اسرار خودی برای نمای خشک آشکار شد

جهت دریافت لیست قیمت هر متر مربع و هر عدد آجر نما با شماره ۰۲۱۴۹۰۱۵ تماس بگیرید. این نوع از آجر نسوز نما همان طور که از نامش پیداست به صورت از پیش ساخته تولید می شود. موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند. کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد.

نحوه نصب نمای خشک

در هنگام انتقال سنگ ساختمانی بریده شده از محل تولید به محل فروش و کارگاه ساختمانی،باید اصول ایمنی کاملا رعایت شود،تا کارگران یا دیگر افراد آسیبی نبینند.برای حمل سنگ ها،باید از دستکش مناسب استفاده شود. در مجموعه پست های اصول طراحی نمای ساختمان به بسیاری از اصول طراحی به صورت کامل تری خواهیم پرداخت. سنگ گرانیت:از انواع سنگهای آذرین بوده و بسیار سخت و محکم،بادوام و بسیار جلا پذیر است.گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیر سازی جاده و راه آهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود،زیربنای تاسیسات،تزئینات داخل و خارج ساختمان و کف سازی به کار می برند.از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو،دیاباز که اصطلاحا به ان گرانیت سیاه هم می گویند نام برد. این سنگ نسبتا کمیاب می باشد و در مناطق آتش فشانی بوجود می آید که بسیار سخت می باشد.به همین دلیل تراش و کار با آن مشکل است که در تمدن های باستان از آن برای تراش و کنده کاری سنگ گرانیت استفاده می شده از سنگ دیوریت در سنگ نما،سنگ پله،کف و در جاده سازی استفاده می شود. ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند.

سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد. همچنين اين ورق ها به هنگام زله نيز عملکرد خارق العاده اي دارند و به دليل ثابت نبودن بر روي ساختمان و امکان لرزش در جاي خود، جلوي هرگونه تکان و لرزه ي شديد را مي گيرند. اینگونه نماها علاوه بر زیبایی امکان استفاده حداکثر از روشنایی روز را فراهم مینمایند. در مواردی که سنگ از نما جدا شده است امکان نصب ان وجود دارد همچنین در مواردی که بند کشی سنگها از بین رفته امکان بند کشی وجود دارد.اجرای پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما توسط شرکت ایران لوتوس با روش راپل و یا دسترسی با طناب میباشد و نیازی به نصب داربست نمیباشد.در این روش خطر اجرا کمتراز داربست میباشد چرا که راپل کاران با دو طناب فرود می ایند که یکی طناب اصلی و دیگری طناب حمایت میباشد.هرکدام از طناب ها بیش از هزار کیلوگرم بار را تحمل میکنند. یکی از علل تغییر رنگ در سنگها که کمتر مورد توجه قرار می گیرد،وجود کانیهای ناپایدار است که به سهولت به کانی دیگری تبدیل می شوند،این کانیها اغلب از نوع سولفورهای آهن بوده،در مجاورت رطوبت اکسیده شده و به هیدروکسید تبدیل می شوند که نتیجه آن لکه دار شدن سنگ است.

نماي هر ساختمان در مجموعه شهري که در آن حضور دارد موثر است و اين تاثير را در بدنه خيابان ها يا مياديني که در آن قرار گرفته است مي گذارداگر به نماي ساختمان به صورت مجرد ، بدون در نظر گرفتن نماي ديگر ساختمان ها فکر شود،همگوني نماي شهري در کليت از بين مي رود. رزین کاری سنگ نما در سطح کشور توسط شرکت های متعددی صورت می گیرد رزین یک محصول مایع شفاف اکریلیک مانند از جنس نانو می باشد این محصول یک محافظ بسیار قوی برای ساختمان های بوده است. کف ساختمان و پلکان:سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود،بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد.سنگی که برای این قسمت از ساختمان استفاده می شود باید قابل برش در یک جهت باشد همانند سنگ های رسوبی و دگرگون که این مزیت را دارا هستند. سنگ لایم استون:این گونه سنگ ها به نسبت سنگهای تراورتن و مرمر به لحاظ زمین شناسی جوانتر بوده و در معرض فشار و دمای بالا قرار نگرفته اند.از این رو سنگ های کاملاً رسوبی محسوب می شوند.این سنگ ها به نسبت مرمریت و تراورتن بیشترین جذب آب را دارند و در مقابل فرسایش مقاومت کمتری دارند. This art᠎icle w᠎as g en᠎erat ed  wi᠎th GSA᠎ Content G ener​ator D​emov ersi on .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید