به طرز مضحکی ساده روش‌ها بهبود ورزشی شما

پیدا کردن یک نقشآفرینی بد از دنزل واشنگتن کاری تقریبا غیرممکن بهنظر میرسد و در این فیلم نیز میتوانیم ایفای نقش هنرمندانه او را در یک فیلم ورزشی تماشا کنیم. شخصی که بهخاطر یک مصدومیت شدید دوران بازی او بهعنوان یک فوتبالیست به پایان رسید و در قامت سرمربی پستی و بلندیهای بسیار زیادی را تجربه کرد و در این فیلم به دوران ناموفق او در باشگاه لیدزیونایتد پرداخته میشود که تنها ۴۴ روز سکان این تیم را در دست داشت و خیلی زود اخراج شد؛ اتفاقی که احتمالا بهترین اتفاق زندگی برایان کلاف بهشمار میرود. همچنین خود فیلم The Blind Side نیز یکی از نامزدهای اصلی بهترین فیلم سال در جوایز اسکار لقب گرفته بود ولی درنهایت دستش از این جایزه کوتاه ماند.داستان فیلم روایتگر زندگی پسری به نام مایکل اوهر است؛ داستانی واقعی که تبدیل شدن او از یک پسر خجالتی و فقیر به یکی ستارههای ورزش فوتبال آمریکایی را بهتصویر میکشد و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. فیلم Remember the Titans به تهیهکنندگی جری بروکهایمر توسط والت دیزنی با بودجهای ۳۰ میلیون دلاری تولید شد و فروش بسیار خوب ۱۳۷ میلیون دلاری را در گیشهها به نام خود ثبت کرد.داستان فیلم درباره یک مربی سیاهپوست فوتبال به نام هرمن بون جریان دارد؛ شخصی که جایگزین یک مربی سفیدپوست در یک تیم دانشگاهی میشود و همه از او انتظار دارند موفقیتهای قبلی این تیم را تکرار کند. ᠎This  post w᠎as wri​tten by ketabtala Content Gen erat or Demover​sion .

چگونه می‌توانی (انجام داد) ورزشی تقریبا فوری

داستان فیلم The Sandlot در تابستان سال ۱۹۶۲ جریان دارد و داستان پسری به نام اسکات را تعریف میکند که در آن سال همراهبا خانواده خود به یکی از محلههای اطراف لسآنجلس نقلمکان میکند. جیمز هانت و نیکی لائودا که در آن سالها مهمترین رقیب یکدیگر بهشمار میرفتند در سال ۱۹۷۶ در مسابقه جایزه بزرگ آلمان برای چندمین روبهروی هم قرار گرفتند و در آن مسابقه نیکی لائودا در یک تصادف شدید بهشدت مجروح میشود و مسابقه را ترک میکند. دوره دکترای روانشناسی ورزشی در دو گرایش روانشناسی بالینی ورزش و روانشناسی تربیتی ورزش عرضه می شود. دروازه سیاه جامگان می کند. او همراهبا اعضای این تیم ماجراجوهای زیادی را پشتسر میگذارد که همین موضوع داستان اصلی این فیلم را شکل میدهد.کمدی بهجا و شخصیتپردازی بسیار خوب بههمراه داستانی نسبتا جدید درمیان فیلمهای ورزشی باعث شد تا فیلم The Sandlot خیلی سریع به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و قسمتهای بعدی آن هم روی پرده سینماها برود که البته نتوانستند کیفیت قسمت نخست را تکرار کنند. فیلم مشتزنکارگردان: دیوید او. این فیلم در سال ۲۰۱۰ میلادی به تهیهکنندگی دیوید هابرمن و مارک والبرگ با بودجهای ۲۵ میلیون دلاری تولید شد و در گیشهها فروشی خوبی معادل با ۱۳۰ میلیون دلار را به نام خودش ثبت کرد.داستان این فیلم سینمایی که سومین همکاری مارک والبرگ و دیوید مجموعه ها او. ​Con᠎tent was g en erat᠎ed by ketabtala Content Gene rato r DEMO!

پس از گذشت یک دهه از اکران فیلم The Color of Money تام کروز بار دیگر در یک فیلم ورزشی حضور پیدا کرد و این بار هم نقشآفرینی او یکی از مهمترین عواملی بهشمار میرود که فیلم Jerry Maguire را میتوانیم یکی از بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما بدانیم. این فیلم در سال ۲۰۱۳ میلادی به تهیهکنندگی اندرو ایتون توسط استودیو Cross Creek Pictures با بودجهای ۳۸ میلیون دلاری تولید شد و فروش خوبی معادلبا ۱۰۰ میلیون دلار را به نام خودش ثبت کرد.داستان فیلم Rush درباره رقابت دو تن از بهترین رانندگان فرمول یک در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد. فیلمهای مربوطبه شخصیتهای مهم و اتفاقات تاریخی فرمول یک همیشه از محبوبیت بسیار زیادی درمیان اهالی سینما برخوردار بودند و در بین این فیلمها فیلم Rush با دست گذاشتن روی یک رقابت جذاب و اتفاقات مربوطبه آن عملکرد بسیار موفقی را از خودش بهجای میگذارد. امکان ندارد درباره فیلمهای ورزشی صحبت کنیم و حرفی از انیمیشن بسیار محبوب Cars به میان نیاید.

کتاب روانشناسی ورزشی Pdf

داستان این فیلم درباره ۲ نوجوان سیاهپوست به نامهای گیتس و اجی جریان دارد که از محلههای فقیرنشین شیکاگو وارد دبیرستانی میشوند که جمعیت اقلب این دبیرستان را دانشآموزانی سفیدپوست تشکیل میدهند و برای رسیدن به آرزوی خود راه بسیار سختی را در پیش دارند.بههمیندلیل آنها برای رسیدن به رویای خود یعنی وارد شدن به تیم بسکتبال و درنهایت تبدیل شدن به یک بسکتبالیست حرفهای تمام تلاش خودشان را به کار میگیرند تا بتوانند به هدف بزرگ خودشان برسند. بااینحال جان بهخاطر رفتار غیرحرفهای خودش و تصمیماتی که به ضرر هدف بزرگ او و بردارش بودند، باعث شد تا رسیدن به المپیک و قهرمان شدن او در آن مسابقات به خطر بیفتد.فیلم Foxcatcher موفق شد در پنج بخش مختلف از جمله بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین چهرهپردازی نامزد کسب جایزه اسکار شود که درنهایت دستش از تمام آنها کوتاه ماند.

دیدگاهتان را بنویسید