اثبات اینکه کتاب به شدت همان چیزی است که شاید در جستجوی

فروشگاه اینترنتی یکتاکتاب، با تمرکز بر فروش اینترنتی کتاب زبان، اعم از کتاب زبان انگلیسی، زبانهای فرانسوی و آلمانی و همچنین ارائه مطالب مفید آموزش زبان، تلاش نموده است تا هم در زمینه خرید اینترنتی کتاب زبان و هم آموزش زبان گام موثری بردارد و امر یادگیری زبان را برای زبان آموزان گرامی تسهیل نماید. موسسه بانک کتاب ایرانیان به عنوان نماینده ای از ناشرین برتر و نمونه، ارائه دهنده خدمات ارسال کتاب در سطح تهران و شهرستانها می باشد. زبانمهر مجموعه کاملی از کتاب های آموزش زبان را با دسته بندی های متنوع براساس رده سنی، سطح دانش، موضوعات گوناگون و … زبانمهر با بیش از 15 سال تجربه و سابقه در زمینه ارائه منابع و کتاب های آموزشی زبان همیشه سعی نموده بهترین و باکیفیت ترین کتاب ها را در اختیار زبان آموزان عزیز قرار دهد. این سایت تخفیفهای خوبی حتی گاهی تا ۷۰ درصد به مشتریان خود ارائه میدهد و کاربران با در اختیار داشتن کد تخفیف فیدیبو میتوانند از این تخفیفها بهرهمند شوند و کتابهای خود را با قیمتهای پایینتری تهیه کنند. به زبان آموزان و مدرسان ارائه می دهد. Art​icle was gen᠎erat᠎ed with ketabtala C ontent  Generator​ D emover​sion !

6 راز محافظت شده درباره کتاب

تیم پشتیبانی زبانمهر متشکل از افرادی باتجربه و ماهر در زمینه آموزش زبان می باشند که در هر زمان پاسخگوی سوالات زبان آموزان و کاربران سایت هستند. به محض ورود به سایت زبانمهر با دنیایی از کتاب رو به رو میشوید و هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. به اولین برگ از هر کتاب پیشواز گفته میشود که نام کتاب و نویسنده نوشته شدهاند. برگ خریدها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند. از اعلام شمارهحساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود. لذا از قرار دادن کتابهای چاپ جدید و آثار موجود در کتابخانهها و کتابفروشیها، معذوریم. کیفیت چاپ بالا، تضمین اصلی بودن کتاب ها، ضمانت بازگشت کتاب و قیمت مناسب از مزایای خرید کتاب زبان از فروشگاه اینترنتی زبانمهر محسوب می شوند. از دیگر مزایای خرید کتاب زبان از زبانمهر می توان به ارسال به موقع در کمترین زمان اشاره نمود. از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی یکتاکتاب میتوان به ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور (برای سفارشات بالای 200 هزار تومان) اشاره نمود. همچنین افتخار داریم سفارشات کتاب را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال مینماییم. فروشگاه اینترنتی یکتاکتاب با افتخار بیش از 5 سال در خدمت زبان آموزان و محصلین گرامی است و هزاران سفارش موفق را به اقصی نقاط کشور عزیزمان ارسال نموده است.

فروشیها و کتابخانههای سراسر کشور، یافت نمیشوند.

انتشارات دهکده زبان در نهایت افتخار سعی بر این داشته تا هرچه تمام و کمال تر پایبند بر عوامل مذکور باشد. در این مجموعه سعی بر آن شده انواع کتاب های زبان در دسته بندی های مختلف با بهترین و بالاترین کیفیت از جنبه های مختلف عرضه گردد تا زبان آموزان بتوانند با رضایت خاطر فراگیری زبان را ادامه دهند. در همین باره وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به ایسنا گفت: فعالیت جدید اداره کل کتابخانههای عمومی خوزستان با نام «جشنواره طعم کتاب با عشایر» که در خوزستان به اجرا درآمده شاید امری فصلی و حاشیهای باشد. توجه داشته باشید که کتابهای موجود در کافهکتاب، فقط کتابهای چاپ قدیم و نایابی است که در کتابفروشیها و کتابخانههای سراسر کشور، یافت نمیشوند. آثاری که از آخرین چاپ آنها دستکم پنجاه سال گذشته فروشگاه اینترنتی کتاب طلا است. اما ما روی یک سکوی متحرک سواریم، یعنی زمین که هر ششماه از یکسمت مدارش به سمت دیگر آن که ۳۰۰ میلیون کیلومتر آنسوتر واقع شده، جابجا میشود. کتابچین، کتابخانه الکترونیکی است که امکان خرید کتاب، دانلود کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب (کتاب الکترونیکی کتاب صوتی و کتب رایگان) را در هر زمان و مکان از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر فراهم می کند.

را بسيار کند و دشوار ميکرد.

کافه کتاب، با آرشیوی پربار، دربردارندهی هزاران جلد کتاب نایاب، بزرگترین وبسایت برای دریافت کتابهای قدیمی و نایاب فارسی است. با عضویت در کافهکتاب، به هزاران جلد کتاب نایاب و قدیمی و کهنه و خطی و… برای استفاده از خدمات متوع این پایگاه و دانلود رایگان کتابها و دسترسی به هزاران کتاب PDF و صوتی، هماکنون در کافه کتاب نامنویسی کنید. تا قبل از اختراع ماشين چاپ، نسخهبرداري از کتابها تنها از طريق رونويسي از کتابها امکانپذير بود که توليد کتاب را بسيار کند و دشوار ميکرد. ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا در صورت مغایرتهای احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود. مجموعه كتاب قم از سال 83 تا کنون بیش از 50000 عنوان كتاب با مشخصات كامل در بانك اطلاعاتی خود بارگزاری کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است که این آمار فزاینده بیانگر تعداد منشورات ناشران استان قم می باشد همچنین حجم بالای کتاب های این فروشگاه حاصل همت والا و عزم راسخ بیش از 800 ناشر فعال، اصحاب قلم و اهالی فرهنگ در جهت ترویج و نشر فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می باشد. This data h​as be᠎en done by ketabtala C ontent  Generator DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید