بهترین 5 نکته برای کرتین وال

دمای سطح نمای شیشهای به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال نزدیک به دمای محیط خارج بوده و بدن افراد مستقر در نزدیکی نما از طریق تشعشع با نما تبادل حرارت کرده و ساکنین احساس عدم آسایش حرارتی خواهند نمود. نمای سرامیک مشکل وزن را تا حدود یک چهارم وزن سنگ حل کرده است ولی مشکل پیوستگی سرامیک و نما به جز در موارد اندکی حل نشده است و با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نما های داخلی و خارجی استفاده میشود. این بتن ها به دلیل سطح صاف, یکدست و صیقلی خود در نماکاری و زیباسازی ساختمان کاربرد دارند و برای معماران این امکان را فراهم می کند که به راحتی برنامه های مربوط به دکوراسیون داخلی نظیر رنگ آمیزی را بر روی آنها اجرا نمایند. این نوع بتن در برخی از پروژه های بزرگ به عنوان اولین انتخاب برای نماکاری محسوب می شود و به دلیل پایین بودن هزینه های بتن اکسپوز نسبت به سایر مصالح, سازندگان ترجیح می دهند از آن استفاده نمایند.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

۳. صرفه اقتصادی: بصرفه نبودن نمای شیشه از این جهت عنوان می شود که هزینه دوجداره نمودن نمای شیشه ای بسیار زیاد بوده و بحث ریالی آن قابل قبول برای سازندگان ساختمان نمی باشد. یکی از مسائلی که در مکان­های صنعتی زیاد مورد توجه قرار می­گیرد شست­وشوی کف زمین است که اگر بخواهید این کار را به­ روش دستی انجام دهید معمولا وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. در نماهای شیشهای در اثر تبادل حرارت از طریق جابجایی بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و برای حفظ دما در حد آسایش، نیاز به مصرف زیاد انرژی خواهد بود. نماهای تماماً شیشه در صورتی که سایبان خارجی مناسب برای آنها پیشبینی نشده باشد، در اوقات گرم و معتدل سال به علت تابش آفتاب به فضای داخل، سبب افزایش بیش از حد دمای داخل میشوند. 6. رنگ آن با ثبات باشد و در برابر بخارها و گازها و پرتو آفتاب پایدار باشد.  Data w as cre᠎ated  with t​he help ​of G᠎SA C onte nt Gener at or DEMO!

نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی (باران، یخبندان، آفتاب و آلایندهها) از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر به نمای ساختمان خود اهمیت میدهید میتوانید با مراجعه به این شرکت انواع نمونه کارها را مشاهده کرده و یا طرح ذهنی خود را به آنها بدهید. سرامیک های سفید و بدون طرح نیز ارزانتر است که گزینه خوبی جهت خریدی با صرفه می باشد. سنگ چینی ابری دارای نوارهای غیرموازی از تمرکز کانی های روشن و تیره است. در رابطه با نحوه نما سازی ساختمان یا به عبارتی ایجاد سبکهای مختلف، میتوان از سنگ نما در مدلها و نوعهای شرکت نمای خشک متفاوت بهره گرفت. ساختمان یک موجود منزوی و خود بسنده نیست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه میبایست با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعه وحدت یافته باشد. حلال رنگ نمای ساختمان آکریلیک آب است و دقیقا همین سیال باعث افزایش حجم و ضخامت رنگ می شود و پس از آنکه از رنگ در گذر مدت معین تبخیر شد ضخامت فیلم موجود کاهش می یاید. نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علیرغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند.

دستگاه نماشوی ساختمان با استفاده از افزایش فشار آب و ایجاد امکان شستشو در ارتفاع، نظافت و شستشوی نمای ساختمان ها را از سطح زمین برای کاربر فراهم آورده و سهولت نظافت و مراقبت از آن جهت کاهش هزینه نگهداری و نیاز تعمیرات را به همراه خواهد داشت. با توجه به قیمت بالای سنگ و باری که سنگ به ساختمان تحمیل میکند، جهت نمای ساختمان در بعضی کشورها استفاده از سرامیک رواج قابل ملاحظهای پیدا کرده است. لذا جهت براق کردن آن سطح آن را توسط سنگ ساب پولیش می کنند این کاشی اگر کاملا با طرح ابر و بادی باشد کل بدنه رنگی است که طرح های آن اغلب فلفل نمکی؛ رگه ای و قالب های رستیک است. تنها شرکت های معتبر خدمات نما مجری و ارائه دهنده عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما خواهند بود. ابتداییترین و حتی از لحاظ قدمت اولین وظیفهای که نما عهدهدار گردید، حفاظت بود. خرید فروش سرامیک در کشور بدین صورت است که انواع سرامیک خشک را از تولید کننده با قیمت کمتر و تیراژ بالا خریداری نموده و با قیمت بالاتر به فروش می رسانند و بدین صورت کسب سود نموده و همین نقطه قوتی برای معاملات این محصول خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید