تنها مهم عامل شاید می‌خواهی درباره کتاب

با ورود به فروشگاه دسته بندی کتاب های موجود در فروشگاه خرید کتاب رایگان را خواهید دید. دسته بندی ها. دستهبندیها. دسته : آموزش برنامه نویسی اندروید, آموزشی, پایگاه داده, کتاب الکترونیکی PDF; بازدید : 289 بار … دانلود کتاب آموزش اس کیو لایت در برنامه نویسی اندروید – Android SQLite Essentials – نسخه PDF. کتاب های کمک درسی دبستان پروسه آموزش و یادگیری رو برای والدین راحت تر میکند و آموزش این سری کتاب ها همراه با بازی و سرگرمی میباشد. انتشارات دهکده زبان در زمینهی فروش عمده کتاب زبان نیز خدمات فراوانی را ارائه کرده و این فعالیت را به صورت تخصصی و اصولی با سایر موسسات، آموزشگاهها، دانشگاهها، فروشگاههای کتاب مدارس و سایر مراکز فرهنگی و فروش عمده آغاز کرده است و در این زمینه دارای بیش از 20 سال تجربهی کاری موفق، میباشد. این انتشارات در زمینهی خرید کتاب زبان با تخفیف و انتشار کتاب های زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و برترین کتابها برای شرکت در آزمونهای بینالمللی و سایر کتابهای درسی برای مدارس و دانشگاهها… اما برای اینکه بتوانند در کلاس ها آماده تر از همیشه باشند خرید کتاب های تست و خرید کتاب های کنکور پیش از شروع سال تحصیلی نیز پیشنهاد می شود. اینکه در ترجمه اثر چنین فردی، چقدر باید دقیق و متخصص باشید. ᠎Da ta h as ᠎be᠎en gen erated  by ketabtala Content Gen erator D᠎emov​ersion!

بالا در مورد کتاب؟

در طول روند انجام ترجمه هر زمان که نیاز داشته باشید میتوانید از طریق سیستم پیامرسان ترنسیس با مترجم کتاب خود به صورت مستقیم در ارتباط باشید. مجموعهی کتابانه از زمستان سال 1386 شروع به فعالیت فرهنگی خود کرد. انتشارات دهکده زبان نهایت تلاش خود را می کند تا محصولات درخواستی شما سالم و فوری بدست شما برسد. ما برای مشتریانی که سفارش ترجمه کتاب فوری دارند راهکار دیگری در نظر گرفتهایم، به این صورت که کار ترجمه کتاب شما بین چند مترجم متخصص تقسیم شده تا به صورت موازی انجام شود و سپس توسط یک ویراستار ترجمهها یکپارچه شده و ویرایش میشود تا انسجام ترجمه حفظ شود. چنانچه شما از متن ترجمه رضایت داشته باشید، آن را تأیید و در غیر اینصورت میتوانید موارد و ایرادات مربوط را به مترجم اطلاع دهید تا اصلاحات لازم را برای شما انجام دهد و مجدداً متن ترجمه را برایتان ارسال کند. این فرآیند تا جلب رضایت صددرصدی شما ادامه خواهد داشت. این مبلغ نزد ترنسیس به امانت سپرده شده و تنها زمانی به مترجم پرداخت میشود که شما اعلام کنید “از ترجمه رضایت دارید”. بخاطر شرایط سنی و روانشناختی قشر کودک، نیاز به دقت بیش از پیش احساس میشود. ترجمه کتاب کودک: هر آن چیزی که نیاز دارید!

اولین عنوان تعیین میکند که کتاب در طبقه طراحی گرافیک چاپ شده است، دومین عنوان علاوه بر تعیین طبقه به نیاز خوانندگان هم اشاره میکند که میخواهند طراحی زیبا و قوی انجام دهند. ترجمه کتابهای تخصصی، دانشگاهی باید مفاهیم علمی را به درستی منتقل کند و عاری از هرگونه خطای محتوایی باشد و علاوه بر آن متنی روان، خوانا، با جملاتی قابل فهم و ساده باشد. دستهبندی کرده است. دستهبندی کتابها در سایت ایران کتاب منحصر به زمینه و موضوع داستان نشده و این سایت کتابها را بر اساس جوایزی که در سطح کشوری و بینالمللی دریافت کردهاند مانند جوایز بوکر، پولیتزر و نوبل ادبیات نیز دستهبندی میکند. اولویت ترجمه کتاب کودک و ترجمه کتاب داستان را بالا قرار دهید چراکه این کتابها طرفداران بیشتری دارند. به همین دلیل برای بسیاری از کتابها توضیحات نوشتهایم تا با خواندن آن دید بهتری نسبت به کتاب پیدا کنید. ما جستجو در فروشگاه آمازون را به شما پیشنهاد میکنیم؛ میتوانید به راحتی کتابهای پرفروش و جدید را در آمازون پیدا کرده و پس از خرید، آنها را ترجمه کنید و یا یک سفارش ترجمه کتاب در ترنسیس ثبت کنید تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام شود.

حقیقت صادقانه به نیکی در کتاب

هزینه ترجمه تخصصی کتاب بسته به زمینه متن آن و سطح کیفی (معمولی، خوب و خیلی خوب) که مد نظر شماست، میتواند متفاوت باشد. ما همواره به مشتریان خود توصیه میکنیم که ترجمه کتاب خود را بر مبنای اهمیت آن در سطح خوب یا خیلی خوب تعریف کنند. در این شرایط تیم مترجمان و ویراستاران ترنسیس خود مسئولیت تضمین کیفیت را بر عهده گرفته و ترجمه شما را تا زمان رسیدن به شرایط مطلوب شما، بازخوانی و اصلاح میکنند. لازم به ذکر است که، کیفیت ترجمه کتاب انگلیسی در ترنسیس شامل گارانتی کیفیت تا رضایت کامل مشتری میشود. این احتمال وجود دارد که مؤلف فوت نماید و در اینصورت حق مادی وی به چه ترتیب خواهد شد. بخاطر تجربههای موفق ترنسیس در این حوزه، میتوانیم ادعا کنیم تقریباً تمامی دغدغههای این قشر از افراد را میدانیم و برای رفع این دغدغهها راهکارهای مؤثری در نظر گرفتهایم. امکان تخفیف حجمی نیز شامل حال سفارش های ترجمه کتاب میشود و بر مبنای حجم کتاب امکان تخفیف تا 20% از هزینه ترجمه کتاب وجود دارد. خرید عمده کتاب زبان به شما این امکان را میدهد تا با قیمت پایینتر محصولات بیشتری را خریداری نمایید. برای آشنایی با قیمت های ترجمه میتوانید به صفحه لیست قیمت ترجمه در ترنسیس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید