بعداً می توانید از ما تشکر کنید – 7 دلیل برای توقف فکر کردن درباره کتاب های تربیتی

در این منبع هزار و چهار صد و چهل و هفت كتاب تربیتی و اخلاقی فارسی ، عربی و انگلیسی معرفی شده است . رجانیوز هم برای اینکه از این قافله عقب نماند قصد دارد تا پانزدهم اردیبهشت -روز شروع برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران- به معرفی کتابهایی بپردازد که ارزش خواندن دارند و جزو بهترینها در حوزههای خودشان هستند. فارغ از اینکه این بار مسئولین امر برای سهولت در خدماتدهی به علاقمندان کتاب و کتابخوانی چه تمهیداتی اندیشیدهاند، تب و تاب معرفی کتاب در این چند روز منتهی به آغاز به کار نمایشگاه حسابی بالا گرفته و هر فرد و مجموعهای را که سر و سرّی با کتاب دارد، مشغول کرده است. برای انتخاب کتاب های روانشناسی تربیتی خوب، به چه نکاتی توجه کنیم؟ قرار نیست لیست کتاب های تربیتی را جلوی خود قرار دهید و مدام در حسرت این باشید که چرا فلان نکته روی فرزند شما جواب نداده است.

کتاب های تربیتی

این روزها مطالعه کتابهای روانشناسی و کتاب های فلسفی محبوبیت زیادی دارد. «گریزی به تربیت حماسی در عاشورا» عنوان دیگر موضوعی است که به ابعاد تربیت حماسی و شکوفایی وجوه انسانی در افق های شیدایی واقعه عاشورا میپردازد. روانشناسی ورزشی، دانشی میانرشتهای است که به بررسی همزمان چگونگی تأثیر عوامل روانشناختی بر عملکرد و همچنین چگونگی تأثیر تمرینهای ورزشی بر ذهن و عوامل روانشناختی میپردازد. مشاوره روانشناسی ورزش به بررسی ویژگیهای افراد و رفتار آنها در فعالیتهای ورزشی میپردازد و با آموزش مهارتهایی مانند تصویرسازی ذهنی، مدیریت انرژی، کاهش اضطراب و استرس رقابتی، نظم بخشیدن به هدفها، افزایش خودباوری جهت رسیدن به هدف و… کتاب حاضر که از مجموعه جامعه میباشد، به بررسی تعلیم و تزکیه در ابتدایی ترین سنّ انسان پرداخته و اصول و شیوه هایی را که لازم است پدر و مادر از آن واقف باشند، بیان کرده است. بالاخره کتاب بخوانیم یا به سراغ همان دمپایی ابریهایمان برویم؟ اطلاعات کاربری لازم برای ورود به این سامانه شامل نام کاربری یا همان کد ملی هر فرد و رمز عبور می باشد. با توجه به این که اطلاعات این فرم نقش بسیار مهم در انجام انتخاب رشته شما دارند، لازم است اولویت های این بخش را با دقت بالایی انتخاب نمایید.

شما چطور فکر میکنید؟

وبسایت کتابانه با حساسیت و توجه ویژه، بهترین کتاب های فرزند پروری را برای مخاطبان علاقهمند ارائه کرده است. بهبود عملکرد حافظه و تقویت تفکر هنگامیکه به مطالعه کتاب میپردازید، در حقیقت باعث ورزیدگی ذهن خود میشوید؛ در زمان مواجهه با لغات جدید به کشف مفهوم آن پرداخته و در حافظه کوتاهمدت ذخیره مینمایید. با توجه به اینکه ورود به همگام برای دانش آموزان و پرسنل آموزش و پرورش نیاز به تعریف نقش و دسترسی مناسب دارد در ادامه راهنمای ورود به سامانه همگام را به صورت مفصل ارائه خواهیم کرد تا هم دانش آموزان و هم پرسنل آموزش و پرورش بتوانند به سادگی و بدون اشتباه، کارهای مرتبط با سطح دسترسی خود را در سامانه انجام دهند و به درستی بدانند سایت همگام چیست ؟ 1- سامانه همگام چیست و چه امکاناتی دارد ؟ اینکه چطور جمع شود، حتماً به یک آدمی نیاز دارد و ممکن است واقعاً دوره بسیار بدی برای شما رقم بخورد. شما چطور فکر میکنید؟ اما فکر میکنید نسلِ امروز، پذیرای چه شیوه تربیتی از جانب ما است؟ در این کتاب بسیار مهم، نویسنده نشان میدهد که چگونه طرز فکر ما در مورد تواناییهایمان تأثیر عمیقی بر یادگیری، رشد و موفقیت در طول عمرمان دارد.

Post h as  be​en generat ed by G​SA Conte nt  G᠎ener᠎at or D emov᠎ersion .

اهمیت کتاب های فرزندپروری در تغییر تدریجیِ بینش مادر یا پدری است که باید در تربیت خود کوشا باشد، نه فرزندش! این علم، از گذشته های دور تا کنون در کنار علوم دینی و یا فلسفی مورد توجه اندیشمندان بوده است. یا ترجیح میدهید بهعنوان ابزار مفیدی برای تعقل و تفکر به آنها نگاه کنید؟ در این تعلیم مردان و زنانی با ایمان، فرزندان و نسل های بعد خود را در نیکی و تقوا یاری می رسانند و شاکله ای طیّب به آنها اهدا می کنند. روش مشاهده و دریافت نتایج سایر آزمون های موجود هم تا حد زیادی به این روند شباهت دارد. این کتاب آموزشهای گامبهگام دارد و یک کتاب خوب برای تربیت بچه به حساب میآید. کتاب با فعالیتهایی ساده نقش هورمونهای شادی (سروتونین، دوپامین، اکسیتوسین و اندورفین) را نشان میدهد. آریلی همچنین توصیههایی برای شکستن این رفتارها ارائه میدهد. در این کتاب زیمباردو، گزارشی دست اول از آزمایش بدنام خود در زندان استنفورد ارائه میدهد. قبلا از این کتاب در مطلب کتابهای توسعه فردی نام بردهام. گروه فرهنگ – رجانیوز: نمایشگاه کتاب در پیش است. آنچه در این کتاب میخوانید، به رابطه ما با خود، مردم، خدا، قرآن، مسجد و نماز، کتاب و مطالعه و عناصر فرهنگساز، زندگى، خانواده و خویشاوندان، فرزندان و جوانان میپردازد و به یافتن نگاه درست در این زمینهها کمک میکند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید