اگر اتصالات نمای خشک خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

نمای سازه شامل دو بخش اصلی ساختمان می باشد، قسمت ورودی بام ساختمان و ورودی اصلی ساختمان که وابسته به شکل زمین میباشد در اکثر نقاط جهان طراحی و ساخت نمای سازه این قسمتها برای هماهنگی نما با نوع بافت تحت نظارت سازمانهای شهرداری صورت میپذیرد. وظیفه اصلی این دستگاه تولید هوا با کیفیت مد نظر محیط طراحی می باشد . استفاده از چندین لایه فیلتر برای تولید هوای پاک. در این نوع مبدل چندین نوع صفحه در کنار یکدیگر قرار گرفته و آب بند میشود که یک در میان صفحات سیال سرد (آب) و سیال گرم (گاز داغ) جاری میشود و با یکدیگر از طریق دیوار صفحات تبادل حرارت دارند. با این تفاوت که از دو لوله تو در تو تشکیل شده است که داخل لوله کوچکتر آب سرد و در جدار بین دو لوله سیال گازی داغ در حرکت میباشد. یک نوع مبدل حرارتی می باشد که از تعداد زیادی لوله موازی که داخل یک پوسته قرار دارند تشکیل شده است. سیال داخل پوسته حرارت موجود در سیال کویل گرفته و کم کم از حالت مایع به گازی تغییر فاز می دهد. قیمت بالاتری نسبت به پوسته لوله دارد.

دتایل اجرای نمای خشک

در داخل این لوله ها سیال داغ و در اطراف آن سیال خنک کننده آب قرار دارد. به این صورت که سیال با درجه حرارت بالا درون لوله های کندانسور تبخیری جریان داشته و به کمک آبی که روی لوله ها پاشیده می شود تقطیر می گردد. اصول کار مبدل ها اینگونه است که مبرد داخل لوله هایی که از جنس مس تشکیل شده اند جریان یافته و آب از اطراف لوله هایی که مبرد در آن در جریان است گذر میکند و گرمای مبرد از دیواره لوله به آب منتقل می شود. اما در برخی از انواع کندانسور ها سطح لوله های مسی دارای پره هایی جهت افزایش سطح حرارتی قرار می دهند ولی این کار خود باعث ایجاد رسوب گذاری میشود. همچنین نوع گاز مبرد مورد استفاده در کمپرسور با توجه به موارد استفاده در صنعت در قیمت چیلر تفاوت هایی نیز ایجاد می کند. اما در سیستم های دور متغیر، متناسب با میزان بار، دور پمپ و بالطبع دبی عبوری تغییر می کند. این سیستم گاه می تواند مختصرا فقط جهت جابجایی هوا استفاده گردد و گاه می تواند همزمان با این جابجایی دمای خروجی هوا را نیز متناسب با فصل کارکرد خود کاهش یا افزایش دهد . A rt᠎icle h as ​been created ᠎by GSA Conte​nt G᠎en᠎er at or Demoversion!

پیستون روی میل لنگ به بالا و پایین حرکت می کند .

این فن ها هوا را از روی کویل های سرد و گرم دمیده و پس از سرد یا گرم کردن هوا به محل های مورد نظر از طریق کانال کشی توزیع می کند. اصول کار کندانسور هوا خنک به این ترتیب است که مبرد داخل لوله های که از جنس مس است عبور می کند. پیستون روی میل لنگ به بالا و پایین حرکت می کند . جهت پیدا نمودن نشتی ابتدا باید به وسیله گاز خشک ازت نشتی فشار را بالا برده وسپس با کف صابون نقاط مستعدد مانند اتصالات و شیر آلات و همچنین نقاط روغن زده را تست نمود. در تست ازت ابتدا فشار به اندازه 70psi بالا برده و نشت یابی اولیه را انجام میدهیم. این نوع فیلترها قادرند ذرات را تا بزرگی 0.3 میکرون را فیلتر کنند . عدم دقت این ترموستات ها باعث می شود تا دمای مورد نیاز تامین نگردد که در نتیجه ی آن هزینه های مربوط به قبوض برق، گاز و آب بسیار بیشتر خواهد بود.

احتمال زیر بار رفتن فن.

همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان است. پس از آن با استفاده از کویل های گرمایشی که بعد از کویل سرمایشی نصب می شود میزان رطوبت هوای تهویه شده به میزان مورد نظر کاهش می یابد. غالبا این رطوبت زن برای دو منظور (رطوبت زنی در زمستان و سرمایش در تابستان) استفاده می شود. این سیستم دارای تعدادی کویل سرد و گرم ، فن ، تعدادی فیلتر ، رطوبت زن ، کانال میباشد. احتمال زیر بار رفتن فن. در دمای کاری پایین، احتمال یخ زدن کندانسه ها وجود دارد. هنگامی که آب کندانس می شود در دمای پایین احتمال یخ زدگی وجود دارد. بخش مهمی که در چرخه تبرید تراکمی وجود دارد مبرد است. برای محاسبه ظرفیت سرمایشی چیلر ها چه تراکمی و چه جذبی و فارغ از کاربری آنها فرمول ساده ای وجود دارد. اگر پارامتر های بالا موجود نبود به طور تقریبی ظرفیت چیلر از فرمول زیر محاسبه می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکتهای نمای خشک در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید