تقلب، فریب، و دروغ های صریح درباره اجرای نما Exposured

در روش اجرای نمای خشک ابتدا شاسی کشی فولادی به صورت طولی و عرضی صورت میگیرد که در این روش و معمولاً شاسی کشی توسط پروفیل قوطی و میلگرد انجام میشود و پانل آجر نما به صورت مستقیم و با استفاده از بست مخصوص به شاسی فولادی متصل میشود. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند . از برند های معروف و با کیفیت اواپراتور می توان به مبدل صفحه ای دانفوس و اواپراتور پوسته و لوله نیک اشاره نمود که کیفیت ساخت بالایی دارند و استفاده از این اواپراتورها در ساخت چیلر باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود. در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند ، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند. به طور کلی باید گفت سرامیک ها نقش مهمی در زیباسازی و طراحی ساختمان ها دارند. اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. Th is قیمت نمای خشک art᠎ic le was  done  with GSA C ontent  Gen​er at​or D emov ersi on .

برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، اجرای نما خود را اولویت بندی کنید

برطرف کردن ناشاقولی : در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. در انواع نما که از مصالح متعدد با ضریب انبساط و انقباض متفاوت استفاده میشود، احتمال جدا شدن مصالح رویه نما از سطح زیرین وجود دارد که خطرات جبرانناپذیری را در صورت سقوط در پی خواهد داشت. سفارش عمده که از نوع خرده آن بسیار ارزانتر و با صرفه اقتصادی خواهد بود.

خرید و سفارش به صورت مستقیم از کارخانه تولید سرامیک که برای هر دو طرف تولید کننده و خریدار بسیار با صرفه خواهد بود. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی از قبل آمادهشده و نیز امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما بهصورت قابلتوجهی افزایش مییابد. استفاده از مصالح مصرفی صنعتی در لایههای مختلف نمای خشک اعم از پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و نیز کاهش امکان خطای انسانی در بخشهای مختلف مثل عدم استفاده از ملاط و درنتیجه حذف درصد اختلاط ملاط، باعث افزایش کیفیت اجرای نمای خشک در مقایسه با انواع دیگر نما میشود. ماجرای تولید موتور جدید ec۵ توسط سایپا (مگا موتور) نیز به پروژه داخلی سازی یکی از موتورهای سیتروئن در زمان اجرای برجام بر میگردد که قرار بود توسط سایپا سیتروئن مورد استفاده قرار گیرد و حالا نیز با وجود خروج سیتروئن از بازار٬ نسخه ایرانیزه شده همین موتور با نام تجاری me۱۶ در ردیف پروژه های جدید مگا موتور قرار گرفتهاست.

شیشه دو جداره بدلیل وجود یک محفظه بسته محصور بین دو صفحه شیشه ای، به مراتب بهتر از شیشه تک جداره می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه چیلر تراکمی آب خنک مراجعه نمایید. انواع لوله و اتصالات در استخر، سونا و جکوزی برای انتقال آب از موتورخانه به استخر و همچنین در انتقال آب گرم و بخار به سونا و جکوزی مورد استفاده قرار میگیرند. اما به دلیل سنگین شدن مواد مورد استفاده در سنگ نمای ساختمانی و محکم ساختن سنگ در نما برای پیشگیری از سقوط به پایین ارتفاعات ساختمانی باید آن ها را پیچ و رولپلاک نمود. هرچه قیمت نما افزایش یابد، قدرت خرید کاهش یافته و دایره مصرفکنندگان آن نما محدودتر خواهد شد. عدم استفاده از ملاط باعث میشود بار مرده ساختمان تا حدودی ۸۰ کیلوگرم به ازای هر مترمربع از نمای ساختمان کاهش یابد که باعث مقاومت بنا در برابر نیروی زلزله و کاهش خسارات و تلفات خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید