آنچه شکسپیر می تواند در مورد کرتین وال به شما بیاموزد

به همین دلیل می بایست در انتخاب مواد اولیه و طرح نما در هر ساختمان به شکل منحصر به فرد تصمیم گیری شود. هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. 3.20 با طبقه بندی رنگ تولیدی بر روی هم دپو شده به صورتی که مانع از صدمه رساندن به هم شود، در داخل کانتینر بارگیری شده و آماده حمل به محل عرضه می شود. با توجه به نماهایی که در اکثر ساختمان های محله کار شده است و وضعیت بومی محل برداشت هایی را انجام می دهند. 9-قابلیت تعویض پانل ها: در صورت بروز هرگونه مشکل در یکی از پانل ها به دلایل مختلف، این قابلیت وجود دارد که بتوان بدون خرابی کل نما تنها پانل آسیب دیده را عوض کرده و یک پانل نو جایگزین آن کرد. نمای کرتین وال شیشه ای مدرن را می توان با چندین گزینه شیشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاری نصب کرد. Post has been creat᠎ed ​with t᠎he help  of GSA C ontent G ener᠎at​or D᠎em ov er​si on.

نمای خشک نمایان

1- وزن بسیار سبک، هر متر مربع ورق کامپوزیت تنها 5.4 کیلوگرم وزن دارد با در نظر گرفتن وزن پروفیل های زیر سازی وزن نهایی هر متر مربع 9 کیلوگرم می باشد. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. با این کار هزینه گرمایش، سرمایش و روشنایی ساختمان کاهش می یابد. ورق های کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم به ضخامت 5.0 میلیمتر و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پر کننده به ضخامت 3 میلیمتر که در بین این دو لایه قرار می گیرد می باشد. اجرای کرتین وال جزو خدمات بسیار ارزنده و منحصر به فرد شرکت های ساختمانی یا شرکت های تولید کننده است و در حال حاضر این نوع خدمات را می توانید از شرکت های معدودی در کشور دریافت کنید. با دانلود اتوکد نما رومی می توانید چندین نمونه طرح رومی اجرا شده و چندین نمونه از ساختمان های تاریخی با نمای رومی را مشاهده کنید و اصول و تناسبات آن در طرح های خود استفاده نمایید. با انتخاب این روش علاوه بر ایجاد یک معماری خاص و چشم نواز، نقش به سزایی در زیبایی شهر ایفا خواهید کرد.

نمای خشک مدرن

با پیشرفت ساخت و ساز در عصر حاضر مواد و مصالح ساختمانی دچار تغییرات زیادی شده است و پیوسته این مورد در نظر بوده که ضمن برطرف نمودن ایرادات مصالح قدیمی با طراحی و تولید مصالح جدید علاوه بر بالابردن سرعت ساخت و افزایش کیفیت و ماندگاری بتوان به تولید صنعتی و انبوه مصالح جدید نیز دست پیدا کرد. 3شکل پذیری: بوسیله ابزار زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورقها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر فاقد سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. با افزایش تعداد ساختمان های بلند، سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر می شوند. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. کارخانه های تولید کننده در کاتالوگ رنگی که ارائه میکنند آماده ساخت هر رنگی بر حسب سفارش نحوه نصب نمای خشک مشتری می باشند. این لایه علاوه بر معرفی برند ورق ، نام تولید کننده ، لوگو و سایر موارد تبلیغاتی ، از خشدار شدن ورق در اثر حمل و نقل ، جابجایی و در طول نصب جلوگیری می نماید و پس از نصب جدا گشته و دور انداخته می شود .

This content h​as be​en wri​tt᠎en ᠎by G SA C​on tent G᠎en​er ator​ Demov᠎er si on.

این لایه عموما از جنس پلی اتیلن می باشد که در انواع مختلف مانند چاپدار پشت مشکی ، چاپدار شفاف و ترکیب های رنگ های تک رنگ ، دورنگ ، سه رنگ و چهار رنگ تولید می گردد . به دلیل توانایی سیستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نمای خشک کرتین وال از نظر انرژی کارآمد هستند. معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند. معمولا شيشه هاي به کار برده شده براي نماي کرتين وال مدرن در روند ساخت، قيمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ايمني و پايداري نما تاثير مي گذارند. در چنين مواقعي مکث کردن و دست رو دست گذاشتن اصلا جايز نيست و بايد به سرعت نسبت به پيچ و رولپلاک سنگ نما اقدام شود زيرا آن نشانه ها به معنيه عدم ثبات سنگ هاي نما است و هميشه در مواقعي که آسيب هاي خارجي سنگ نما را تحت تاثير قرار داده، اين علايم بروز پيدا مي کنند و اگر از آن جلو گيري نشود، سنگ ها يک به يک از سطح نما رها مي شوند.

دیدگاهتان را بنویسید