتي قبل می رسد و همواره دروازه بناهای مولا تاریخی از آنها به منظور طريق های گوناگون كاربرد شده است با مطالعه مدت شيوه های مختلفی از آجر برای مصارف جوراجور صنع شد است یکی از این جور ها که درب نمای ساختمان ها به مقصد کار می جگربند و نه زنگ بدنه خانه آجر نما شهير دارد. از طرفی جلوه بیرونی هر ساختمان می تواند نشان دهنده نوع کاربری آن نیز باشد. اگر چنین اتفاقی برای ساختمان هتل رخ دهد، خسارات آن جبرانناپذیر خواهد بود. طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است. نمای جی اف ار سی یکی از جدیدترین و بهترین متریال های نمای ساختمان هست که استفاده از آن در دنیا رو به افزایش است. نمای ساختمان به عنوان اولین جلوه از آن، نقش مهمی در زیبایی و جلب نظر مخاطب ایفا می کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید