آنچه اپرا می تواند در مورد خرید کتاب به شما بیاموزد

فیدیبو اخیرا با راهاندازی بخشی به نام فیدیپلاس بخشی مانند «بینهایت» طاقچه راهاندازی کرده و با دریافت مبلغی از مشتریان خود، آنها را به اشتراک کتابخانه عمومی خود در میآورد. این سایت تخفیفهای خوبی حتی گاهی تا ۷۰ درصد به مشتریان خود ارائه میدهد و کاربران با در اختیار داشتن کد تخفیف فیدیبو میتوانند از این تخفیفها بهرهمند شوند و کتابهای خود را با قیمتهای پایینتری تهیه کنند. سایت فیدیبو بهعنوان یکی از بهترین سایتهای خرید کتاب در ایران و سایتهای زیرمجموعه سایت معروف دیجی کالا است. ضمنا وقتی که در سایت عمو کتابی، مبلغ خرید سبد خرید شما از 350 هزار تومان بیشتر شود، ارسال برای شما رایگان میشود که این نیز خود صرفه جویی در هزینه است. از کتابهای داستانی و رمانها گرفته تا انواع کتب دانشگاهی، کمک درسی، سیاسی و مذهبی در این سایت به علاقهمندان کتاب عرضه میشود. علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی میتوانند از طریق این سایت کتاب موردعلاقه خود را در بخشهای مختلف روانشناسی، ادبیات، هنر، سیاسی، علوم اجتماعی، دین و مذهب، تاریخ، کودک و نوجوان، فلسفه و…

سریع و ساده تعمیر برای شما کتاب

که کاربران میتوانند بر اساس تیتر و علاقه خود به هر یک از این مجموعه کتابها مراجعه نموده و کتاب موردنظرشان را بیابند. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. در واقع دستهبندی کتابها یک راهحل مناسب برای جستجوی آسانتر کاربران است که این سایت از آن بهره گرفته است. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بستهبندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید. با شیوع ویروس کرونا تا حدی رفتار مصرف کنندگان محصولات مختلف تغییر پیدا کرده و خرید آنلاین تقریبا رشدی دو برابری نسبت به سالیان گذشته داشت. در مقالات آتی درباره نحوه خرید کتاب صوتی مطلبی تفصیلی خواهیم داشت. کتاب خوب به عنوان یکی فروشگاه های اینترنتی کتاب که تازه فعالیت خود را آغار نموده در صدد آن است تا هزینه تمام شده خرید کتاب از اینترنت را به رقمی پایین تر از خرید حضوری از فروشگاه های سطح شهر بیاورد. همانطور که میدانید امروزه خرید آنلاین و اینترنتی جایگزین خریدهای حضوری شده است.

برترین 10 اشتباهات در کتاب که می‌توانید Easlily درست در حال حاضر

سایت کتابانه نیز که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین کتاب شروع کرده است. کاربران این سایت میتوانند علاوه بر کتابهای چاپی، انواع کتابهای الکترونیکی و صوتی را نیز از طریق سایت کتابانه تهیه کنند. لازم به ذکر است که سایت کتابانه آثار انتشارات مختلفی از سراسر ایران چون انتشارات مدرسان شریف، قلمچی، گاج، خیلی سبز، افق، پیدایش، مرکز، چشمه، نگاه، پرتقال، هوپا، ماهی و … همچنین یونیکتاب را می توان به مرجعی کامل برای دانشجویانی که قصد خرید کتاب دانشگاهی خود را دارند دانست که از این حیث نیز یونیکتاب کاملترین مجموعه را برای شما به ارمغان آورده است و از ناشران کتب دانشگاهی میتوان به : نشر معارف، مدرسان شریف، سمت، نشر رشد، ساد، ارسباران، ققنوس و … بنابراین عرضه و فروش کتب توسط ناشران در محل نمایشگاه، آزاد و به صورت “نقدی” شامل تخفیف ناشر خواهد بود. از جمله مزیتهای سایت کتابچین میتوان به امکان جستجوی پیشرفته را اشاره کرد.

تهیه کتاب از سایت خرید کتاب مزیتهای مختلفی دارد؛ بهعنوان مثال شما میتوانید تحت شرایطی از کد تخفیف یا خرید کتاب با ارسال رایگان بهرهمند شوید. شما میتوانید در این سایت بهراحتی نام کتاب یا نام نویسنده یا نام ناشر موردعلاقهتان را جستجو کنید و کتابی که دوست دارید را بیابید. وردری (Wordery): این سایت به مدت 40 سال است که توسط 5 دوست به فروش اینترنتی کتاب مشغول میباشد و با چیزی حدود سه میلیون مشتری در حال رشد و توسعه است. به این ترتیب کتاب شما پس از چند روز بدون کوچکترین زحمتی به دست شما میرسد. در هنگام خرید کتاب به صورت اینترنتی از نمایشگاه کتاب تهران باید به چند نکته توجه کرد. چرا باید کتابهای زبان اصلی را آنلاین بخریم؟ خرید آنلاین کتاب این امکان را برای شما فراهم میکند تا با خرید کتاب با تخفیف و صرفه جویی در وقت و هزینه به بهترین آثار حوزه نشر به صورت متمرکز و یکجا دسترسی داشته باشید. ارائه میکند. به این ترتیب کاربران با یک جستجوی ساده میتوانند کتاب موردنیازشان را در این سایت اینترنتی فروش کتاب بیابند. کاربران سایت شهر کتاب میتوانند در بخش دیوار شهر کتاب به گفتگو و تبادلنظر بپردازند.

Conte nt has been g en᠎erated with the  help of G​SA Content G᠎en er ator Dem ov ersion​!

نه افسانه درباره کتاب

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش کتاب اینترنتی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید