برترین 10 خطاها در نمای خشک می‌توانید Easlily مناسب امروز

که باعث می شود نما متوجه آن شود اما خود ساختمان آن را حس نمی کند. و دیوار خارجی را تا بالا ترین نقطه ای که توان ایستایی آن را دارد احاطه می کند . به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد. در این بخش مقاله خود را با ارائه یک سری نکات در اجرای نمای سنگی به پایان میرسانیم. علاوه بر زیبایی سنگ نما باید به نکات مهم دیگری اعم از مقاومت سنگ، نوع جنس، کاربری آن توجه کنید. بنابراین، نظافت سنگ نمای ساختمان تأثیر بسزایی در زیبایی و جلوه آن دارد. سنگ نمای ساختمان، زیبایی نمای بیرونی آن را به دنبال دارد. این نما نوعی از بافته های فلزی است که مانند تار و پود در هم تنیده شده است و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.نمای خشک وایر مش دو ویژگی کلی دارد که آنها، ایجاد سایه بر روی آن و دیگری محافظت از نما است.دلیلی که این نما مناسب پروژه های صنعتی است، این است که دوام بالایی دارد.شفافیت، توری بودن و سبکی از دیگر خصوصیات این نما است که باعث زیبایی و جذابیت آن در شب شده است.

یافتن بهترین کرتین وال

روش نمایان در اجرای نمای خشک ساختمان: در روش نمایان سرامیک های خشک توسط قطعاتی از جنس فولاد و استیل 304 به ریل های آلومینیومی وصل می شوند و حتما فاصله گذاری های مشخص بین آن ها لحاظ می شود. نمای دیگری که باز هم استفاده بیشتری در بین نماهای خشک دارد، نمای خشک کاپوزیت است.این نما نیز مانند نمای کرتین وال جزو مدرن ترین نماهای خشک است.استفاده ویژه این نما در ساختمان های تجاری است.همچنین می توان پنل های کوچک و بزرگ آن را به راحتی فروشندگان تهیه کرد که از دو لایه ورق به جنس آلومینیوم است که توسط موادی به نام پلی اتیلن ( یا مواد مخصوص کند سوز و نسوز ) به یک دیگر متصل شده اند. از دیگر ویژگی های آن می توان به تنوع رنگ، قابلیت ارتجاع، امکان برش و استفاده پنل آن در ابعاد و طرح های گوناگون را نام برد.طریقه ساخت این صفحات اینگونه است که پنل اچ پی ال که تشکیل شده از چندین لایه کاغذ کرافت است، با روکش طرح چوب و یا طرح های دیگری، از ترکیب سلولزی و رزین های فنولیک ورقه هایی راتشکیل می دهند که در گرما و فشار بسیار بالایی(145C و 300bar) تبدیل به صفحات محکمی می شوند.

این ورق ها که از لایه های مختلف کاغذ کرافت تشکیل شده اند را با نام فرمیکا هم می شناسیم. با توجه به تولید پروفیل چوب پلاست با محصولات ذکر شده، میتوان گفت این محصول به دلیل برخورداری از استحکام پلاستیک و چوب به طور همزمان، مقاومت بالایی داشته که از مزایای اصلی نمای چوبی ساختمان به شمار میآید. نمای مش متال به دلیل متنوع بودن از نظر متریال و جنس، قابلیت ساخته شدن به شکل ورقه های آلومینیومی، فولادی سرامیک نمای خشک سیاه، مسی و… درهر صورت نمای ساختمان ها باید به شکل مقاوم طوری ساخته شوندکه در برابر هر گونه شرایطی استحکام لازم را داشته باشند تا از خطر ریزش مصالح و سنگ در نما حفظ شوند. در این نوع ساختمان ها، این نما، برای پارتیشن بندی، دیوار داخلی، سقف کاذب و همچنین نما مورد استفاده قرار می گیرد.سیستم های نمای خشک فایبرسمنت، در برابر عوامل جوی مقاوم هستند. اگر نمای خشک بهصورت اصولی اجرا شده باشد، میتوان این فاصله خالی را بهگونهای طراحی کرد که هوا داخل آن حبس شود. ۱. غیر قابل اجرا بودن بر روی سطوح چرب، غبارآلود، ناهموار، مرطوب و همچنین مواقعی که هوا طوفانی و یا دارای گرد و غبار باشد.

᠎Th᠎is art icle w᠎as creat᠎ed  wi᠎th t᠎he he lp of G SA Content​ Gener​ator DEMO.

کرتین وال و چاک نوریس Impact

استفاده از شیشه به جای فلز و کابل به عنوان یکی دیگر از روش های مهار نمای اسپایدر به شمار می رود که باید توسط تیم طراحی و پیاده سازی اجرا شود و هدف از این نوع اجرا داشتن نهایت دید بدون حضور متریال های غیر در افق نگاه بیننده بوده است. در این نمونه به جای استفاده از فلز، از کابل استفاده می شود و به گونه ای کابل ها مهار می شوند تا بتوانند وزن کلی سازه را تحمل کنند و نمای اسپایدر را پیاده سازی نمایند. دفتر مهندسی آلفا طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی مشاوره رایگان بازدید از پروژه توسط مهندسین آلفا دفتر مهندسی آلفا اجراکننده نماهای کامپوزیت ، سرامیک خشک ، کرتین وال و لوور دوکی شیدر به صورت زمان بندی شده و مدرن با قیمت مناسب توسط کادر حرفه ای و ناظرین مجرب آلفا جهت مشاوره و بازدید از پروژه و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تصاویر نمونه کار با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید