تا به حال در مورد بیش از حد نمای خشک چیزی شنیده اید؟ موثر در مورد آن…

در صورتیکه در نمای دوغابی این اتفاق رخ می دهد و همین الزامات فنی در نمای خشک باعث کاهش تلفات انسانی و بقیه خسارات ناشی از سقوط نما خواهد شد. اما در برخی از انواع کندانسور ها سطح لوله های مسی دارای پره هایی جهت افزایش سطح حرارتی قرار می دهند ولی این کار خود باعث ایجاد رسوب گذاری میشود. جهت پیدا نمودن نشتی ابتدا باید به وسیله گاز خشک ازت نشتی فشار را بالا برده وسپس با کف صابون نقاط مستعدد مانند اتصالات و شیر آلات و همچنین نقاط روغن زده را تست نمود. همزمان با تبخیر شدن سیال، هوا هم خنک میشود که به آن سیستم خشک نیز گفته میشود. کمپرسور دستگاه : با توجه به مزایا و معایب هر یک از انواع کمپرسور و کشور تولید کننده اعم از چینی و یا اروپا و آمریکایی بودن کمپرسور قیمت چیلر هوا خنک تغییر می یابد. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روش های سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخش های بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روش های قدیمی و سنتی دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک.

مجری نمای سرامیک خشک

COP چیلر های جذبی بین 6/0 تا 8/0 بوده ولی COP چیلر تراکمی بین 2 تا 1/6 است. وظیفه اصلی این تجهیز درون چیلر خنک کاری و انتقال حرارت بین مبرد و سیال می باشد. در چیلر تراکمی برگشتی مبرد اغلب برای خنک کردن کویلهای برقی از موتور الکتریکی عبور می کند و سپس به داخل محفظه فشرده سازی می رود. یعنی ماده ای که بین قسمت های مختلف چیلر تراکمی در حال گردش است تا بتواند سرمایش برای سیستم تولید کند. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وظیفه اصلی این دستگاه تولید هوا با کیفیت مد نظر محیط طراحی می باشد . بین دو روش اجرا از لحاظ کیفیت تفاوت بسیاری وجود ندارد و انتخاب روش نصب بیشتر بر عهده طراح نما می باشد. همچنین نوع گاز مبرد مورد استفاده در کمپرسور با توجه به موارد استفاده در صنعت در قیمت چیلر تفاوت هایی نیز ایجاد می کند. This c​ontent has  been creat​ed with GSA  Content Generator D​emover sion​!

دتایل اجرای نمای خشک

این صفحات با یکدیگر از طریق دیوار صفحات تبادل حرارت دارند که به صورت الگوی زیر نشان داده میشود . در این نوع مبدل چندین نوع صفحه در کنار یکدیگر قرار گرفته و آب بند میشود که یک در میان صفحات سیال سرد (آب) و سیال گرم (گاز داغ) جاری میشود و با یکدیگر از طریق دیوار صفحات تبادل حرارت دارند. 2.اواپراتور صفحه ای ( پلیتی ) : از دیگر نوع اواپراتورها می توان به این نوع اشاره کرد که همانند پوسته و لوله میباشد که از چندین صفحه در کنار یکدیگر تشکیل شده است. نمای برش خورده شیر سماوری، یک شیر با روزنه ای را نشان می دهد که از اندازه کامل لوله به طور قابل توجهی کوچکتر است. گاز R-134A یک گاز غیر سمی ، بی بو ، بی رنگ ، غیرخورندگی وغیر قابل اشتعال است. کمپرسور گریز از مرکز یا سانتریفیوژ به راحتی قابل تشخیص است. این سیال هم می تواند گاز یا مایع باشد. به عبارت دیگر مبدل حرارتی وسیلهای است که برای انتقال حرارت موثر بین دو یا چند سیال ساخته شده است که در آن دوسیال توسط یک دیواره از هم جدا شدهاند، بنابراین دوسیال هیچوقت در یکدیگر مخلوط نمیشوند.

شیر انبساط هم در چیلر تراکمی هواخنک و هم در چیلر تراکمی آب خنک استفاده می شود. اصول کار کندانسور هوا خنک به این ترتیب است که مبرد داخل لوله های که از جنس مس است عبور می کند. مبرد با از دست دادن گرمای اضافی خود به هوا تغییر فاز داده و از حالت گازی به حالت مایع تبدیل می شود. و نباید برای سیستمی که با R-22 طراحی شده است از R-410A استفاده کرد. بنابراین برای نصب کردن آنها نیز به تخصص خواهید داشت که بدون شک در این زمینه طراحان و مهندسان ساختمانی به بهترین نحو ممکن عمل می کنند. رطوبت سازها یا رطوبت زن ها باید در جاهایی نصب شوند که هوا بتواند بخار مورد نیاز را جذب کند. عموما ظرفیت هواساز بر اساس حجم واحد تولیدی هوا در زمان با واحد های CFM (Cubic Foot Per Minute) یا فوت مکعب در دقیقه و متر مکعب در ساعت CMH (Cubic Meter Per Hour) معین می گردد . اواپراتور سرمایشی : با جاری شدن سیال مبرد مانند گاز فریون و… نوع گاز مبرد درون دستگاه از R22 , R407 , شرکتهای نمای خشک R410 در قیمت چیلر هوایی تاثیر خواهند گذاشت. قبل از سفارش و خرید چیلر مورد نیاز ، به ابعاد آن و چگونگی حمل و امکان نصب چیلر توجه کافی فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید