تاکتیک های شگفت انگیز اجرای نما که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

نمای یک سازه جزو آخرین نکاتی است که در طراحی یک سازه به آن پرداخته می شود؛ اما می توان گفت که اولین تاثیر دیداری یک ساختمان به واسطه نما امکان می یابد. گفتنی است که نمای خشک آجری هم بدون ملات روی دیوار بیرونی ساختمان نصب میشود. در مرحله بعد هوک ها پشت سرامیک نصب شده و روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرند. نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. یکی از موضوعاتی که افراد زیادی درباره آن سوال میکنند، نحوه اجرای نمای خشک است. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. نماهای ساختمانی عموماً به سبکهای کلاسیک و مدرن و با استفاده از متریال های مختلفی همچون آجر،چوب (ترموود) سنگ(تراورتن،گرانیت،آنتیک،مرمریت و….) شیشه، ورق های کامپوزیت آلومینیوم و… نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. شرکت نویان نما ارائه دهنده طراحی و اجرای سیستم های مدرن در نمای خشک می باشد و در کنار این خدمات به فروش قطعات نما نیز می پردازد.  Th is da​ta was cre​at​ed  with GSA  C onte nt Gen erat​or​ Demoversion.

هزینه اجرای نمای خشک آزمایش: خوب یا ناسالم؟

برای مشاوره رایگان با کارشناس مرتبط و استعلام قیمت در خصوص محاسبه ظرفیت انواع چیلر با همکاران ما در شرکت ناب زیست تماس بگیرید. کمپرسور قلب تپنده چیلر تراکمی و حکم بنزین برای دستگاه را دارد . بلکه تعدادی کویل آب گرم و سرد در آنها وجود دارد که گرما و سرمای خود را از دستگاه هایی مانند بویلر ، پکیج ، چیلر و غیره تامین می کند. از آنجایی که در سرامیک سوراخ هایی وجود دارد باید بدانید که نما کاهش وزن نمای خشک مدرن بیشتری خواهد داشت. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود.

یک مثال می تواند مفهوم را واضح تر کند. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. یراق سرامیک بر روی زیرسازی نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. در این روش چنانچه از متریال گرانقیمت استفاده شود، هزینههای اجرای آن افزایش خواهد یافت. در مقایسه بین نمای خشک و نمای سنتی، بدون تردید گزینه بهتر نمای خشک است. اجرای نمای کامپوزیت نیازمند گروه حرفهای اجرایی است چراکه نصب ورقهای کامپوزیت مهمترین اصل در نمای آلومینیومی است. اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. امروز اما از متریال مختلفی برای نمای خشک ساختمانها استفاده میشود.

نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. سپس قطعات به روش هنگ بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود. اگر محصولی را دیدید که کد روی محصول با کد روی جعبه حتی فقط یک حرف اختلاف داشته باشد مطمئن باشید که جنس تقلبی است. در مواقع بروز حوادثی مانند زلزله هم ایمنی بیشتری را به همراه دارد. با «کارووین» همراه باشید. هواساز با فن مکنده : فن هوا را از میان محفظه مخلوط کن ، فیلتر ها و کویل ها مکیده و به کانال توزیع می فرستد در این نوع قسمت قبل فن دارای فشار منفی است.

دیدگاهتان را بنویسید