به طرز مضحکی آسان راه‌ها برای بهبود کتاب تغذیه ورزشی شما

با توجه به اینکه در این زمینه، کتاب جامعی به زبان فارسی موجود نیست، این کتاب که از بهترین منابع انگلیسی زبان در حوزه تغذیه ورزشی میباشد، ترجمه و در اختیار علاقهمندان قرار داده شده است. سالهای زیادی بود که روانشناسان ورزش احترام لازم را بدست نیاورده بودند چرا به گفتة دکتر بروس آجیل وی از پیشگامان روانشناسی ورزش «مشکل این بوده است که ما بسیاری شارلاتان ، بسیاری فریبکار و بسیاری مردم داشتیم که چیزهای بسیار زیادی را نوید میدادند .» نمونههای زیادی را میتوان برشمرد در سالهای 1960 چنین شایع شد که آزمونهای شخصیت پیشبینی خواهند کرد که چه کسی قهرمان ورزشی خواهد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، رضا کیانی مشاور فرهنگی و هنری استانداری خوزستان در آیین رونمایی از این کتاب که شامگاه گذشته در تالار آفتاب اهواز و با حضو سیدعلیرضا شریفی نویسنده این اثر، رضا مصطفایی مدیر کانون پیشکسوتان و جمعی از پیشکسوتان دنیای ورزش فوتبال برگزار شد، با بیان اینکه رونمایی هر کتابی نوید دهنده تولید یک اندیشه نه تفکر است، گفت: وقتی صحبت از اندیشه میکنیم، فکری در برابر افکاری دیگر قرار گرفته و توانسته با کنکاش، کنشگری و با تعامل و پژوهش حرفی را به منصه ظهور برساند. ​This  data was gen er​ated by ketabtala Con᠎tent Ge᠎nerator DEMO!

معرفی کتاب های ورزشی

بخش اول تغذیه ورزشی ویژة ورزشکاران فصل اول تغذیه و منابع سوختی در ورزش فصل دوم پروتئین ویژة رشد و حفظ بافت ها فصل سوم کربوهیدرات ویژة تولید انرژی فصل چهارم کلسیم، آهن و و یتامین های ویژة تندرستی و عملکرد فصل پنجم مایعات ویژة آبرسانی، خنکسازی و انرژی بخش دوم انتخاب غذاهای کاربردی ویژة ورزشکاران فصل ششم انتخاب غذا برای آشپزخانه ی ورزشکار فصل هفتم گوارش و زمانبندی وعده های غذایی فصل هشتم تغذیه پیش، هنگام و پس از فعالیت ورزشی فصل نهم مکمل های تغذیه ای فصل دهم تغذیه و یژة ورزشکاران گیاه خوار فصل یازدهم انتخاب غذا در رستوران و سفر بخش سوم کنترل وزن ویژة ورزشکاران فصل دوازدهم راهبردهای ساخت عضله و افزاش وزن فصل سیزدهم راهبردهای چربی سوزی و کا هش وزن فصل چهاردهم تغذیه ویژة رشته های ورزشی منتخب. برخی به اشتباه می پندارند که غذاهای گران قیمت، انرژی زایی خوبی دارند. با سلام و احترام، برای تهیه برخی کتاب ها از نسخه pdf استفاده شده و باید تصویر را با کشیدن دو انگشت خود بر روی صفحه بزرگ کنید. این مراسم با حضور سیدعلیرضاشریفی نویسنده اثر و رضا مصطفایی مدیرعامل کانون پیشکسوتان و دوستداران ورزش خوزستان مقیم تهران و رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری و جمعی از پیشکسوتان دنیای ورزش فوتبال و همچنین قهرمان بوکس آسیا و علاقه مندان به رشته ورزشی فوتبال برگزار گردید.

کتاب پیش رو اطلاعات علمی و جامعی در زمینه انواع مکمل ها، مطالعات انجام شده، نحوه تاثیر آن ها و همچنین مقررات قانونی مصرف آن ها را در اختیار ورزشکاران قرار داده است. این کتاب به ترجمه دکتر عباسعلی گائینی و دکتر رضا نوروزی را انتشارات حتمی چاپ و منتشر نموده است. دکتر رضا نوری دکتری تخصصی فیزیولوژی ورزش از دانشگاه گیلان؛ چاپ 14 مقاله ISI و نشریات و همایشهای علمی پژوهشی؛ دارای 5 جلد تألیف و ترجمه کتب تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی؛ مدرس دانشگاههای تهران، گیلان، شهرکرد هادی روحانی چاپ بیش از 10 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در مجلات علمی پژوهشی و ISI؛ مجری و همکار بیش از 6 طرح پژوهشی؛ ترجمه و چاپ 4 عنوان کتاب تخصصی در زمینه فیزیولوژی ورزشی؛ ارائه بیش از 20 عنوان مقاله در همایشها و سمینارها ملی و بینالمللی. دکتر حمید محبی استاد دانشگاه گیلان در گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی؛ دکتری فیزیولوژی ورزشی از انگلستان- دانشگاه منچستر؛ دارای 6 جلد تألیف و ترجمه کتب تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی؛ چاپ بیش از 100 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی خارج از کشور؛ ارائه بیش از 180 مقاله در همایشهای منطقهای، ملی و بین المللی؛ مجری بیش از 20 طرح تحقیقاتی.

کتاب روانشناسی ورزشی Pdf

درنهایت در فصل ۱۴، مباحث علمی در خصوص ملاحظات تجویز فعالیت ورزشی برای ورزشکاران جوان، بهمنظور اطمینان از تمرینات ایمن، ارائه شده است. با استفاده از کتاب تغذیه ورزشی پیشرفته شما میتوانید مطمئن شوید هنگامی که آماده هستید تا بر محدودیتهای تمرین و مسابقه غلبه کنید، بدن شما نیز آماده است. این مسابقات از روز سیام شهریورماه به میزبانی سازمان آب و برق استان خوزستان و با شرکت 10 تیم سازمان آب و برق و شرکتهای : برق منطقهای خوزستان، توزیع نیروی برق اهواز، آبفار، توزیع نیروی برق استان خوزستان، تعمیرات نیروگاههای برق آبی، کرخه و شاوور، آبرسانی غدیر، آب و فاضلاب اهواز و آب جنوبشرق در سالن 2500 نفره کوی بوستان برگزار گردید که پس از انجام 16 مسابقه، تیمهای شرکت برق منطقهای ، سازمان آب و برق و شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛ به ترتیب به عناوین اول تا سوم مسابقات دست یافتند و تیم شرکت آبرسانی غدیر نیز برنده جایزه اخلاق شد. تیم منتخب فوتسال شرکت برق منطقه ای خوزستان برای بار سوم در 2 سال گذشته فاتح مسابقات فوتسال کارکنان صنعت آب و برق خوزستان گرامیداشت دهه فجر یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی شد. تیم منتخب شرکت برق منطقه ­ای را در این رقابتها این نفرات همراهی کردند: احمد بیت مشعل (سرپرست) – سیدعلیرضاشریفی ( سرمربی) – امید کردزنگنه ( مربی) – عبدا.. This conte᠎nt w᠎as writt en wi th the ​he lp of G᠎SA  C᠎onte᠎nt Gen erat᠎or  D᠎emoversion᠎.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید