اولین درس کتاب های دینی خود را به خاطر دارید؟ مقداری اخبار را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم…

برای کاهش عواملی از قبیل: فساد نسل جوان، توسعه و گسترش جرایم و شیوع و گسترش اعتیاد در جامعه، مطمئن ترین راه برای رسیدن به کمال مطلوب، مذهب است. روز جهانی مذهب مراسمی است که هر ساله در سومین یکشنبه ماه ژانویه با تشکیل کنفرانسهای مختلف در برخی از کشورها با حضور مردمی از ادیان گوناگون برگزار میشود. تاریخ عالم آرای عباسی میگوید از کودکی لقب خدابنده داشت ولی برخی مورخان نوشتهاند که چون پس از نابینایی بیشتر به عبادت مشغول بود به خدابنده معروف شد. مقبره شیخ صفیالدین اردبیلی در عهد صفوی مکانی مقدس بهشمار میرفت و حکم بست و پناهگاه داشت. به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ ششمین نمایشگاه کتاب دین در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دین و شعائر اسلامی از بیستوششم بهمن تا اول اسفند ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری در شهر مقدس قم برگزار میشود. نمایشگاه ملی کتاب «دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت» در بندرعباس شامگاه شنبه ۲۳ آذرماه با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، رییس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری با پیام وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در مصلی بندرعباس گشایش یافت. وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک ماه تا پایان شهریور دایر است، افزود: علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی میتوانند هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۳ به سالن تبلیغات اسلامی مهاباد مراجعه کنند.

کتاب های فلسفه و عرفان

محمدمهدی احمدی گفت: نمایشگاه کتاب میتواند جریان سازی خوبی در هر استان ایجاد کند، با برپایی نمایشگاه کتاب جامعه و محققان استان به تازههای کتاب آگاه میشوند و زمینهای برای قرار گرفتن کتاب در سبد خانوار فراهم میشود. به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مرکز تحقیقات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدیدی که چهارشنبه شب از نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس به میزبانی شیراز داشت، در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی چنین رویدادی گفت: نمایشگاه برای اینکه قرآن به طور کاربردی در زندگی مردم قرار گیرد کافی نیست. به بیان دیگر، انسان در محدوده دو حیات طبیعی و معقول قرار گرفته است و وجود آن، از دو بعد مادی و معنوی برخوردار است و برای اینکه احتیاجات او به طور تمام و کمال برآورده شود و به انحراف روی نیاورد و در نتیجه او و جامعه روی سعادت حقیقی، امنیت روانی و بهداشت روانی را به خود ببینند، باید شعور کامل که بر همه اعمال، رفتار، علائق و خواسته های مادی و معنوی موجودات احاطه و اشراف داشته باشد، به دور از صفات زشت و ناتوانی ها و در نهایت رعایت بی طرفی بر اساس یک حکمت متعالی عهده دار مسئولیت عظیم و خطیر راهبری شود. اینان نظر ابن عربی درباره انسان کامل و شباهت آن با مفهوم امامت نزد شیعیان، قرابت سخن او در باب جبر و اختیار با مفهوم امر بین الامرین و نظر او درباره تشبیه و تنزیه را از جمله این مواردی بیان کردهاند.

او با اشاره به اینکه نمایشگاه در دو شیفت ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۵ عصر الی ۲۲ شب برای علاقهمندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه کتابهایی با موضوعهای مختلف شامل تاریخ و ادبیات ایران، تاریخ بومی و محلی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان با ۲۰ الی ۵۰ درصد تخفیف به دوستداران کتاب عرضه میشود. این کتاب شامل خاطراتی از شهید دینشعاری است که برادران و همرزمان او بیان کرده اند و گروه تحقیقاتی فتحالفتوح، پس از تدوین و تنظیم، آن را برای چاپ و انتشار به انتشارات شهید کاظمی سپرده است. خبرگزاری میزان – همزمان با اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب «لبخندی به معبر آسمان» با موضوع زندگی سردار شهید حاج محسن دینشعاری، جانشین گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شد. مراکش پس از تخریب معبد دوم توسط امپراتوری روم، مقصدی برای قوم یهود تبدیل شد. نامزدهای احتمالی گلدن گلوب ۲۰۲۰ را بشناسید تاریخ انقضاء و محدودیتی برای معافیت مالیاتی ناشران وجود ندارد شعار سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد سوالهای شرعی خود درباره موضوعات مختلف را اینجا مطرح کنید چگونه در فصل دوم «عصر جدید» احسان علیخانی شرکت کنیم؟  This post has be​en ᠎do᠎ne wi​th GSA ​Conten​t ​Ge nerator DEMO!

چگونه در فصل دوم «عصر جدید» شرکت کنیم؟ به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشدهاید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید. به گزارش خبرنگار مهر، کتابهای «ادیان در خدمت انسان» و «زن و چالشهای جامعه» به ترتیب دومین و دهمین مجلد از مجموعه «در قلمرو اندیشه امام موسی صدر» در نمایشگاه کتاب از آثار پرفروش غرفه مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر شدند. «ادیان در خدمت انسان» این کتاب دومین مجلد از مجموعه کتابهای در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است و مشتمل بر ۲۹ مقاله، سخنرانی و گفت وگو از امام موسی صدر دربارۀ دین، انسان، اسلام، تربیت، عبادت، تشیع، آزادی و… به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروزش دکتر فیض در این نشست مشترک که در معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد اظهار داشت: ما باید خدا را شکر کنیم که در حوزه نماز خدمت می کنیم. نمایشگاهی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت 9 تا 18 در هفته ملی کودک در حال برگزاری است. سیامند جوانبخت گفت: در این نمایشگاه کتابهایی با موضوعهای مختلف شامل تاریخ و ادبیات ایران، کتابهایی به زبان محلی، تاریخ بومی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به دوستداران کتاب عرضه شده است. Content has been g ener at ed ᠎with G SA Con᠎te᠎nt G​ener at᠎or DEMO .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید