اجرای نما می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. از مزاياي استفاده از اين نما در ساختمان مي توان به مقرون به صرفه بودن آن، سرعت بالاي اجرا، سازگار با محيط زيست، تنوع در رنگ و طرح و مقاوم بودن آن در برابر آتش سوزي اشاره کرد. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد. در بین آجر های نسوز از محبوب ترین آن ها می توان به آجر نسوز سفید ، آجر نسوز قرمز ، آجر نسوز قهوه ای و شاموتی اشاره کرد . سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می نمای سنگ شود.

چرا نادیده گرفتن اجرای نما هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

همانطور که در مطالب بالا بیان کردیم آجر نماها از مصالح پر کاربرد برای اجرای نمای ساختمان ها و در برخی مواقع دکوراسیون منازل می باشند . در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. به منظور اجرای هر چه بهتر پروژه ها و کسب رضایت مشتریان، ایران نماساز همواره بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهد. اجرای واترجت بر روی سطوح نمای کنیتکسی در هر شش الی یک سال یه بار پیشنهاد می شود زیرا این کار موجب جلوگیری از تخریب نما و همچنین کثیفی سطوح نما می شود و در نتیجه موجب ماندگاری بهتر نما میشود. حتماً از یک متریال به عنوان مادر طرح و زمینه کار استفاده میشود.

مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود. از طرف دیگر سازندگان نیز قصد دارند با کمترین هزینه ی ممکن نمای ساختمان خود را به اتمام برسانند به همین دلیل برخی عوامل چون استفاده ی بیش از حد از ضد یخ ها در زمستان و یا استفاده نمودن از ملات خشک و یا دیگر عوامل باعث می شوند سنگ ها در زمستان ریزش پیدا کنند. دیوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طی کنند یا در چندین طبقه نصب شوند. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. آجر سوز نما داخلی قابلیت اجرا به صورت دوغابی یا تر و خشک را دارند و دارای کاربردهای فراوانی می باشند که از آن ها در بسیاری از کارهای مدرن و ساختمان های با نمای پارامتریک استفاده می شود .

به دلیل تولیدات صنعتی آجر نسوز نما داخلی به فراوانی و با قیمت های مختلف قابل دسترس می باشد و این ویژگی از جمله مزیت های مهم آن ها در برابر محصولاتی از قبیل سنگ و چوب ترموود می باشد . تمام سعی و تلاش بشر و خلق این همه آثار و علی الخصوص پرداختن به طراحی فضاهای داخلی و اهمیت بدان ارضا نمودن حس مشاهده کردن انسان بوده است. و بالاخره به عنوان نکته ی پایانی باید گفت که نکته ی حائز اهمیت در مورد آجر نماها در این است که باید دارای استاندارد های لازم باشند و در برابر عواملی از قبیل رطوبت ، گرما و نفوذ آب و … دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است. This ​da​ta w as written by G SA C᠎on tent  Generato᠎r DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید