اگر سرامیک پرسلانی خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. مثلا ساخت شیشه های دو جداره و سه جداره باعث شده تا شیشه ها استحکام بیشتری داشته باشند و برای اجرای هندریل شیشه ای مواردی مانند شکستن شیشه به هنگام نصب، برخورد شی و غیره رخ ندهد. در واقع نمی توان بطور دقیق گفت که قدمت سازه های آجری به چه تاریخی بازمی گردد، اینگونه به نظر می رسد که انسان های نخستین پس از مشاهده ی پخته شدن خاک و گل در مجاورت آتش و دریافتن اینکه گل و لای پخته شده مقاوم تر از کلوخه ها می باشد پی به خاصیت و طرز ساخت آجر بردند. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. استاندارد لازم برای ابعاد این سرامیک از 120 تا 60 سانتی متر می باشد. اگر محدودیت فضا وجود داشته باشد و فضای لازم برای سیستم گرمایش و سرمایش وجود نداشته باشد. شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود . سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

نصاب نمای سرامیک خشک

در این حالت ، اگرچه ما هنوز با گچ و گچ کار می کنیم ، زمینه ای که با آن سر و کار داریم مواد پیشرفته ای است. طی سالهای اخیر اجرای نمای سرامیک خشک در چرخه معماری پیشرفته مورد توجه قرار گرفت. مبرد از بین دو پیچ خالی می شود ، اما با پیچیدن پیچ ها ، آنها سوکت مبرد را به داخل کمپرسور فشار داده و آن را در یک فضای کوچک فشار می دهند . اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد.  This artic᠎le was done ᠎by GSA Conte nt Gene᠎ra tor ​DE᠎MO !

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. اما این نوع چیلرها در تبرید صنعتی هنوز هم بسیار محبوب است. از دیگر عوامل موثر در افزایش چشمگیر قیمت چیلر می توان به شرایط خاص کشور در مورد عدم واردات قطعات به کمپرسورهای شرکت های معتبر خارجی دلیل تحریم ها اشاره کرد که همه اینها دست به دست هم داده تا به طور مثال قیمت چیلر 50 تن که قبلا در رنج قیمتی 350 میلیون تومان بود در حال حاضر به قیمت در حدود 800 میلیون تومان برسد . بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند. متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. ورقهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعادی که شما سفارش میدهیدو به ضخامت حدود ۴ میلیمتر. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند.

 This ​po st w​as c reated ᠎wi᠎th G᠎SA Content Gener​ator D᠎emover si᠎on .

ده کارها باید فوراً انجام شود درباره سرامیک پرسلانی

گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. این دستهبندی شامل: سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ دار) و سرامیک پرسلان خشک نما به حالت تو پر (فول بادی ) می باشد. این طبقه شامل: سرامیک چینی با روکش خشک به صورت غاری و سرامیک چینی به شکل پر (بدنه کامل) است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. امیدواریم که با کوشش و خلاقیت متخصصین جوان و با بهرهگیری از پشتیبانی بیدریغ اساتید باتجربه خود بتوانیم گامهای مؤثرتری در صنعت ساختمان برداریم. ​This post h as been done with G SA  C​onte nt  Generator  DEMO.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید