اجرای نما Adventures

در این مطلب قصد داریم به بررسی این نوع نما بپردازیم. این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. Th​is data h᠎as be en c reated  with the he᠎lp  of G SA Conte nt G enerator Demov ersion!

مصالح نمای خشک

اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. این قطعات از جنس استیل 304 و ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین تماس با مواد خورنده دارند. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. در این روش با استفاده از پروفیل های با مقطع T از جنس آلومینیوم کلیپس ها بر روی پروفیل T عمودی قرار می گیرد و روشی با استحکام بالا و سرعت مناسب می باشد. در اجرا و نصب سرامیک روی نمای ساختمان ها از سیستم های پنهان و سیستم های نمایان استفاده میشود که تفاوت های زیادی در آنها وجود دارد. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد.

در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. در واقع شما باید بدانید که اجرای نما با استفاده از این سرامیک ها با آب بندی بسیار عالی و ویژه ای انجام می شود. جذب آب درونی آنها بسیار کم می باشد و همین مسئله موجب می گردد که وزن نما زیاد بالا نرود. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند .

موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. اغلب آنها را با 4 بولت به کفپوش زیره نرده وصل می کنند. گاز به داخل محفظه مکیده شده و پره، گاز را مجبور به چرخش با سرعت بالا میکند. بیشترین استفاده مبدلهای حرارتی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، پالایشگاهها، تصفیه گازهای طبیعی، نیروگاه ها، یخچالها، سیستم های گرمایش ساختمان ها و تهویه مطبوع و همچنین بازیابی گرمای تلف شده در فرآیندهای شیمیایی است. در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است. مدخل لايق توجه دره در طراحی نمای رومی، طراحی مختص و محصور منحط به منظور فرد برای هر ساخت است، زیرا معادل اندازه گيري ستونها و سرستونها می بایست مشابه با پايه نهاد طراحی گردد و دراي ليست کپی برداری از طرح ويلا دیگر این سازگاري از بین می وراج روده درازي.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای خشک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید