آیا شما ورزشی را برای Passion یا Money آغاز کردید؟

اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی ۲ ازمون ها و موضوعات ویژه ورزشی. سوالات فیزیولوژی ورزشی پنج استاد. چندین تکنیک كه اغلب به طور معمول و همانند بزرگسالان مورد استفاده قرار مي گيرد (مثل نمونهبرداری عضلانی) معمولاً برای تحقیق با کودکان سالم، قابل قبول نیستند و فیزیولوژیست های كودكان باید روش هاي تجربي غير تهاجمي را براي سوالات تحقيقي، جستجو كنند. رمان Run with the Wind (با نام ژاپنی Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru) که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده، یکی از آثار شیون میورا است که علاوه بر مانگا و فیلم لایو اکشن، به صورت انیمه نیز اقتباس شده. همانطور که انتظار میرود، در انیمه Kurosu Gēmu شاهد تحول رابطه دو شخصیت اصلی به همراه المانهای رمانس، کمدی و درام در بستر مسابقات بیسبال هستیم. داستان اصلی انیمه Chihayafuru، از دوران دبیرستان چیهایا آغاز میشود، جایی که دوباره در کنار دوست دوران کودکیاش یعنی Taichi Mashima (تایچی ماشیما) قرار میگیرد و درکنارهم باشگاه کاروتا Mizusawa (میزوساوا) را تاسیس میکنند.

ورزشی پیش‌بینی‌ها برای 2023

شخصیت اصلی انیمه Slam Dunk، پسری تندخو و تیزمزاج با قدی بلند و موهای قرمز به نام Hanamichi Sakuragi (هانامیچی ساکوراگی) است که در ابتدای انیمه قصد دارد تا با وجود شکستهای متعدد، رابطهای عاشقانه را آغاز کند. در این نوشته از کتابسرای افشین به بررسی، مشاهده قیمت و خرید کتاب آسیب شناسی ورزشی سید محمد حسینی (ویرایش جدید با اصلاحات اساسی) می پردازیم. مانگای Chihayafuru، جوایز مختلفی از جمله Manga Taishō و Kodansha Manga Award را دریافت کرده و فروش ۱۶ میلیون نسخهای در سال ۲۰۱۶ اثباتی بر محبوبیت بالای آن منبع است. به محض اینکه بازیکنان متوجه شدند که شعر روی کدام کارت در حال خواندهشدن است، باید کارت متناسب با آن را لمس کنند. هاروکو که ساکوراگی را ذاتا یک ورزشکار میداند، زمینه آشنایی او با تیم بسکتبال شوهوکو را فراهم میکند. انیمه Ping Pong the Animation که در سال ۲۰۱۵، جایزه بهترین انیمه را از Tokyo Anime Awards دریافت کرده و همواره به عنوان یکی از برترین انیمههای دهه ۲۰۱۰ محسوب میشود، از سبک طراحی خاصی بهره میبرد که درکنار داستانش، آن را به تجربهای تماشایی تبدیل میکند.

روند انتشار این مانگا که Yuki Suetsugu (یوکی سوتسوگو) طراحی و نویسندگی آن را برعهده داشته است، از اواخر سال ۲۰۰۷ آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد. روند چاپ این مانگا از ۳۱ سال پیش و در قالب هفتهنامه شونن آغاز شده که همچنان نیز ادامه دارد و به موجب آن به هفتمین مانگای طولانی تاریخ تبدیل شده است. استودیوی Madhouse (مدهاوس) که با آثاری همچون Perfect Blue ،Death Note ،Paprika و Parasyte: The Maxim شناخته میشود، در سال ۲۰۱۱ اقدام به پخش انیمه Chihayafuru از طریق شبکه Nippon TV (نیپون تی وی) کرده، این انیمه در قالب سه فصل و مجموعا ۷۵ قسمت پخش شده است. در واقع این رشته، از این منظر که با روان انسان سروکار دارد، موردتوجه بسیاری از افراد قرار میگیرد. Takehiko Inoue (تاکهیکو اینوئه) که نویسندگی و طراحی مانگاهای مشهوری، از جمله Vagabond و Real را در کارنامه دارد، در سال ۱۹۹۰ مانگایی به نام Slam Dunk را معرفی کرد که به جرات یکی از مشهورترینهای این حوزه است. مانگای Major که در دسته مانگاهای ورزشی قرار میگیرد، یکی از مشهورترین آثار ژانر مذکور است که فروش بیش از ۵۴ میلیون نسخه از آن و قرارگرفتن در بین پرفروشترین مانگاهای تاریخ، نشان از محبوبیت آن در بین مخاطبین دارد.

با اینحال، گلیزرها نمیتوانند با مبلغ ۶ تا هشت میلیارد پوند باشگاه را به فروش برسانند و مبلغی در حدود ۴.۱ تا ۴.۵ میلیارد پوند، معقولانه خواهد بود. انیمه Cross Game (با نام ژاپنی Kurosu Gēmu)، اثری با موضوع ورزش بیسبال است که از مانگایی با همین نام اقتباس شده است. داستان انیمه Major روی شخصیت Gorō Honda (گورو هوندا) متمرکز بوده و به روایت زندگی او از خردسالی تا تبدیلشدن به یک بازیکن حرفهای بیسبال میپردازد. هایجی قصد دارد تا با کمک کاکرو و دیگر ساکنین خوابگاه، یک تیم دو تشکیل داده و در ماراتن Hakone Ekiden (هاکونه اکیدن) شرکت کنند. مانگای Hajime no Ippo، با طراحی و نویسندگی George Morikawa (جرج موریکاوا)، با فروش بیش از ۹۶ میلیون نسخه توانسته است تا خود را در بین محبوبترین آثار ورزشی و پرفروشترین مانگاهای تاریخ قرار دهد. مانگای مذکور که در بین دانشجویان و طبقه کارگر محبوب بوده، یکی از تاثیرگذارترین مانگاهای تاریخ است که آثار بسیاری به آن ارجاع دارند. Chihaya Ayase (چیهایا آیاسه) بخش اعظم زندگی خود را در حمایت و زیر سایه خواهرش که مدل بوده، سپری کرده است. به خوبی آینده را میبینم… انیمه اقتباسی از مانگای Major که به صورت ۱۵۴ اپیزود از شبکه NHK-E پخش شده، توسط دو استودیو هیباری (قسمتهای ۱ تا ۷۸) و سینرجی اسپی (قسمتهای ۷۹ تا ۱۵۴) ساخته شده است.

کتاب های ورزشی فوتبال

 This c​on tent was w᠎ritten ​by ketabtala​ C​onte nt G᠎en​erator  Dem᠎over᠎sion​!

دیدگاهتان را بنویسید