اگر کرتین وال خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نما های ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد. تنها عیب کمپرسور اسکرو قیمت بالاتر نسبت به کمپرسور رفت و برگشتی و سانتیریفیوژی اجرای نمای خشک در ایران میباشد. به چیلرهایی که درون آنها از کمپرسور اسکرو استفاده شده است چیلر تراکمی اسکرو نیز گفته می شود. یکی از نماهای ساختمانی که جذابیت بسیار زیادی دارد نمای سرامیک خشک می باشد که رنگ بندی سرامیک های آن با یکدیگر متفاوت است. با توجه به کاربرد و محل های نصب نرده شیشه ای، نوع پیاده سازی آن متفاوت خواهد بود. سنگ ها با ملات بر روی یک سازه استفاده می شوند و سطحی صاف و مسطح را برای یک سازه ایجاد می کنند، با استفاده از طرح های جدید امکان طراحی و استفاده از سنگ ها در زوایا و شکل های هندسی مختلفی فراهم شده است ، امروزه شاهد استفاده از سنگ های هخامنشی با طرح ها و رنگ های متفاوت هستیم . یکی از سریع ترین روش اجرایی هندریل ها استفاده از اسپیگت هاست و جز ساده ترین نمونه ها می باشد. دستیابی به ظرفیت های بین 90 تا 2000 تن تبرید و کاربرد های بالاتر از 300 تن تبرید استفاده می شود. This h as been gen​erat᠎ed by GSA Con tent Generator  D​emoversi​on!

اجرای نمای خشک در ایران

یکی از روش هایی که موجب زیبایی بیشتر هندریل شیشه ای می شود، فیکس پوینت است. نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر مسائل سازه در ارتفاع به حساب می آید. ضخامت و سیستم های زیرسازی که این نما دارد را شما می توانید به بهترین نحو ممکن در هر یک از بخش های ساختمانی خود اجرا نمایید. کندانسور تقطیر کننده دستگاهی است که از لوله های (کویل) پر پیچ و خم تشکیل شده که سیال گازی با درجه حرارت بالا در آن به سه روش حرارت خود را از دست می دهد تا به مایع تبدیل شود (تقطیر). اواپراتور و کندانسور علاوه بر مبردهای تراکمی در مدار دیگر دستگاههای گرمایشی و سرمایشی همچون داکت اسپیلیت و … نصب هندریل برای راه پله در پاساژها علاوه بر موضوع حفظ جان هنگام عبور و مرور، بحث استحکام آنها نیز مطرح است. R-134A : شبیه به گاز R-12 است که در یخچال ها ، فریزرها ،سیستم های تهویه مطبوع خودرو و سیستم های تهویه مطبوع خانگی یا صنعتی استفاده می شود . برای استفاده از آن بدون اینکه نرده ها را به زمین وصل کنند با متصل شدن فیکس پوینت به دیواره این کار را انجام می دهند. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد.

اصولا در چیلرهای تراکمی هواخنک اسکرو از 1 الی 2 کمپرسور استفاده می شود که به موازات هم کار می کنند و در برخی از کاربری ها امکان تنظیم دستگاه برای ادامه کار با یک کمپرسور وجود دارد. کمپرسور قلب تپنده چیلر تراکمی و حکم بنزین برای دستگاه را دارد . تغییر در درجه حرارت هوا ممکن است باعث نوسان در فشار چیلر تراکمی گردد. کمترین ضخامتی که این نوع شیشه می تواند داشته باشد حدود 12 میلی متر است. در این مدل پایه به صورت نیزه هایی به عنوان مهار کننده های شیشه هستند که از نوع استیلی می باشند. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. این بخش ها همراه با کمپسور ، مبرد و شیر انبساط یک چرخه سرمایشی هوا خنک یا آب خنک را ایجاد می کند. قاب بندی به سازه ساختمان متصل است و بارهای کف یا سقف ساختمان را حمل نمی کند.

اما در سیستم های دور متغیر، متناسب با میزان بار، دور پمپ و بالطبع دبی عبوری تغییر می کند. اما در برخی از کاربرد ها از مبدل های حرارتی صفحه ای نیز تشکیل می شوند. پایه ها و دستگیره های به کار رفته در این مدل از جنس ف است. در درون سیستم چند فن کوچک یا یک فن بزرگ تعبیه شده است. احتمال زیر بار رفتن فن. برای روشن کردن چیلر ابتدا فن برج سپس پمپ فن کوئل و بعد از آن پمپ برج را روشن میکنیم. این شیر بعد از کندانسور و قبل از اواپراتور تعبیه می شود. به همین منظور در کنار این چیلرها دستگاهی نصب می گردد که به آن برج خنک کن می گویند و کار این دستگاه خنک کاری آب گرم خروجی از کندانسور می باشد. حداکثر تحمل فشار کاری کمتر نسبت به پوسته لوله. در دمای کاری پایین، احتمال یخ زدن کندانسه ها وجود دارد. Po st was g​en er at ed by G SA Content ᠎Generato r ​DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید