تلاش کنید این 5 مشکلات در حالی که اول شروع اجرای نما (به دلیل علم)

در بیشتر ساختمان های معمولی مجری نمای خشک از سرامیک این نما استفاده می کند، استفاده از این نوع نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان است. مجری نمای خشک استفاده از این نوع نما را بیشتر به کسانی توصیه می کنند که یک نمای تزئینی می خواهند. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. پانل سیمانی یکی از انواع محصولات مدرن در بازار ایران است که با توجه به سرعت نصب و اجرای بالا امروزه در صنعت ساختمانی ایران مورد استفاده قرار میگیرد. پس از دیوارکشی با انواع بلوک ساختمانی مانند بلوک سیمانی و یا بلوک سفالی باید ابتدا یک لایه پلاستر سیمان سیاه به ضخامت تقریبی 5 سانتیمتر بر روی بلوک اجرا کرد و سپس اقدام به اجرای نمای سیمان سفید نمود.  This  post was do​ne  by GSA C᠎ontent Gen​erator​ Dem ov ersi​on.

روش اجرای نمای خشک

با توجه به اینکه پیش از اجرای نمای ساختمان نقشه های طراحی معماری و طراحی سه بعدی و همچنین نقشه های اجرایی باید در سازمان نظام مهندسی ساختمان تصویب شود از اینکه چه برای ساختمان در حال ساخت و یا چه برای بازسازی نمای ساختمان باید اقدام به تهیه نقشه معماری مطابق با ضوابط شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کرد. شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و … نکته: پیچ و رولپلاک سنگ نما با توجه به نوع، جنس سنگ، ابعاد سنگ، نوع کارگزاری سنگ، چگونگی فرآوری سنگ متفاوت خواهد بود. مکان­های صنعتی و کسب­ وکارهایی با وسعت بالا به­ منظور تمیزکردن سطوح مختلف، نیازمند استفاده از دستگاه نظافت صنعتی هستند. هرچند که نبود این تجهیزات در عملکرد چیلر تاثیر ندارد ولی باعث افزایش خرابی و هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه می شود. یکی از نکاتی که در مورد اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید باید به آن توجه کرد این است که هرچه کیفیت سیمان سفید بالاتر باشد امکان ترک خوردگی آن در گذر زمان کمتر است و همچنین پودر سنگ استفاده شد سفیدتر باشد نمای اجرا شده در نهایت کیفیت بالاتری خواهد داشت.

اجرای نما اسمکدان!

رنگ اکریلیک تنوع رنگی بیشتری دارد و امکان ترکیب رنگی در آن بالاتر است. آجر نیز همانند سایر مصالح، معایبی نیز دارد. همینطور با توجه به اینکه اجرت اجرای نمای سیمان سفید نیز نسبت به هزینه اجرای سایر انواع نمای دیگر کمتر است معمولاً گزینه اول کارفرمایانی که با بودجه کمتر اقدام به ساخت ساختمان میکند است. در این شرایط و با توجه به تجربه سیمان سفید ساوه و همچنین پودر سنگ جوشقان در اجرای نمای سیمان سفید منجر به بهترین نتیجه نهایی خواهد شد. با توجه به کیفیت بالای سیمان سفید ساوه و همچنین سفید بودن پودر سنگ جوشقان ترکیب این دو منجر به حصول بهترین نتیجه خواهد شد. پانل سیمانی با استفاده از سازه های مخصوص که از جنس ورق گالوانیزه است به یکدیگر متصل میشود و همچنین به منظور آب بندی بین پانل نیز از مصالح مخصوص آب بندی پانل سیمانی استفاده میشود که این امر نفوذ آب ناشی از باران و برف و صدمه رساندن به نمای ساختمان و دیوار و گچ کاری داخلی ساختمان را به صفر میرساند. نمای سیمان سفید معمولاً از مخلوط آب و سیمان سفید و همچنین پودر سنگ و توسط استادکار ماهر اجرا میشود. در شرایطی که از هبلکس برای دیوارکشی استفاده میشود میتوان به صورت مستقیم از لایه سیمان سفید به منظور اجرای نمای سیمانی استفاده کرد که این مسئله منجر به کاهش هزینه های اجرا ساختمان میشود و از این نظر برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

این مسئله منجر به افزایش هزینه برای نمای خشک مدرن ساکنین خواهد شد. این نوع نما طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. در همین راستا شرکت زیباآشیان صنعت با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در اجرای نماهای مدرن و تولید یراق آلات آن، با در اختیار داشتن تیم های اجرایی کارآزموده و مهندسین مجرب، توانایی طراحی و اجرای اینگونه نماها را دارد. ترکیبات رنگی در ساختار خود به صورت کاملاً روان و با گرانروی کنترل شده طراحی و فرموله شده اند تا بتوانند به شکلی نرم و با نرخ پراکندگی بالا روی سطوح گسترده شوند. استفاده از نوع نما را برای زیبایی بیشتر ساختمان پیشنهاد می دهد، همچنین مقاومت و دوام این نوع از نما به این دلیل که چند لایه است بسیار بالا می باشد. کسانی که مجری نمای خشک می باشند این نوع نما را بیشتر برای ساختمان هایی که باید مقاومت بسیاری در برابر آتش سوزی و امواج داشته باشند پیشنهاد می دهند. یکی از مواردی که در مورد نقاشی نمای ساختمان سیمانی باید در نظر داشت این است که الزاماً باید از رنگ مخصوص نمای ساختمان در این شرایط استفاده شود. از انواع نمای ساختمان مورد استفاده در ایران میتوان به نمای رومی، نمای سنگ و سرامیک، نمای سیمانی و نمای آجری اشاره کرد. This article w as c reated  with the help of GSA C onte nt​ Generat​or ​DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید