اول 10 خطاها در کرتین وال که قادر خواهید بود Easlily درست در این لحظه

برای همین خاطر هر اندازه نما جلوه ی زیبا و کاربردی تری داشته باشد موجب جلب نظر اطرافیان شده و ارزش ساختمان را افزایش می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های یک سنگ نمای مناسب زیبایی است؛ سنگ های روشن و یکدست همواره جلوه زیباتری به سنگ می دهند و از همین رو سنگ های مناسب تری برای استفاده در نمای ساختمان ها نحوه نصب نمای خشک می باشند. این نوع نما نیز در دسته نماهای خشک و مدرن است و جلوه بسیار زیبایی برای نمای انواع ساختمان ایجاد میکند. این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق میگردد. در عصر حاضر طراحی نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای بیرونی سازه روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید.

انواع روش های نمای خشک

 Th is c​ontent w as writt en ᠎wi​th GSA Content  Gen er at or D᠎emoversion!

مصالح نمای خشک

همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمیگیرد. تا اینجا با مرور راهنمای خرید حوله خشک کن دانستیم که موارد مختلفی وجود دارد که برای انتخاب این سیستم باید به آن توجه کنیم. قابل ذکر است که در اکثر نقاط دنیا سیستم لامل را به نام سیستم استیک (Stick) میشناسند. از مزیات نمای کرتین وال شیشه ای لامل می توان به عدم مشاهده هرگونه پیچ یا پرچ، عدم محدودیت انتخاب رنگ و امکان نصب بازشو مخفی و بازشو لولایی به داخل بازشو یا دوجهته اشاره نمود. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. ​Data was generated  wi​th G​SA  C ontent Generat or  DE MO.

ارائه دهنده مناسب ترین قیمت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک با مجرب ترین و حرفه ای ترین کادر اجرایی و فنی. خرید فروش سرامیک در کشور بدین صورت است که انواع سرامیک خشک را از تولید کننده با قیمت کمتر و تیراژ بالا خریداری نموده و با قیمت بالاتر به فروش می رسانند و بدین صورت کسب سود نموده و همین نقطه قوتی برای معاملات این محصول خواهد بود. ساختار این نوع نما پروفیل های ضخیم و قوی آلومینیومی می باشد که بعد از آماده سازی توسط نبشی های آهنی ، که دارای شیارهای لوبیایی است مستقیما به صفحه پلیت (صفحه بولت) یا شاسی نصب ، مونتاژ (شبکه) و ریگلاژ می شوند. ۹. سرعت اجرا: نصب و اجرای نمای کامپوزیت از سرعت خوبی برخوردار بوده و در مدت زمان کوتاهی به اجرا در می آید که این مورد از محاسن بارز و مفید نمای کامپوزیت می باشد. امروزه استفاده از سنگ های تراورتن و گرانیت به دلیل دارا بودن تنوع در طرح و رنگ توانسته در میان دیگر سنگ هایی که می توان به عنوان سنگ نما از آنها استفاده کرد جایگاه خوبی را کسب نماید . نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علیرغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند.

مشتریان واقعا درباره نمای سنگ شما چه می‌اندیشید چیست؟|چیزی که شما نکردید درک در مورد نمای سنگ قدرتمند است – با این حال بسیار ساده}

این چینش باعث ایجاد فضای خالی به ابعاد 20 x 10 سانتیمتری می شود. نکته: تنها افراد متخصص در زمینه پیچ و رولپلاک سنگ در نما می دانند که سوراخ کاری بیش از اندازه سنگ در نما، علاوه بر ضعیف کردن سنگ، ممکن است باعث ریزش آن از سطح نما گردد. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی ، کاشیکاری و گچبری. سنگ ها با ملات بر روی یک سازه استفاده می شوند و سطحی صاف و مسطح را برای یک سازه ایجاد می کنند، با استفاده از طرح های جدید امکان طراحی و استفاده از سنگ ها در زوایا و شکل های هندسی مختلفی فراهم شده است ، امروزه شاهد استفاده از سنگ های هخامنشی با طرح ها و رنگ های متفاوت هستیم . مصالح نمای خشک نسبت به مصالح سنتی که در ساخت ساختمان به کار می رفته است بسیار متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید