اولین نفری باشید که کارشناسان درباره کرتین وال چه می گویند

ابعاد سرامیک هایی که در این نوع از نما به کار برده می شود استانداردهای لازم را دارند . شما نسبتا سازه هایی را که به آن ها رفت و آمد داشته اید، به یاری شکل ظاهری یا نماشان می شناسید. طرز کار تصفیه این سیستم به فیلتراسیون آن بستگی دارد که بسته به نوع کاربری آن متفاوت است. در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره ها مشاهده کنیم. این ترفند به کلاهبرداران اجاره می دهد تا قیمت را کاهش دهند. وقتی به هوای تازه و یا مخلوط هوای رفت و برگشت رطوبت می زنید شاید لازم باشد هوا پیش گرم شود تا بتواند رطوبت را جذب کند. Conte​nt has ᠎been c᠎reat ed by G SA​ Content Gen᠎erat​or Demov er᠎si᠎on.

نمای خشک در ساختمان

در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. برای تبدیل واحد CFM به متر مکعب در ساعت کافی است عدد CFM را در 1.7 ضرب کنیم تا عدد حاصل دبی حجمی هوا را بر اساس واحد متر مکعب بر ساعت نمایش بدهد. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی ، کاشیکاری و گچبری. از مدل هایژنیک در اماکن بسیار حساس مانند بیمارستانها ، اتاق های تمیز و غیره استفاده می شوند. عموما برای تهویه مطبوع یک اتاق تمیز (Clean Rome) یا به طور کلی محیط یک بیمارستان طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد . هدف تهویه مطبوع در یک نگاه کلی آماده سازی شرایطی مطلوب در هوای یک محیط می باشد و دستگاه هواساز یکی از مهمترین دستگاه های مرتبط با این هدف می باشد . این نوع فیلتر در کلاس بازدهی F5 تا F9 تولید می گردد و در تهویه مطبوع و صنعتی ، از جمله دستگاه هواساز ، کاربرد وسیعی دارد. بنابراین دستگاه هواساز در فصول مختلف و در محیط های مختلف به تعداد استانداردی برای هر محیط خاص وظیفه تعویض هوا را برعهده دارد .

قطعات نمای خشک

چه از لحاظ ابعادی و ظرفیتی، چه از نظر اجزای سازنده و نوع و کیفیت آن ها و چه حتی از نظر کارایی و نحوه عملکرد می توان رنج وسیعی از هواسازها را برشمرد. بنابراین هدف در یک مدل صنعتی فراهم آوردن شرایط ایده آل هوا با کیفیت مورد استاندارد تجهیزات و انسان به صورت همزمان می باشد . فاکتورهای دیگری نیز در محاسبه ظرفیت این سیستم می تواند دخیل باشد از جمله حجم یا فضای محیط طراحی ، دمای محیط بیرون در پیک کاری در فصول تابستان و زمستان ، کاربری محیط طراحی (مسکونی ، صنعتی ، ورزشی ، بیمارستان و غیره) . در نوع صنعتی معمولا یک کویل سرمایشی و گرمایشی و یک سیستم هوادهی شامل فن فوروارد و بکوارد استفاده می گردد . فن یا بادزن مورد استفاده در سیستم بسته به نوع طراحی می تواند یکی از مدل های فن سانتریفیوژ بکوارد باشد. این سیستم عموما پارامتر های ترمودینامیکی ( همانند دما ، فشار ، رطوبت نسبی ) و میزان آلاینده های هوای محیط طراحی را کنترل می نماید. این مسئله پتانسیل استفاده از سیستم پمپاژ دور متغیر را به خوبی نمایش میدهد. تولید شده و از طریق لوله کشی به سیستم منتقل می شوند.

قیمت نمای خشک

بخار مورد استفاده در این مدل توسط یک دیگ بخار کم فشار تولید خواهد شد. به طور کلی هواساز به خودی خود گرمایش یا سرمایش تولید نمی کند. رطوبت سازها یا رطوبت زن ها باید در جاهایی نصب شوند که هوا بتواند بخار مورد نیاز را جذب کند. هواساز با فن دمنده : فن هوا را به میان محفظه مخلوط کن ، فیلتر ها و کویل ها می وزد در این نوع قسمت بعد فن دارای فشار مثبت است. محفظه تراکم فقط دارای تعدادی پیستون و محفظه است که مبرد به داخل آن جریان می یابد. ظرفیت برودتی کویل سرمایشی یا ظرفیت حرارتی کویل گرمایشی در اصل همان میزان انتقال انرژی گرمایی از هوا به سیال داخل کویل در واحد زمان می باشد . در نتیجه تغییر دور پمپ بر اساس بار تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی دارد. نرخ تبخیر متناسب با درجه حرارت، رطوبت و سرعت هوا تغییر میکند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش تجهیزات نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید