تلاش کنید این 5 مشکلات هروقت اول آغاز نمای خشک سنگ (به دلیل علم)

به هر روی، نمای رومی جزء محبوبترین سبکهای معماری نما در ایران است که روز به روز به اشکال مختلف توسط مهندسین طراحی میشود. طراحی نامناسب نمای ساختمانی: اگر طراحی خوبی در بخش سنگ های به کار برده شده در بخش نما صورت نگیرد و عملیات اسکوپ سنگ به شکل صحیح صورت نگیرد در نتیجه زمینه شل شدن سنگ از نما و سقوط آن به پایین ارتفاع صورت خواهد گرفت. ۵- در طراحی این ساختمان یک طبقه از نمای کلاسیک و متریال سنگ تراورتن استفاده شده است . اگر یک سطح دارای بافت زبر در حد نانو باشد، فصل مشترک بین آب و هوا در یک قطره بر یک سطح قرار گرفته، افزایش یافته و نیروی موئینگی بین قطره و سطح شدیداً کم می شود. استفاده از نانوپوششهای آب گریز که به صورت عامیانه به مواد آب گریز شهرت یافته است، می تواند نمای آجری را در برابر رطوبت و آلودگی و یخ زدگی محافظت نماید. ریشه علمی ساخت این پوششهای آب گریز الهام گرفته از گیاه نیلوفر آبی می باشد. ᠎Th᠎is content has  be᠎en writt en  by G SA Content  Gener ator DEMO .

سیستم های مدرن نما

تنوع سنگ نماهای ساختمانی در بازار سنگ بالاست؛ اگرچه اغلب از سنگ تراورتن برای سنگ نمای خانه استفاده می شود، اما سنگ های دیگر نیز وجود دارند که می توانند گزینه های خوبی برای ساخت سنگ نمای خانه باشند. انواع رنگ نمای ساختمان، نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان، فروش رنگ نما، قیمت رنگ نمای ساختمان، معرفی رنگ های ساختمانی، بهترین نوع رنگ نمای ساختمان باتوجه به نیازهای بازار ساختمان، صنعت ساخت رنگهای مورد استفاده در نمای ساختمان امروزه پیشرفت بسیاری کرده است. این پیشرفت به نوعی بوده که رنگها دیگر تنها یک پوشش برای زیبایی نیستند بلکه می توانند به عنوان عایقهای رطوبتی و حرارتی نیز عمل نمایند. 2) کاربرد در مکان مورد استفاده: از دیگر عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک سنگ نمای داخلی در کاربرد و ویژگی محیطی مورد استفاده می باشد. در میان انواع سنگ نما، سنگ گرانیت به عنوان پرکاربردترین نوع شناخته میشود که در اغلب بخشهای داخلی ساختمان کاربرد دارد. از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم. لذا سطح رویه سازه مانند مراحل آغازین رنگ آمیزی کاملاً زیبا باقی خواهند ماند.  Article w as g ener᠎at᠎ed wi th the help ᠎of GSA C ontent Gener at᠎or Demoversion᠎!

با توجه به زلزله های اخیر تهران و قوانین سفت و سخت مراجع دولتی در استفاده از سنگ نمای رومی و نماهای کلاسیک سنگی دیگر به صرفه نیست و پیمانکاران به استفاده از مصالح جدید، سبک و درعین حال زیبا و مدرن روی آورده اند. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی نمای آجری است. در نمای آجر معمولی خاک رس ماده اصلی تشکیل دهنده است و دوام و طول عمر طولانی ندارد. در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید. سنگ نمای بادکوبه ای سنگ سرتراش است که دور تا دور وجه نمای آن را به عرض ۱/۵ تا ۳ سانتیمتر با قلم تراش داده اند و بقیه سطح نما را تیشه ای می کنند. ۸. قیمت تمام شده پایین نسبت به سنگ های طبیعی.

به دلیل اینکه سنگهای طبیعی سازگار با محیط زیست هستند، ذخیرهسازی انرژی در ساختمانهای سنگی نیز به شکل عایق طبیعی است که این امر به سالمتر ماندن کره زمین و حفظ انرژی آن کمک بسزایی میکند. به لطف دستگاههای نوآورانه اخیر ساختنِ نمای سنگ طبیعی به زمان زیادی نیاز ندارد. همچنین استفاده از این روش نیاز به استادکار ماهر ندارد و یک فرد نیمه ماهر هم می تواند آن را اجرا کند. با توجه به خاصیت خودشویندگی این مواد، نیاز به شستشوی مکرر نما را مرتفع می سازد. از این مواد در ساختمانها در جهت مقابله با رطوبت، خودشویندگی و ضد یخ استفاده می شود. این خاصیت گیاه نیلوفر آبی باعث می شود که گیاه ویژگی خودشویندگی داشته باشد. دانشمندان متوجه شدند که قطرات آب بر روی گیاه نیلوفر آبی نمانده و به صورت قطره در می آید و خود به خود جاری می شود. به مانند همیشه منتظر نظرات شما هستیم . زیرا هر چقدر پروژه ی شما بزرگ تر باشد بودجه و هزینه های در نظر گرفته شده نیز مهم خواهند بود. اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب از روشهای سنتی و متداول اجرای نمای سنگی در ایران در هنگام نصب انواع سنگ نما به شمار میآید. نمای خشک سنگ ، تکنیکی مدرن است که با حذف ملات به کار گرفته شده در نصب تر ، موجب دوام بیشتر سنگ های مورد استفاده در نما شده است.

نمای خشک – آیا این یک کلاهبرداری است؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع روش های نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید