اجرای نما – اینها آمار در واقع دلالت دارد چیست؟

آجر نما چگونه در نمای ساختمان اجرا میشود؟ آجر نما به دو روش خشک و دوغابی در نمای ساختمان اجرا میشود. از نظر سرعت اجرای نمای ساختمان کدام مصالح برتری دارد؟ استفاده از مصالح نوین مانند فایبر سمنت برد و پانل سیمانی و پانل بوردکس وارداتی از ترکیه نسبت به مصالح سنتی از نظر زمان اجرا برتری دارند. به رغم تمام ویژگی های منحصربه فرد سرامیک مجوف خشک، از آن جایی که این سرامیک وارداتی است، قیمت تمام شده بالاتری دارد. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید. با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی بیشتر آشنا شویم. انواع دیگر نمای ساختمان مانند نمای آلومینیومی نیز توسط شاسی کشی فولادی به سازه اصلی ساختمان متصل میشود. با توجه به اینکه انواع سازه کناف با انواع وزن و ضخامت در بازار ایران به فراوانی یافت میشود اجرای آن نیز به نسبت فایبر سمنت برد ارزانتر خواهد شد. در حال حاضر نیز یک نوع جدید از پانل گچ برگ اصلاح شده و مقاوم در برابر آب برای اجرای نمای ساختمان در ایران از مبدا کشور ترکیه وارد میشود که با برند بوردکس در ایران به فروش میرسد.

دتایل اجرای نمای خشک

همچنین با توجه به نصب سریع و آسان پانل سیمانی سمنت برد و همچنین استقامت بالای آن در مقابل بارهای وارده استفاده از آن در مقایسه با سایر روشهای ساخت دیوار توصیه میشود. سپس سنگ سوراخ و بعد چسب میزنید و در جای خود قرار داده و پیچ می نماییم تا محکم شود.سپس مرحله نصب سنگ نما با بندکشی به اتمام خواهد رسید. هرکدام از این دو نوع سرامیک ویژگی های منحصربه فردی دارند و در مواردی بیش از دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. با توجه به مصالحی که به منظور اجرای نما استاده میشود روش اجرا نیز متفاوت است. نمای سیمان سفید نیز با استفاده از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ و آب و با استفاده از ماله بر روی دیوار پیرامونی ساختمان انجام میشود. معمولاً مابین قطعات آجر نما از صلیب پلاستیکی استفاده میشود و پس از اتمام دوغاب ریزی فاصله مابین آجر نما توسط پودر مخصوص بندکشی پر میشود.

ی سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد.

در شرایطی که از بتونه ماستیم مخصوص پانل فایبر سمنت برد استفاده نشود ممکن است که پس از گذشت مدتی موج در پانل ایجاد شود که این مسئله منجر به عدم زیبایی نمای ساختمان خواهد شد. پس در ادامه همراه باشید و توضیحات را دنبال کنید. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. اگر این سرامیک را از نزدیک دیده باشید، حتما متوجه وجود سوراخ هایی در لایه میانی آن شده اید. البته امروزه استفاده از نمای آلومینیومی به دلیل خطرات آتش سوزی ممنوع است و پانل استفاده شده باید در مقابل حریق کاملاً مقاوم باشد. نمای سرامیک خشک پرسلانی دیوارپوشی ویژه است که علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت تمام شده آن هم نسبت به سایر مصالح ارزان تر است. از انواع فیلترها میتوان به فیلترهای شنی، دیاتوم و کارتریج اشاره کرد. برای استفاده کردن از این روش ابتدا باید پلاستر سیمانی روی دیوار انجام شود سپس در قسمت پشت آجر چسب پهن شود به نحوی که همه جای قسمت پشت آجر را چسب فرا گرفته باشد. Th᠎is art ic le was creat᠎ed by GSA Content Generator DEMO .

چیزی که همه درباره اجرای نما دوست ندارند و چرا

برای تماس با رضا بیاتو اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در شیراز بر روی لینک زیر کلیک کنید. درصورت کم بودن ارتفاع ساختمان مورد نظر، می توان آن را توسط غلتکهای دسته دار و در غیر این صورت به کمک داربست و یا حتی تجهیزات بندبازی رنگ آمیزی نمای ساختمان را اجرا می نمایند. چسبندگی کم در بعضی از تایل های سنگ ها و جرم پذیر بودن سنگ ها از آخرین ایرادات نمای سنگی هستند. در زمان اجرای نمای سمنت برد در صورتی که نیاز به اجرای بالابر هیدرولیکی برای ساختمان باشد با استفاده از سمنت برد میتوان اقدام به ساخت شفت بالابر نمود و این مسئله منجر به کاهش هزینه ها میشود. پانل بوردکس در کشور ترکیه و تحت لیسانس و استاندارد کشور فرانسه تولید میشود و به بازار ایران به صورت مستقیم وارد میشود. در صورت استفاده از پانل سیمانی معمولاً شاسی کشی با پروفیل گالوانیزه مخصوص انجام میشود و پانل به شاسی گالوانیزه پیچ میشود. در روش خشک از شاسی کشی فولادی استفاده میشود اما در روش دوغابی از مخلوط سیمان و آب استفاده میشود و در نهایت با پودر مخصوص بندکشی میشود. This con tent was written by G SA C onte᠎nt G en erator  DE MO!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید