اجرای نما مشاوره – چه هک است؟

بست سنگ نما باید از فولاد ضد زنگ ساخته شود. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد، به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. از آغاز نماهای سنگین مسائل مربوط به ظاهر و سازه ساختمان را به طور همزمان حل می کردند. یکی از نکاتی که کارفرمایان محترم به استفاده از بوردکس در نمای ساختمان میکند این است که به منظور اجرای دیوار بیرونی و نمای ساختمان با پانل بوردکس نیازی به آهن کشی و همچنین استفاده از سازه گالوانیزه مخصوص نیست و با استفاده از انواع سازه کناف و رانر استاد و سازه F و سازه U کناف میتوان به اجرای بوردکس نمود. نمای سیمان سفید نیز با استفاده از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ و آب و با استفاده از ماله بر روی دیوار پیرامونی ساختمان انجام میشود. آب نیز از طریق افشانه انتهای شیلنگ جهت تامین آب مورد نیاز به ملات بتن اضافه می گردد. در صورت استفاده از پانل سیمانی معمولاً شاسی کشی با پروفیل گالوانیزه مخصوص انجام میشود و پانل به شاسی گالوانیزه پیچ میشود. ᠎Th​is  post has ​been created by GSA Conte​nt Generator Dem᠎ov​er si​on.

اجرای نما خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

یکی از نکاتی که در مورد اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید باید به آن توجه کرد این است که هرچه کیفیت سیمان سفید بالاتر باشد امکان ترک خوردگی آن در گذر زمان کمتر است و همچنین پودر سنگ استفاده شد سفیدتر باشد نمای اجرا شده در نهایت کیفیت بالاتری خواهد داشت. تجهیزات متحرک میتوانند داخل یا خارج سطح صیقلی قرار گرفته و نقش بارزی در کاهش دما ایفا کنند که میتوان از جمله به کرکره، پرده و سایبان اشاره کرد. در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. پس از دیوارکشی با انواع بلوک ساختمانی مانند بلوک سیمانی و یا بلوک سفالی باید ابتدا یک لایه پلاستر سیمان سیاه به ضخامت تقریبی 5 سانتیمتر بر روی بلوک اجرا کرد و سپس اقدام به اجرای نمای سیمان سفید نمود. پس از تصویب نقشه های معماری در کمیسیون مربوطه میتوان اقدام به اجرای نمای مصوب و بر اساس مصالح مربوطه نمود. همچنین تمامی استادکاران کناف نیز میتواند اقدم به اجرای آن نمایند.پس از پایان نصب سمنت برد و یا پانل بوردکس با استفاده از بتونه و ماستیک مخصوص میتوان اقدام به رنگ آمیزی نمای ساختمان نمود و همان گونه که قبلاً نیز گفته شود الزاماً باید از رنگ مخصوص نما استفاده شود.

Art ic le has be​en cre at ed ​by GSA​ C ontent G᠎enerator Demov​er᠎sion.

البته امروزه استفاده از نمای آلومینیومی به دلیل خطرات آتش سوزی ممنوع است و پانل استفاده شده باید در مقابل حریق کاملاً مقاوم باشد. پانل بوردکس با برند Boardex به ابعاد 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر و با ضخامت 12.5 میلیمتر در بازار موجود است. پانل بوردکس در کشور ترکیه و تحت لیسانس و استاندارد کشور فرانسه تولید میشود و به بازار ایران به صورت مستقیم وارد میشود. در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما هزینه اجرای نمای خشک می شود. البته به شرطی که از سیمان سفید و پودر سنگ با کیفیت استفاده شود. خرید اینترنتی و آنلاین سرامیک خشک ارزان بسیار با صرفه است که مشتری با مراجعه به سایت های فروش در اینترنت در منزل با چند کلیک بدون صرف هزینه رفت و آمد آن را خریداری می کند.

چگونه با یک بودجه کم یک اجرای نما شگفت انگیز بدست آوریم

در شرایطی که از هبلکس برای دیوارکشی استفاده میشود میتوان به صورت مستقیم از لایه سیمان سفید به منظور اجرای نمای سیمانی استفاده کرد که این مسئله منجر به کاهش هزینه های اجرا ساختمان میشود و از این نظر برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است. در شرایطی که به غیر از رنگ مخصوص نما استفاده شود در گذر زمان رنگ نما پوسته پوسته میشود و منظره بسیار زشتی را برای نما به وجود می آورد. نمای ساختمان با سنگ نیز با استفاده از روش دوغابی به دیوار متصل میشود و البته در شرایطی که از روش دوغابی برای نمای سنگی ساختمان استفاده میشود بهتر است که مطابق با مقررات ملی ساختمان ایران از اسکوپ سیمی و یا اسکوپ پروانه ای استفاده شود. انتخاب رنگهای روشن برای سطوح خارجی، میتواند دمای داخل ساختمان را بهحداقل برساند. 3. آیا برای رنگهای ترکیبی باید هزینه بیشتری کنار گذاشت؟ هیترهای سونا در سوناهای خشک برای گرم کردن و خشک کردن محیط داخل سونا کاربرد دارند. نسل جدیدی از پانل سیمانی که به آن فایبر سمنت برد گفته میشود از اضافه کردن الیاف فایبر به پانل سیمانی در کارخانه و عبور پانل از تونل اتوکلاو تولید میشود. 1) انتخاب سنگ: اولین مرحله برای نمای سنگ ساختمان، خرید سنگ می باشد که باید شما اطلاعات کافی را در مورد انواع سنگ ها داشته باشید تا در این راستا سنگ مناسب را بتوانید برای خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید