بایدها و نبایدهای قطره ورزشی

محتویات اساسی این کتاب براي ارائه موثر برنامههاي مدیریت ورزشی شامل مواردی از جمله هدایت فرايند اعتبار بخشيدن، ارزیابی برنامه و دوره، انضمام پورتفوليوي الكترونيكي به دورههاي آموزشي، انضمام فناوري، راهنمای محتوای دوره، طراحی سرفصلهای دروس، آماده سازی دورههاي آنلاين و هیبرید و در نهایت ابزارها و تکنیک های تدريس، مفید میباشد. به همین منظور فرصت های اعتبار بخشیدن به رشته مدیریت ورزشی و مباحثی مانند مشاغل مربوط به مدیریت ورزشی و کارآموزی در آن به چالش کشیده شده است بر برنامه ریزی راهبردی در رشته دانشگاهی مدیریت ورزشی، لزوم آشنایی آنان با بازاریابی و مدیریت مالی در سازمان های ورزشی چشمانداز جهانی این رشد و رسوخ روز افزون فناوری اطلاعات در این رشته آشنا سازی فارغ التحصیلان رشته با جنبه های حقوق ورزشی توریسم ورزشی و لزوم توجه به برنامه های تفریحی و سرگرم کننده ورزشی برای مردم جهان که هزاره سوم و ارزیابی اثربخش آموزش مدیریت ورزشی در دانشگاه ها و محتوای مندرج در ترم های تحصیلی دانشجویان این رشته است متمرکز شده است. آیا جریان تربیت نیروی انسانی در رشته تربیت بدنی میبایست به پرورش کارشناسان تربیت بدنی مبانی که هدف آنان ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد باشد و آنان نیز هدفشان ادامه تحصیل در دوره دکترای تخصصی مدیریت ورزشی باشد تا در آیندهای نزدیک دانشجویان دوره کارشناسی تربیت بدنی را تربیت نمایند اکتفا کنند و یا اینکه می بایست این رشته توانایی تربیت افرادی را داشته باشد که بتوانند نیازهای حرکتی کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، سالمندان، معلولین، علاقمندان به ورزش در دامن طبیعت، توسعه ورزش در مدارس، ادارات، سازمانهای دولتی، خصوصی، حاشیه نشین ها، اردوگاه ها و شرکت ها، بیماران مبتلا به بیماریهای مختلف را پاسخگو باشد و یا به عبارت دیگر این رشته توانایی تربیت افرادی را داشته باشد تا بتوانند پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف جامعه در میدان عمل باشند و فارغ التحصیلان بتوانند شأن و جایگاه رشته و خویش را در بین مردم اثبات نموده و اعتماد و اقبال گسترده مردم را جلب نمایند. Content has be en generated by ketabtala C᠎on᠎tent Generat or Dem oversion!

راه رو به جلو برای ورزشی

نویسنده معتقد است رشته مدیریت ورزشی که از رشد قابل ملاحظه ای در نظام دانشگاه های کشورهای مختلف جهان برخوردار شده است، باید انعکاسی از نیازهای کسب و کار ورزشی جامعه باشد و مردم جامعه احساس نمایند که متخصصین و فارغ التحصیلان این رشته توانایی رفع نیازهای ورزشی و حرکتی را دارند. کتاب مدیریت عملکرد در سازمان های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات. کسی که تیپ شخصیتی اش انگیزشی است، برون گرا است و فردی با انگیزه و با هیجان است نمی تواند کار درمان انجام بدهد، ما همش میخواهیم به بچه های این رشته بگوییم بروید مطب بزنید یا کار درمانی انجام بدهید یا رشته روانشناسی رشد بروند و یا صنعتی سازمانی و مانند اینها، روانشناسی ورزشی یک دنیای قشنگ و سرشار از انگیزش و عشق و هیجان و شادی و موفقیت است و دنیایی از ابتکار و پشتکار و نظم است، اگر ما مهارتهای زندگی را بخواهیم به کار ببریم ، بعد از روانشناسی کودک ، روانشناسی ورزشی است یعنی یک ورزشکار بدون مهارت زندگی و مهارتهای ورزشی، ورزشکار نیست و نمیتواند قهرمان جهان باشد،چرا یک کشور میتواند اکثر مدالهای المپیک را سهم خود کند ؟

این کتاب ادعای جامعیت ندارد، اما به جد میتوان ادعا کرد که اکثر مباحث مطرحشده در آزمونهای سالهای پیشین را پوشش داده است. در تدوین این کتاب سعی شده است که نکات کلیدی با توجه به مباحثی که در متون اصلی رشته مدیریت ورزشی تدریس شده است و به فراوانی در کنکورهای کارشناسی ارشد در سالهای اخیر مورد آزمون قرارگرفتهاند، جمعبندی شود. بعد از اینکه نزدیک به 55 درصد (11 سوال از 20 سوال) سوالات درس فیزیولوژی و تغذیه ورزشی در کنکور سال 90 مستقیما در متن کتاب حاضر موجود بود، سهم این کتاب از سوالات سالهای 92 و 93 فیزیولوژی ورزشی 5 تا 15 درصد افزایش یافت. در این مجموعه، معلمان و اساتید مدیریت ورزشي به ابزار و مفاهیمی دست خواهند یافت که به سادگی در کلاسهای آنها قابل اجرا شدن می باشد. فرد موفق به هیچ عنوان رمز را کف دست آنها نمیگذارد. کتاب حاضر بر اساس منابع علمی جدید به رشته تحریر در آمده و در پایان هر فصل، منابع مربوطه ارایه شده تا خوانندگان بتوانند به اصل منابع نیز دست یابند.

این جانب مطالعه این کتاب را به اعضای کمیته برنامه ریزی رشته تربیت بدنی و تمامی اعضای هیأت علمی که در برنامه ریزی دوره های مدیریت ورزشی و دانشگاه ها مشارکت دارند و اعضای هیأت رئیسه دانشکده های تربیت بدنی کشور، اعضای هیأت علمی که در همه گرایش های رشته تربیت بدنی به امر تدریس واحدهای درسی تربیت بدنی مشغولند و کلیه دانشجویان رشته تربیت بدنی که در دانشکده های اقصی نقاط کشور به امر تحصیل مشغولند توصیه می نمایم. یک سازمان اعتبارگذاري برنامههای ورزشی با تمام حذفیات و الحاقات مربوط به فرايند تایید، مسلماً سطح حرفهای و علمی موسساتی که به دنبال چنین تاییدی برای برنامههای خود می باشند، را بالا خواهد برد و سرانجام از ساختار رسمی مدیریت ورزشی تائید میگیرد. تگ ها : خرید کتاب مدیریت عملکرد در سازمان های ورزشی. کتاب مدیریت عملکرد در سازمان های ورزشی یان اوبویل. علاوه بر آن نكات تدريس که در هر فصلی از کتاب ارائه شده است، خوانندگان را با شیوههای خاص تدريس و تكنيكهاي آموزشي آشنا میسازد که میتوانند در زمینه های مختلف از دورههاي مدیریت ورزشي مورد استفاده قرار گیرند. نيت و هدف اصلي کتاب این است که بتواند اطلاعات را در برنامه آموزشي مديريت ورزشي به اشتراك گذارد و خلاقیت را در این کلیک کنید زمینه افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید