باور کردن هر یک از از آن 10 افسانه درباره نما خشک شما را از بالا رفتن نگه می‌دارد

در شرایطی که به غیر از رنگ مخصوص نما استفاده شود در گذر زمان رنگ نما پوسته پوسته میشود و منظره بسیار زشتی را برای نما به وجود می آورد. دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. با گذشت زمان، انواع نمای خشک پدید آمدند که در ادامه به آنها می پردازیم. زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. ᠎Po st was gen er ated with GSA  Cont en t  Generato᠎r DEMO!

وقتی صحبت از اجرای نما به میان می‌آید چه کاری انجام می‌دهند و چه کاری باید متفاوت انجام دهید

در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود. در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد. همچنین پیش از اجرای نمای سیمانی بر روی بلوک سفالی بهتر است که ابتدا سطح دیوار را با پلاستر سیمان سیاه به ضخامت 5 سانتیمتر پوشش دهیم تا از ترک خوردگی سیمان سفید در اثر انقباض و انبساط و به دلیل عدم تناسب ضریب حرارتی سفال و سیمان جلوگیری شود. ۸. عدم نیاز به کارگر حرفهای جهت نصب: در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریلها تنها به صورت مکانیکی است بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفهای ندارد. این روزها، نمای خشک آجری، یکی از محبوب ترین نماهای خشک در بین شرکت های فعال در این حوزه است.نمای خشک آجری علاوه بر نماسازی ظاهری و بیرونی در نماسازی داخلی نیز به صورت انبوه استفاده می شود.

با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. در ادامه مهم ترین مزایای اجرای نما خشک ساختمان را معرفی می کنیم. اتصال مصالح نما با استفاده از یک شبکه زیرسازی که عموما از جنس فولاد،آلومینیوم و یا چوب است انجام می شود.این شبکه زیرسازی مصالح نما را از بدنه­ ی اصلی ساختمان جدا می ­سازد و با فاصله ­ی معین اجرا می ­شود تا گردش جریان هوا را در پشت نما میسر سازد. علاوه بر زیباسازی، هدف کرتین وال بیرون نگاه داشتن موقعیت جوی و اقلیمی از ساختمان است. هدف این اشخاص از طراحی و اجرای نمای خشک ، افزایش دادن مقاومت نمای ساختمان در مقابل بادهای شدید بود. نمای خشک ساختمان بعد از معمارانی آمریکایی که در دهه 70 میلادی تصمیم گرفتند بر روی نمای برجهای بلند، سنگ نصب کنند، وارد مرحله عملیاتی شد.

اجرای نمای خشک در ایران

این نکته موجب کاهش دور ریز مصالح و در نتیجه کاهش هزینه ­ها می­ گردد. نمای یک ساختمان همانند لباس انسان که اطلاعاتی از هر فرد به دیگران منتقل می کند ، اطلاعاتی از قبیل سبک و ساختار مصالح به کار رفته و خلاقیت طراح را به دیگران منتقل می کند و در حقیقت نمای ساختمان به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است و برای همین زیبایی نما بسیار اهمیت دارد و در طراحی آن باید نهایت خلاقیت و نوآوری را به کار برد که در این نوع طراحی بستگی با کاربرد آن یعنی ساختمان تجاری ،اداری و یا مسکونی باشد طراحی متفاوتی انجام خواهد شد . در این مقاله نحوه کار چیلر هوا خنک و چیلر تراکمی آب خنک را توضیح می دهیم و همچنین شما را با مینی چیلر که یکی از پر کاربرد ترین نوع چیلر در آپارتمان و خانه ها می باشد آشنا می نماییم. از برند های معروف و با کیفیت اواپراتور می توان به مبدل صفحه ای دانفوس و اواپراتور پوسته و لوله نیک اشاره نمود که کیفیت ساخت بالایی دارند و استفاده از این اواپراتورها در ساخت چیلر باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود. شاید با شنیدن این اخبار ناراحت و متاسف شوید اما چاره آن تنها تماس با شرکت های معتبر خدمات نما برای ارائه راه کار مناسب، پیچ کردن نما باشد پس تا دیر نحوه اجرای نمای خشک ساختمان نشده عجله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید